Lees nu je eerste post nog ns door.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sok schreef:Hoezo minderen in mijn opmerkingen? Ik spreek uit eigen ervaring en tenslotte word ik door spotjes als deze ook neergezet als uitschot. Dan mogen ook andere dingen die een enorme kostenpost zijn/kanker veroorzaken wel eens flink aangekaart worden.
mensen gezegd dat jij niet hip bent. Ik vind het eerlijk gezegd nog een achterlijke reclame alsof hip zijn zo belangrijk is en we mensen er vooral altijd maar op moeten wijzen dat ze niet hip zijn, alsof we nog op de middelbare school zitten en iemand een lelijke broek aanheeft
. Als ik sokken in sandalen wil en een strippenkaart moet ik dat toch ook lekker zelf weten

xSlvna schreef:[Ik eet er niet van mee als zij zich ongezond is vol 't proppen, ik rook wel mee (en ga stinken) als iemand voor mij is 't roken.
Hoe kun jij er last van hebben als iemand veel eet...?
Respectloos belachelijk maken, dat doen jullie toch zelf? Ik stink niet uit mijn mond, ik heb een egale mooie huid en ik ruik fris, kan ik van rokers niet zeggen.
xSlvna schreef:Ik eet er niet van mee als zij zich ongezond is vol 't proppen, ik rook wel mee (en ga stinken) als iemand voor mij is 't roken.
Respectloos belachelijk maken, dat doen jullie toch zelf? Ik stink niet uit mijn mond, ik heb een egale mooie huid en ik ruik fris, kan ik van rokers niet zeggen.
_lies_ schreef:xSlvna schreef:[Ik eet er niet van mee als zij zich ongezond is vol 't proppen, ik rook wel mee (en ga stinken) als iemand voor mij is 't roken.
Ik ruik ook fris, stink ook niet uit mijn mond en mijn huid is helemaal egaal![]()
Lekker kortzichtig!

DewiRox schreef:Wat ik me dan wel eens af vraag, liesje1611 en andere rokers, denken jullie soms niet is waarom rook ik eigenlijk? Wat voor toevoeging heeft het op mijn leven? Ik kan me niet zo goed voorstellen waarom je geld uit zou geven aan iets waar je eigenlijk alleen maar 'slechter' van wordt.
Waarom roken jullie? Werkt roken dan zo verslavend dat je gewoon 7 euro uit wilt geven aan een pakje wat ongezond voor je is, aan iets waarmee je leven zonder niet anders zou zijn?

xSlvna schreef:Liedje89, ohja, heb ik in het OV last van dikke mensen, laat me denken, nee? Vertel.
. Daar heb ik eigenlijk vaker last van dan dat ik ineens in een rookwolk sta, en ik ben astmatisch dus als ik in een rookwolk sta dan merk ik dat echt wel...
. xSlvna schreef:Ik eet er niet van mee als zij zich ongezond is vol 't proppen, ik rook wel mee (en ga stinken) als iemand voor mij is 't roken.

en ik kan hem niet serieus nemen... maar vooral jongeren moeten wel duidelijk gemaakt worden hoe grote risico je neemt als je gaat roken... niet alleen voor jezelf, maar ook voor je medemens, want meeroken is ook schadelijk.