Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sodera schreef:Zie mijn edit nog, kan dus ook bijv. veel overgeven zijn of gewichtsverlies net na de geboorte
phormicola schreef:Ik heb altijd snel gegeten, maar ongeveer een jaar geleden heb ik dat veranderd. Ik eet ook niet meer achter de pc of tv, ik kijk naar m'n eten en kauw heel goed. Ondanks alles eet ik nog steeds sneller dan manlief maar die eet echt traaaaaaag

Is nu natuurlijk ook al erg lang geleden 
voorlopig ben ik erg tevreden met meer eiwitten! Mocht ik op een gegeven moment weer honger krijgen dan zal ik eens langs de huisarts gaan! phormicola schreef:Ik heb anderhalf jaar koolhydraatarm gegeten en weet dus wat het met mijn lijf doetMensen worden er over het algemeen 'skinny fat' van en dat is nou precies wat ik niet wil. Ik merk het meteen als ik te weinig kh heb gegeten; alles staat minder strak. Daarbij is kh minderen zeer onverstandig met de hoeveelheid sport die ik doe.
De meeste soepen maken mij vrij misselijk, FCSA, helaasOmdat ik dan wel vol zit, maar niet genoeg energie heb binnen gekregen, mijn lijf trapt daar niet in
De enige voedingsmiddelen die mijn lijf wel foppen zijn runderhart en pompoen. Die twee gebruik ik dan ook graag als ik wat minder moet eten
Vandaag voor het eerst 2400kcal proberen op een zware trainingsdag. Tot nu toe gaat het prima! Ik denk echt dat ik te weinig eiwitten binnen kreegOp papier was het prima, in de praktijk niet.
Ik wil droger worden. Ik hou ook geen vocht meer vast sinds ik veel vet kwijt ben, die twee gingen hand in hand bij mij 

Want, aldus mijn trainer: 'Jij bent wel slank, maar nu moet je droog worden. Aaaaal dat vet dat moet WEG!"
Hij is soms zo subtiel

Maar ik was ook bang dat als ik de waarheid zou vertellen, hij misschien niet meer met mij zou willen trainen 
Op deze manier kan ik hem een soort van betalen voor onze trainingssessies, ik krijg een leuk zakcentje voor iets dat ik leuk vind om te doen en zijn klanten gaan lekker afvallen. Iedereen happy