TamaradB schreef:
Dank je
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dejong_wever schreef:Tigress schreef:Ik heb als lekker tussendoortje vaak dan een rijstwafel, met een dun laagje mayo, 2 plakjes kipfilet en een paar plakjes tomaat
Mayo klinkt ongezond, maar dat heeft dan weer te maken met verhoudingen met wat je binnenkrijgt wat elkaar weer opheft op die manier, waardoor je een lekkere, gezonde maar ook smaakvolle tussendoor hebt
Maargoed, dan moet je maar net van rijstwafel houden
Anders kun je ook iets van een crackertje nemen met wat kaas erop? Simpel, maar wel lekker
Hmmm klinkt lekker! Dat is dan een gewone rijstewafel? Hier kan ik toch ook wel een half plakje achterham op doen?

Of zuur augurkje, maar net wat je lekker vind

LynnDenise schreef:Als je gewoon bewuste keuzes maakt kom je al een heel eind. Bokt stormt vaak op dit soort topics af met allerlei vreemde dieeten. Allemaal leuk en aardig, het zal vast voor sommigen helpen, maar wil je dat je hele leven vol houden? Gezond eten, bewuste keuzes maken helpt al een heel eind.
Ik lees dat je ook van ver moet komen kwa gewicht, mocht je een lotgenootje zoeken dan kan je me pben

yarrah schreef:Weet je wat per dag moet eten?
Zoek eerst dat even uit, want ik denk dat je teweinig eet.
Tussen 9.30 en 13.00 niets eten is niet goed.
wist je dat je van teweinig eten zelfs aan kunt komen? dat is de spaarstand en zelfs aan komt?
antje_vip schreef:Ik vind dat nog steeds niet echt als afvallen klinken. Waarom pak je geen fruit i.p.v. muesli en kipfilet?
In die regel mag je zelfs 1x per dag 'cheaten' (mits je 5 of 6 eetmomenten hebt). Hierbij gaat het er niet om dat je meteen 1000 kcal naar binnen werkt, maar dat je iets neemt wat je echt lekker vindt, met mate! Dus 1 kop chocomelk bij je ontbijt kan prima.