Ervaringen met kaakchirurg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Re: Ervaringen met kaakchirurg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:22

Hebben ze de wond niet dichtgehecht ?

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:22

Kom ik toevallig dit topic tegen.. Ben gisteren naar de kaakchirurg geweest!
Ik heb gisteren aan de rechterkant mijn verstandskiezen boven en onder laten trekken, over 6 weken de linkerkant. Ik ben als de dood voor naalden dus de verdovingen waren niet chill, de arts zei dat hij niks van mijn naaldenangst had gemerkt (aangezien ik pas vertelde dat ik bang was voor naalden toen alles al verdoofd was haha).
Het valt opzich wel mee met de napijn bij mij, ik pak gewoon drie keer per dag die ibuprofen 600mg en dan is het wel te doen. Ik kan alleen niet echt eten (puree en yoghurt gaat wel) maar dat is normaal neem ik aan?

Ook bij mij is er overigens ook in mijn wang gehecht. Maar ik denk dat dat is omdat aan de onderkant mijn verstandskies nog niet echt door was en ze hebben moeten snijden. Die kregen ze er ook moeilijk uit en hebben ze nog een keer bij verdoofd omdat ik nog pijn voelde :o
Nadeel van die hechtingen is wel dat ik de hele tijd op die uiteindes bijt :+

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 21:24

Jawel, helemaal achterin zit een hechtinkje.
Hij zat nog half onder m'n tandvlees namelijk, anders was het gat nog groter geweest :=

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:27

Ah oke, bij mij was boven en onder de wang erbij gehecht, kon mond ook amper daardoor open doen :')

Ow mensen krijg al weer pijn als ik er aan denk..
Vanmiddag stukje hard toast op het tandvlees daar gekomen toen ik beet, en dat deed zeer :\

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:52

Hebben ze bij jullie ook een soort tabletje in het gat gedaan? Ik was net met die bruis ibuprofen proberen een beetje te spoelen toen er wat wittig spul mee kwam en volgens mijn moeder stoppen ze iets in het gat om ontstekingen te voorkomen. Wat het ook was, nu is het er iig uit :')