Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
proudmama schreef:Poe, wat een gedoe hè met revalideren. Bij mij komt er ook nog 2 soorten reuma bij en ik denk dat ik wat ouder ben dan jullie....
Gisteren veel gelopen, wel met 1 kruk maar gisterenavond was mijn onderbeen duidelijk dikker, dus vandaag maar rustig aan.
Pauline is er al een plan gemaakt wat ze gaan doen aan je enkel als de botvliesontsteking over is ?
Veulen84 schreef:Je kan ook trap-springen met je krukken, tenminste als de trap een leuning heeft.
Dan steun je aan 1 kant op de leuning en de andere kant op je kruk. Tweede kruk hou je dan horizontaal onder het handvat van de eerste.
Doe ik soms wel meerdere keren per dag om even iets te pakken of om wat energie kwijt te kunnen.
Veulen84 schreef:Je kan ook trap-springen met je krukken, tenminste als de trap een leuning heeft.
Dan steun je aan 1 kant op de leuning en de andere kant op je kruk. Tweede kruk hou je dan horizontaal onder het handvat van de eerste.
Doe ik soms wel meerdere keren per dag om even iets te pakken of om wat energie kwijt te kunnen.
Orthos schreef:Yay het is eraf !Helemaal fijn. Alleen wel eng dat je er eigenlijk meteen weer op mag gaan lopen..wel een drukverband ofzo, zo'n kous.
Maar ik houd het rustig aan want t voelt nog niet helemaal zoals het was.
Hoop dat het snel goed aanvoelt