HELP Bijna ongestelt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Re: HELP Bijna ongestelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 09:46

Het is echt niet raar als je je er toch een beetje voor schaamt hoor. Ik werd het voor het eerst rond mijn 15e, tijdens een schoolreisje naar een pretpark :\
En ik heb maanden rondgelopen met een onregelmatige ongesteldheid en enorme buikkrampen omdat ik het niemand durfde te vertellen(kocht stiekem maandverband en verstopte dat op mijn kamer en zo xd), maar omdat ik zo'n pijn had(en nog steeds heb) als ik ongesteld ben dat ik letterlijk over de grond rolde en op de keukenvloer(tegels) sliep omdat het daar koel was en ik alleen maar op de wc kon zitten heb ik het mijn moeder maar verteld en ben ik meteen aan de pil gegaan. Sindsdien heb ik wel nog super veel buikpijn, maar met een par ibuprofens op de eerste dagen kom ik er wel doorheen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:13

Superassie.. aleve feminax is je held! Hier ook verschrikkelijke buikpijn maar na 2 aleves loop ik weet fluitend rond !:)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:25

Achteraf denk je waarschijnlijk daarom voelde ik me niet helemaal 100%!

Heb ik ook altijd, laatste pil op zondag, maandag/dinsdag bloed en bloed chagwrijnig, woensdag weet ik weer waarom dat was :+ :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 06:57

Echt? Ik ben echt nooit humeurig in aanloop naar m'n ongesteldheid..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 08:16

pimaude schreef:
Superassie.. aleve feminax is je held! Hier ook verschrikkelijke buikpijn maar na 2 aleves loop ik weet fluitend rond !:)

Ik vreet dat met de dozen :')
Heb er daar twee van op een dag en dan nog 2 tot 3 brufens van 600mg..
Ik heb écht enorm veel last, en zelfs met deze dosis voel ik het er nog doorheen maar dan is het draagbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 09:43

Ahww ;(