19 mei ben ik opnieuw aan de beurt voor iets anders, vind het toch wel spannend maar hoop op een net zo'n vlekkeloze keer als een paar jaar geleden. Ik ben overigens vooral bang voor het infuus aanprikken, ik heb dus prikangst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dankjewel!!
heb er niets speciaals voor gedaan of gelaten qua eten oid.
SLS_Focus schreef:Mag ik vragen wat voor fobie je hebt? Ben je bang om over te geven? Of maak je jezelf gewoon zo gek dat je moet overgeven?
ivy_power89 schreef:SLS_Focus schreef:Mag ik vragen wat voor fobie je hebt? Ben je bang om over te geven? Of maak je jezelf gewoon zo gek dat je moet overgeven?
TS heeft volgens mij emetofobie (ik trouwens ook!) dat is angst voor alles wat met kots te maken heeft. (vooral angst voor zelf overgeven, mensen in je omgeving die overgeven)

Naamloos1 schreef:ivy_power89 schreef:
TS heeft volgens mij emetofobie (ik trouwens ook!) dat is angst voor alles wat met kots te maken heeft. (vooral angst voor zelf overgeven, mensen in je omgeving die overgeven)
Ja idd.. Dus angst om misselijk te worden, extreme angst voor overgeven, en idd ook als andere mensen om je heen misselijk/ziek zijn.
Ik duim voor je.