fleurtjeuh schreef:Gewoon doen, kan ook langzaam.immers.Ook drastisch minderen gaat voor mij moeilijk zijn..
Ik drink veel vruchtensappen en siroop...
En net een fles DanUp Banaan van Danone op..
Zit vast ook vol suikers, maar het is zo lekker...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Dan bedoel ik bijvoorbeeld de stevia's en dergelijke 
Ik heb nu alles door gelezen, maar geen tijd meer uitgebreid te reageren, komt later!
, maar het gaat om het feit dat een blik optrekken en in de pan kiepen veel makkelijker en sneller is. Ik maak ook vaak zelf verse soep, maar het ontbreekt me aan tijd om dat altijd te doen.
,spierpijn e.d. minder worden als ik veel minder geraffineerde suikers tot mij neem. Zoals iemand al opmerkte lijkt het wel of je helemaal niets meer mag eten, maar ik denk dat, dat wel meevalt. Het gaat er maar net om hoe drastisch je, je eetpatroon wil veranderen. Bepaalde sauzen zal ik idd lekker zelf gaan maken, maar dingen als een Toko, Turkse winkel, Reformzaak e.d. is bij ons niet binnen 30 km te vinden en ik heb geen tijd en zin om een paar uur extra onderweg te zijn voor boodschappen. fleurtjeuh schreef:Zelf mueslirepen maken gaat momenteel niet.
Zit in een zeer primitief huisje zonder oven.
KarinvdM schreef:fleurtjeuh schreef:Zelf mueslirepen maken gaat momenteel niet.
Zit in een zeer primitief huisje zonder oven.
Kan ook zonder oven.
Deze bijvoorbeeld: http://www.oerkrachtvoedingsadvies.nl/h ... oten-reep/

Maar die Billie dingen zijn ook bij de AH verkrijgbaar zag ik...Jolienn schreef:Wat ik me altijd agfvraag voor de mensen die zonder pakjes koken. Hoe maken jullie dan je sauzen? Pastasaus is inderdaad vrij simpel en lekker zelf te maken. Maar dingen als de wereldgerechten van knorr? Daar zitten zoveel verschillende en voor mij onbekende kruiden in, en hoe bepaal je de verhoudingen van die kruiden. (en van sommigen waar haal je ze?)

Ik hoop het.