Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lante schreef:Ja, wel pijnlijk herkenbaar haha, ben nu al een aantal maanden heel bewust aan het eten en neem 's ochtend een shake met herbalife, kwark en fruit. Ik heb gewoon jaren lang heel slecht op mezelf gepast, omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ben nu weer helemaal happy en gezond eten past daarbij. ben al zeker 5 kg afgevallen door (bijna) niet meer uit pakjes te eten en regelmatig kleine beetjes te eten. Ik heb ook geen behoefte meer aan mezelf volstouwen met lekkers nu, heel bevrijdend!
Janine1990 schreef:Lante schreef:Ja, wel pijnlijk herkenbaar haha, ben nu al een aantal maanden heel bewust aan het eten en neem 's ochtend een shake met herbalife, kwark en fruit. Ik heb gewoon jaren lang heel slecht op mezelf gepast, omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ben nu weer helemaal happy en gezond eten past daarbij. ben al zeker 5 kg afgevallen door (bijna) niet meer uit pakjes te eten en regelmatig kleine beetjes te eten. Ik heb ook geen behoefte meer aan mezelf volstouwen met lekkers nu, heel bevrijdend!
Huh? Dat gaat niet over het boek???

kani_ejj schreef:ik ben 1.57 en gewicht zal ik maar niet zeggen, ben veel te zwaar.
Nu komt het leukste, ik loop, kan niet hardlopen vanwege voorgevel die pijn doet dan, een rondje weerwater, is ong 2 2/12 uur.
elke dag weer.
Daarbij train ik met mijn honden, 2 x per week langs de step een uur
1 keer per week agility, waarbij is veel ren
eet 6 keer per dag kleine hoeveelheden, alleen gezond
en tja eind van de maand eens een snoepje
ik val dus niet af, ik kom alleen maar aan
heb allemaal testen gehad in t ziekenhuis, mn lichaam heeft niets suiker oid.
nou benieuwd hoe het boek is wie weet