Mascara verwijderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:43

Bizzybijtje schreef:
Ja natuurlijk, maar dat heeft nog niets te maken met de mascara haha :))

Nee maar wel dat het belangrijk je huid goed te verzorgen. Inclusief die om je ogen :).

Tazzey

Re: Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:51

Ik ben echt een zeikerd met gezichtsverzorging. Mijn huid is vrij lastig ik kan dus echt niet alles erop smeren en mijn make-up moet ik echt iedere avond weghalen anders heb ik de dag erna echt een kop als een grindtegel.
Toevallig net een nieuwe reinigingsgel van Biotherm getest en die is wel erg fijn. Ik twijfel nu tussen deze en één van Sisley.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 19:05

Ik heb inmiddels make up en remover van de FM group, omdat ik het aan het testen ben (ben sinds kort distributeur en sta graag achter m'n product).
Tot nu toe bevalt het prima!

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:19

@tazzey: dan adviseer ik die van Sisley want die is gemaakt van plantaardige ingredienten en het merk is zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid ( ook psoriasis etc ). Het is wel iets duurder maar biedt veel kwaliteit. Ik heb dit merk veel verkocht toen ik nog bij de Ici werkte.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:26

Dat is inderdaad iets waar ik ook bij stil sta. Ik heb eerder producten van Sisley gebruikt en dat is altijd goed bevallen.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:28

Ik haal het eerst met warm water van mijn wimpers en daarna met de gezichtreinigingsdoekjes van de Lidl de restjes, werkt voor mij prima :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:57

har166 schreef:
@tazzey: dan adviseer ik die van Sisley want die is gemaakt van plantaardige ingredienten en het merk is zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid ( ook psoriasis etc ). Het is wel iets duurder maar biedt veel kwaliteit. Ik heb dit merk veel verkocht toen ik nog bij de Ici werkte.

Klinkt interessant. Hoeveel ongeveer als ik zo brutaal mag zijn ?

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:59

Babydoekjes van action. :j

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:00

Je kunt nu ook je wimpers laten verven, en dat blijft zo'n 6 a 9 weken zitten.
Kost 8 of 9 euro, je kunt er mee zwemmen en alles.
Hoeft dus niet meer te denken aan mascara :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:23

Morrow_Less schreef:
har166 schreef:

Klinkt interessant. Hoeveel ongeveer als ik zo brutaal mag zijn ?

Dat verschilt per product. Ik geloof dat de melk €87 kost best aan de prijs maar je doet er ook vrij lang mee.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 22:26

Voor hoeveel ml?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:35

Is dat inclusief bladgoud ? :P

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 06:52

Nou sorry maar ik vind een paar euro voor remover toch wel genoeg maar ieder moet het voor zichzelf weten hoor.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:26

Als ik een goedkoop product gebruik dan heb ik de volgende dag gegarandeerd problemen met mijn huid. Het is dus geen elite kwestie.
Ik heb gisteren een tester van een eigen merk van Douglas geprobeerd een tubetje kost €2,50. Ik werd vanmorgen wakker met een verschrikkelijke huid. Vol met puistjes en velletjes. Ik wil dus best goedkope producten testen maar het werkt voor mij gewoonweg niet. Ik heb in het verleden altijd een melk en tonic van Dove gebruikt maar dat doet op dit moment ook niet veel meer.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:36

Vervelend Tazzey! Voel je ook aardig in je portemonee zulke bedragen.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:41

Zwitsal baby shampoo!

Ideaal voor het eraf te halen onderde douche, prikt niet dus je kan lekker soppen :)
Was op aanraden van de dokter toen ik een ontstoken oog had.
Doet heel lang met een flesje dus is nog goeikoop ook ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:45

Tazzey schreef:
Als ik een goedkoop product gebruik dan heb ik de volgende dag gegarandeerd problemen met mijn huid. Het is dus geen elite kwestie.
Ik heb gisteren een tester van een eigen merk van Douglas geprobeerd een tubetje kost €2,50. Ik werd vanmorgen wakker met een verschrikkelijke huid. Vol met puistjes en velletjes. Ik wil dus best goedkope producten testen maar het werkt voor mij gewoonweg niet. Ik heb in het verleden altijd een melk en tonic van Dove gebruikt maar dat doet op dit moment ook niet veel meer.

Ik begrijp je wel hoor. Ik heb net hetzelfde probleem. Zelf opper ik altijd voor producten met zo veel mogelijk natuurlijke producten. Ik weet graag wat ik op me smeer en ben hier ook enorm zuinig in. Al wat ik gebruik is voor minstens 95% natuurlijk. Ik ben daarvoor best bereid wat meer te betalen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:50

Op Zwitsal reageert mijn huid ook slecht. Ik heb een olie van Gamila Secret en daar reageert mijn huid heel erg goed op. Ik denk dat ik inderdaad voor Sisley moet gaan.
Qua prijs is het inderdaad niet zo heel fijn. Op zich doe je vrij lang met zo'n product. Mijn Gamila olie kost omgerekend €0,50 per dag dus dan valt het mee.

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:55

Ouderwetse nivea zalf uit zo'n blauw blik/pot werkt ook super. Of een klein beetje cremespoeling als je onder de douche staat.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:00

Ik gebruik de make-up doekjes van de action.. 0,80 cent geloof ik voor een pakje met 25 (?)/50(?) doekjes, en ze werken ideaal!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:07

Johnnydepony schreef:
Ouderwetse nivea zalf uit zo'n blauw blik/pot werkt ook super. Of een klein beetje cremespoeling als je onder de douche staat.

Doe ik ook, haar de cremespoeling en met die handen een keer door m'n ogen vegen. Geloof dat er nog veel moet gebeuren voordat ik 87 euro uitgeef aan mijn gezicht :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:21

Als je alle opties al hebt geprobeerd dan moet je een bepaald moment toch iets.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:47

Een voordelig product bevat veel vaseline en paraffine. Deze ingredienten leggen een laagje op je huid. Hierdoor houdt de huid vast wat in de porieen en opperhuid zit, dus talg en bacterien. Door de warmte van de huid kan dit gaan broeien en in extreme gevallen ook ontsteken. Zodra dat laagje op de huid ligt kunnen er geen andere stoffen meer doorheen ( dus ook geen vitamines e.d maar denk ook aan schmink/ make up )Hoe duurder het product hoe minder paraffine-delen het bevat. Er worden dan andere ingredienten gebruikt om de huid glad te maken en te 'voeden'. Er zijn mensen die zweren bij een pot vaseline maar er zijn dus ook mensen die daar niet tegen kunnen. Denk aan en rode glimmende huid die soms ook prikt en schilfert en in de ergste gevallen ook verdikt. Vandaar dat mensen kiezen voor een kostbaarder product :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 16:54

Maar tussen goedkoop en 80 euro zit toch nog heel veel?

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:55

Ik gebruik coco doekjs van de action (gevoelige huid) voor mijn ogen, en ga met een wattenstokje met lauw water over mijn ooglid heen net zo lang tot ik geen zwart meer zie op het stokje.
Kreeg dit mee van de oogarts nadat ik voor de zoveelste keer kwam met een dik onstoken oog, volgens hem maakte ik mijn ogen niet goed schoon