Volgens huisarts en ziekenhuis stelde ik me aan, was er niks aan de hand. Hij kwam wel degelijk dingen tegen die echt niet in orde waren. Ik lees vanavond verder, en zal ook nog even uitgebreid reageren. Maar moet zo eerst werken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens huisarts en ziekenhuis stelde ik me aan, was er niks aan de hand. Hij kwam wel degelijk dingen tegen die echt niet in orde waren.
) maar hij hield nu mijn benen vast, en dan onderaan op mijn schenen, heel ligt voelde ik zijn handen. Dus ik dacht echt: Wat doet hij? Vroeg dat aan hem en toen voordat hij mijn buik nog had gevoeld zei hij: Ja er zit hier (de rechterkant bij mijn darmen) een blokkade, en toen deed hij zijn hand erop, en ja hoor! Zoooo heb even flink pijn gehad maar uiteindelijk trok het wel weg. Echt zo apart!!
Ik heb ook vaak last van mijn darmen en dat werd steeds minder naarmate ik vaker naar de osteopaat was geweest. Nu ik echter geblesseerd ben is het weer helemaal mis. Gelukkig werd ik vanmiddag gebeld dat ze me komende vrijdag nog in kan plannen. Mijn rugpijn is nog steeds niet over. Grrr.
En dat is gelukt, vraag niet hoe want het was geen pretje, maar t voelt wel goed nu. Door een wiplash stond ie al heel lang scheef maar ik kreeg er steeds meer last van. Merk nu wel dat mn nek en schouder partij weer even aan het zoeken zijn.
Ik vind de meesten zo duur.. betaal je voor paarden rond de 80, moet je voor jezelf 100 gaan neerleggen excl. vergoeding

Air schreef:Interessant! De laatste tijd stap ik namelijk weer met rugpijn uit bed en mijn stuitje is na lang zitten weer pijnlijk, en heb de laatste tijd dus ook weer vreetbuien... Ik ga toch maar eens wat harder opzoek naar een osteopaatIk vind de meesten zo duur.. betaal je voor paarden rond de 80, moet je voor jezelf 100 gaan neerleggen excl. vergoeding
maar omdat er maar zo weinig behandelingen nodig zijn, vind ik dat toch wel een fijn idee.
Joolien schreef:Air schreef:Interessant! De laatste tijd stap ik namelijk weer met rugpijn uit bed en mijn stuitje is na lang zitten weer pijnlijk, en heb de laatste tijd dus ook weer vreetbuien... Ik ga toch maar eens wat harder opzoek naar een osteopaatIk vind de meesten zo duur.. betaal je voor paarden rond de 80, moet je voor jezelf 100 gaan neerleggen excl. vergoeding
Ik heb nog de mazzel dat mijn osteo net is afgestudeerd maar nu nog onder fysio valt
Sokje_6 schreef:Dat wil ik wel eerst laten uitsluiten door de HA ja, eerst even kijken wat die zegt. Thanks voor de tip!