Bizzybijtje schreef:Ja natuurlijk, maar dat heeft nog niets te maken met de mascara haha
Nee maar wel dat het belangrijk je huid goed te verzorgen. Inclusief die om je ogen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

har166 schreef:@tazzey: dan adviseer ik die van Sisley want die is gemaakt van plantaardige ingredienten en het merk is zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid ( ook psoriasis etc ). Het is wel iets duurder maar biedt veel kwaliteit. Ik heb dit merk veel verkocht toen ik nog bij de Ici werkte.
Morrow_Less schreef:har166 schreef:@tazzey: dan adviseer ik die van Sisley want die is gemaakt van plantaardige ingredienten en het merk is zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid ( ook psoriasis etc ). Het is wel iets duurder maar biedt veel kwaliteit. Ik heb dit merk veel verkocht toen ik nog bij de Ici werkte.
Klinkt interessant. Hoeveel ongeveer als ik zo brutaal mag zijn ?

Tazzey schreef:Als ik een goedkoop product gebruik dan heb ik de volgende dag gegarandeerd problemen met mijn huid. Het is dus geen elite kwestie.
Ik heb gisteren een tester van een eigen merk van Douglas geprobeerd een tubetje kost €2,50. Ik werd vanmorgen wakker met een verschrikkelijke huid. Vol met puistjes en velletjes. Ik wil dus best goedkope producten testen maar het werkt voor mij gewoonweg niet. Ik heb in het verleden altijd een melk en tonic van Dove gebruikt maar dat doet op dit moment ook niet veel meer.
Johnnydepony schreef:Ouderwetse nivea zalf uit zo'n blauw blik/pot werkt ook super. Of een klein beetje cremespoeling als je onder de douche staat.