Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sarcasm schreef:Fijn om te lezen dat er vooruitgang in zit!
Het komt vast allemaal wel goed met ons.![]()
Ik heb er ook zeker behoefte aan om eens met een psycholoog te gaan praten.
Het is voor mij ook niet de bedoeling om aan medicatie te gaan eigenlijk, maar vooral dat ik iets achter de hand heb.

lis1 schreef:vooral omdat iemand in mijn omgeving erg vervelende opmerkingen maakt over mensen die hier last van hebben en dus heeft gezegd dat de mensen die hier last van hebben altijd uiteindelijk gek worden en zich van t leven beroven..
ben hier eigenlijk best door van slag :-(
lis1 schreef:dat dacht ik ook.. mijn haren gingen er van overeind staan.. maar moet meer proberen dit het ene oor in te laten gaan en het andere weer uit..
lis1 schreef:vooral omdat iemand in mijn omgeving erg vervelende opmerkingen maakt over mensen die hier last van hebben en dus heeft gezegd dat de mensen die hier last van hebben altijd uiteindelijk gek worden en zich van t leven beroven..
Sarcasm schreef:Dankjewel voor de reactie's, ik heb inderdaad ook Valeriaan gehaald.
Mocht ik een aanval hebben, dan probeer ik eerst dat.
Ik heb er vandaag nog geen last van gehad
Dat gevoel van denken dat je gek wordt ken ik goed, vooral na die erge aanval van vorige week had ik dat. Ik had zo'n erge aanval en me moeder kwam me halen van school, zit in de auto en het is meteen over..
Larimar schreef:lis1 schreef:vooral omdat iemand in mijn omgeving erg vervelende opmerkingen maakt over mensen die hier last van hebben en dus heeft gezegd dat de mensen die hier last van hebben altijd uiteindelijk gek worden en zich van t leven beroven..
Was die persoon serieus? Die opmerking slaat echt nergens op pffff
lis1 schreef:Helaas was deze persoon serieus ja.. ik neem het maar weer met een korreltje zout maar het trapt je soms wel erg op je hart..
lis1 schreef:Wil een jonge meid zijn en genieten en niet bang rillerig zijn
Nu - dat is ook al heel wat. In emdr is er een fase, dat jou gevraagd wordt, om je dit soort dingen voor te stellen in situatie X. Als dat lukt, is dat altijd fantastisch om me te maken, maar soms is het ook het confronterendste van de hele sessie....