Ik lees vanavond verder, en zal ook nog even uitgebreid reageren. Maar moet zo eerst werken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Air schreef:Interessant! De laatste tijd stap ik namelijk weer met rugpijn uit bed en mijn stuitje is na lang zitten weer pijnlijk, en heb de laatste tijd dus ook weer vreetbuien... Ik ga toch maar eens wat harder opzoek naar een osteopaatIk vind de meesten zo duur.. betaal je voor paarden rond de 80, moet je voor jezelf 100 gaan neerleggen excl. vergoeding
Joolien schreef:Air schreef:Interessant! De laatste tijd stap ik namelijk weer met rugpijn uit bed en mijn stuitje is na lang zitten weer pijnlijk, en heb de laatste tijd dus ook weer vreetbuien... Ik ga toch maar eens wat harder opzoek naar een osteopaatIk vind de meesten zo duur.. betaal je voor paarden rond de 80, moet je voor jezelf 100 gaan neerleggen excl. vergoeding
Ik heb nog de mazzel dat mijn osteo net is afgestudeerd maar nu nog onder fysio valt
Sokje_6 schreef:Dat wil ik wel eerst laten uitsluiten door de HA ja, eerst even kijken wat die zegt. Thanks voor de tip!