Boek Het geheim van slanke mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Het geheim van slanke mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 08:37

Zijn er inmiddels nog (meer) mensen die het boek hebben gelezen???

Lante

Re: Het geheim van slanke mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:56

Ja, wel pijnlijk herkenbaar haha, ben nu al een aantal maanden heel bewust aan het eten en neem 's ochtend een shake met herbalife, kwark en fruit. Ik heb gewoon jaren lang heel slecht op mezelf gepast, omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ben nu weer helemaal happy en gezond eten past daarbij. ben al zeker 5 kg afgevallen door (bijna) niet meer uit pakjes te eten en regelmatig kleine beetjes te eten. Ik heb ook geen behoefte meer aan mezelf volstouwen met lekkers nu, heel bevrijdend!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 10:13

Lante schreef:
Ja, wel pijnlijk herkenbaar haha, ben nu al een aantal maanden heel bewust aan het eten en neem 's ochtend een shake met herbalife, kwark en fruit. Ik heb gewoon jaren lang heel slecht op mezelf gepast, omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ben nu weer helemaal happy en gezond eten past daarbij. ben al zeker 5 kg afgevallen door (bijna) niet meer uit pakjes te eten en regelmatig kleine beetjes te eten. Ik heb ook geen behoefte meer aan mezelf volstouwen met lekkers nu, heel bevrijdend!

Huh? Dat gaat niet over het boek???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:03

Janine1990 schreef:
Lante schreef:

Huh? Dat gaat niet over het boek???

Jawel, ze is happy en eet gezonder, dat is precies de essentie van het boek! Dat je zelf de regie in handen neemt en je niet meer volstouwt om daar achteraf weer enorm van te balen..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:42

Inderdaad, het BOEK was pijnlijk herkenbaar en ik heb (een half jaar na het lezen van het boek, het moest even inwerken zeg maar) bedacht dat het anders moest en ik ik doe dat dus nu op deze manier. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 11:44

Lante schreef:
Inderdaad, het BOEK was pijnlijk herkenbaar en ik heb (een half jaar na het lezen van het boek, het moest even inwerken zeg maar) bedacht dat het anders moest en ik ik doe dat dus nu op deze manier. ;)

Oooh sorry, ik las het helemaal verkeerd!

Ben je al veel afgevallen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 18:00

Pffff, het wil mij nog niet echt lukken :')
Inmiddels ongeveer 4 kilo afgevallen. Maar dat is nog lang niet genoeg :')

Laatst aan het rekenen geweest en ik volgde eerst een schema waarmee ik amper op 1200 kcal kwam. Ja, geen wonder dat ik niet afviel. Dus nu eet ik meer en gaat het ook een stuk beter. Alleen heb ik nu last van verleidingen die ik niet kan weerstaan op het moment.
Gelukkig is het nu niet meer iets waar ik spijt van heb, ik geef er gewoon tijdelijk aan toe en ga dan weer op de normale weg verder.

Nant

Re: Boek Het geheim van slanke mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 18:15

Ik heb het boek ook gelezen en doorgegeven, het heeft mij geholpen bij een goed en gezond eetpatroon :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 18:27

kani_ejj schreef:
ik ben 1.57 en gewicht zal ik maar niet zeggen, ben veel te zwaar.
Nu komt het leukste, ik loop, kan niet hardlopen vanwege voorgevel die pijn doet dan, een rondje weerwater, is ong 2 2/12 uur.
elke dag weer.
Daarbij train ik met mijn honden, 2 x per week langs de step een uur
1 keer per week agility, waarbij is veel ren

eet 6 keer per dag kleine hoeveelheden, alleen gezond
en tja eind van de maand eens een snoepje

ik val dus niet af, ik kom alleen maar aan

heb allemaal testen gehad in t ziekenhuis, mn lichaam heeft niets suiker oid.

nou benieuwd hoe het boek is wie weet

Ga eens bij een natuurgeneeskundige langs. Heb hetzelfde probleem, maar mijn lichaam blijkt gewoon niet tegen bepaalde stoffen te kunnen. :)