Ik hoop dat je er wat mee kunt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat je er wat mee kunt
) maar hij kan echt niet meer stuk. Ik ben aan het regelen dat ik bij mijn nederlandse vriendin kan blijven slapen na mijn examens! Mijn dag kan echt niet meer stuk op geen enkele manier! Helemaal blij!!

Graag gedaan. Als je wilt praten, mag je ook altijd gerust pb'en.
Luca03 schreef:Ik kan hier toch zo ongelooflijk van genieten he! Alleen het hele huis voor je, muziek op en luid zingend iets doen. Echt dat is een moment dat ik echt voel dat ik leef! Alleen zijn vind ik soms gewoon leuker

) 
). Ik moet er niet aandenken wat er haf kunnen gebeuren!! Wij wonen namelijk aan een bocht waar iedereen door scheurt met de auto. donderhvj schreef:Hee,
Wat vervelend zeg, van je vriendinnen.. Weten zij ook hoe je je voelt ook zon moment? Dat is misschien iets om te zeggen, misschien hebben ze wel helemaal niet door dat zij zo naar elkaar toe trekken en jij ene beetje "meeloopt".
Probeer zoveel mogelijk te blijven doen, hoe stom alles ook lijkt. In je bed blijven liggen maakt alles veel erger, en dan vind je binnenkort helemaal niks meer leuk. Probeer te bedenken wat je vroeger wel leuk vond, probeer positief te blijven, dan kom je er wel. Geloof me, ik heb het ook meegemaakt!
het wordt vast leuk! Zowel mijn vader als ik houden van achtbanen die eens goed racen en overkop gaan
dus het wordt zeker leuk!
. Gisteren kon ik enkel fluisteren, vandaag heb ik een piepstem
en ik ging skypen vanavond met m'n 2 beste vrienden. Straks naar de dokter en zien wat die zegt.