Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zunzuncito schreef:Goed, op hoop van zegen dat ik niet voor gek word verklaard: ik geloof niet dat het perse aan je matras hoeft te liggen. Dit zegt dan iemand die nooit last van een matras heeft (gehad), maar ook niet op haar zij kan slapen...zonder kussen. Je geeft het zelf al aan, als je heupen breedte x hebben en je knieen op elkaar breedte y dan komt er druk op je heupen,. De enige manier om dat te verhelpen is toch met een kussen tussen je bovenbenen om de afstand tussen je knieen te vergroten? Ik slaap echt altijd met kussen; dikke kussens, (veel) dunne kussens, lange kussens. En dat op hele zachte matrassen van de IKEA en hele harde matrassen in Azie (DIE zijn pas hard).
Ships hee, heeft dan niemand anders een kleine kudde kussens in bed? Ik ben normaal een buikslaper en in combinatie met een man zou ik die man gebruiken als buikzijslaperskussen, maar bij gebrek aan man of als je in een wegrolmoment zit bij zo'n mannenkachel dan heb je KUSSENS! Mannen hebben ook altijd hekel aan kussens, omdat ze instinctief aanvoelen dat het "the next best thing" is met als pro dat het niet snurkt.
van een hele nacht
sasja0705 schreef:Heb niet t gehele topic gelezen maar misschien is n oplegmatras van nasaschuim de oplossing. Pb mij als je wilt. Ik verkoop ze... maar uiteraard alleen als t nut heeft, dus proberen kan altijd.
vannacht ook slecht geslapen. Ik ben zo gefrustreerd en verdrietig bah
Ik heb helaas niet veel advies, maar ik heb wel ervaring met het veranderen van een slaaphouding. Ik sliep altijd met mijn armen en benen alle kanten op (buik/zijslaper) en dat ging niet meer toen ik een vriend kreeg die bij me kwam wonen. Toen dus min of meer 'gedwongen' een zijslaper geworden zodat hij ook nog naast me paste.
Ik denk dat je ongeveer hetzelfde kunt bewerkstelligen met een berg kussens (als je die hebt uiteraard, ik heb echt 6 kussens for no reason
)Ninx schreef:Ik had exact hetzelfde en zeg nogmaals... richting Ikea en haal een traagschuim topping
mayniac_val schreef:Regelmatig even omdraaien (het matras dan) zodat je geen doorlig plek krijgt?
)
Geen idee hoe dat kan, zit voor mijn gevoel ook geen logica in maar na jaren rommelen werkt wat we nu hebben eindelijk goed.

. Heb normaal mijn arm onder mijn kussen en hoofd , nu ik op het logeerbed lig bij mijn ouders heb ik mega last van mijn schouder erdoor omdat dit bed harder is. Mijn eigen zachte bedje geeft die pijn niet , dus een zachtere matras misschien? ankem schreef:Ik ben juist op een veel zachter matras gaan slapen. Kun je zien hoe persoonlijk het is
Wij zijn naar een goed beddenhuis gegaan en hebben ons laten voorlichten. Ze hadden toevallig een showmodel Auping staan en dat scheelde enorm veel geld bij de aanschaf. Geen moment spijt gehad van de aanschaf.
Je zou zeggen dat leer je als je ouder wordt, maar nee.. gewoon weer proberen hoever je komt.