Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sicayes schreef:Napijn valt mee zolang je gewoon je pijnstillers goed en optijd inneemt. Ik was na het slapen een beetje gevoelig, maar dan neem je je medicijn in en is het zo over
Slina schreef:En als het bv nog heel erg gaat bloeden na afloop (had ik één keertje) dan hebben ze bij de drogist van die gaasjes die je er even goed op moet drukken.
Morrie schreef:Slina schreef:En als het bv nog heel erg gaat bloeden na afloop (had ik één keertje) dan hebben ze bij de drogist van die gaasjes die je er even goed op moet drukken.
en als je geen puf heb om naar een drogist te gaan: touwtje van een tampon afknippen, en de tampon er tussen duwen, werkt perfect *ervaring*
(ik vraag altijd extra gaasjes mee in het ziekenhuis, veel handiger)
Heb nog 'n afspraak staan voor 2 tegelijk aan de andere kant, maar als dat net zo gaat als nu dan dikke prima. Had er nu voor de zekerheid een week voor uitgetrokken voor ik weer belangrijke dingen heb, maar zoals ik het nu voel valt dat reuze mee.

bliver schreef:Ninus schreef:Ik lig bij te komen. Drie verstandskiezen onder narcose laten verwijderen. Wat een fantastische oplossing! De kant waar ze hebben gesneden is wat gevoelig, maar niet noemenswaardig. Zou het zo weer zo doen
Poging 3. Hoe werkt dat qua kosten als je onder narcose wil???
zie de rekening wel verschijnen 
. Ik had een scheefliggende verstandskies, moest in zessen geboord worden. Ik ging naar het ziekenhuis, na jaren in angst te hebben geleefd. Het verdoven ging heel snel, voelde er weinig van. Daarna stond ik eigenlijk na zes minuten weer buiten, ondanks dat ik een lastige kies had. Joh die gasten doen de hele dag niets anders. De andere kies die wel recht zat was er in vijf seconde aan, wrikje, trek, plop eruit. Ik had wel oxazepam genomen vantevoren, dat scheelt ook, dan vind je alles prima.

Arabesk schreef:Als ik het kon kan iedereen het. Ik had een scheefliggende verstandskies, moest in zessen geboord worden.
heb totaal geen tandarts angst maar ik heb ook verder nooit iets bijzonders 'gehad' dus was totaal niet bekend in het ziekenhuis en verdoven en boren