Ooohh ik moet hem wegwerken, hij ligt voor me en ik kan mijn handen bijna niet meer tegenhouden
Leg hem dan boven of in een kast ofzo
BarrieVabis
Geplaatst: 20-08-13 11:52
ik ben ook wel verslaafd. whatsappen over onzin en hele dag facebook checken. ik zit me de hele dag te vervelen (werkeloos thuis) dus ik vind het een ideale oplossing haha. maar ik ben ook wel weer blij als ik wat kan doen
_Balou
Hee zullen we een groeps whatsapp voor verslaafden maken? Jolande ik heb hem op de computerkast boven me gelegd.. ik zie hem nu iig niet meer
Marit
Opstaan zonder op mijn whatsapp te kijken? Dat gaat nooit lukken OF. dat ik pas na mijn ontbijt ga kijken. Zodat het niet het eerste is wat ik doe als ik wakker wordt, want dat is wel triest inderdaad. Dan kan de wekker wel een half uur later
Mijn telefoon ligt nu boven en ik ben beneden Dus dat scheelt al. Heb niemand in whatsapp gewaarschuwd dus hoop dat ik niet bedolven wordt onder de berichtjes straks.
Amado7
Iedereen kijkt om 5 uur op zijn mobiel Alles checken, beantwoorden haha
Marit
Geplaatst: 20-08-13 11:53
xBalou schreef:
Hee zullen we een groeps whatsapp voor verslaafden maken? Jolande ik heb hem op de computerkast boven me gelegd.. ik zie hem nu iig niet meer
HAHA ja dat is pas een goed idee dat zal echt helpen hahaha