Heel goed van iedereen die zo goed bezig is!

Ik ben trots op jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovesamantha schreef:Oh echt Sassol?![]()
Het heeft namelijk geen zin om tegen m'n moeder te zeggen dat ze niet in de woonkamer mag roken in haar huis..
Net bij de boodschappen 2 zakken salmiak lolly's, een pak kauwgom en keelsnoepjes gekocht. Ook heb ik een peen en komkommer. Dus ik heb wel iets te eten.
Sassol schreef:EvaC schreef:Oeh goed topic!
Ik loop ook al een tijdje te malen om te stoppen met roken. Het nadeel is alleen dat mijn vriend ook rookt en we wonen samen, dus dat moet eerst maar eens goed met elkaar worden afgestemd. Ik vind het al een tijdje zelfs een beetje gênant dat ik rook. We gaan regelmatig uit eten of hebben andere feestjes en dan voel ik me altijd zo'n sukkel als ik weer ergens in een hok of buiten sta te roken. En dat ik gewoon tegenwoordig niet meer zo veel ruik, vreselijk!
Eigenlijk ben ik er wel over uit dat ik wil stoppen en al die berichten in dit topic helpen ook wel heel erg als motivatie! Super dat er al zo veel zijn gestopt!
De ervaring leert inderdaad dat als je samenwoont met een roker die zich niet aanpast (dus gewoon overal binnen blijft roken) het heel moeilijk is gestopt te blijven. Misschien kun je voorstellen dat slaapkamer/woonkamer rookvrij blijven? (De kamers waar je toch het meeste samen relaxed bezig bent)
Charlie_P schreef:Chantaliiejj schreef:ik zou maandag stoppen met roken maar heb nog een half pakje liggen na deze stop ik.
@Charlie_P hoe doe jij het met mensen die in je omgeving roken hoop dat je het vol houd
Op het werk wordt wel gerookt, dus dat is best lastig. Of eigenlijk ook niet...gewoon niet doenIk zag in een ander 'stoppen met roken topic' en uitspraak voorbij komen die ik wel heel sterk vond...ROKEN IS GEWOON GEEN OPTIE. Dus dat zeg ik dan maar tegen mezelf haha. En op feestjes zal wel even een uitdaging worden, zeker in combinatie met wat alcohol. Maar ook dan geldt hiervoor genoemde spreuk
haha. Momenteel vind ik het moeilijker om niet ineens heel veel te gaan eten, dan om niet te roken..
Mossel schreef:Ik meld me ik ben sinds zaterdag gestopt ( niet de eerste keer overigens) maar het gaat me wel weer goed af eigenlijk
lovesamantha schreef:Ik wil al eerder stoppen dan 2 weken.
Morgen boodschappen doen dus ik neem gelijk lolly's, zuurtjes en heel veel kauwgom mee.
Ik ga ook weer mijn stoppen met roken app downloaden.
Die verteld je hoeveel je tot nu toe opgespaard hebt, hoe je lichaam hersteld en hoe lang je precies niet gerookt hebt etc. Hele leuke app!
Ik ga denk ik aanstaande maandag stoppen. Ik moet dan werken dus dan heb ik een beetje afleiding ipv dat ik de hele dag thuis of buiten zit en niet echt iets aan het doen ben.
sajavado schreef:God wat heb ik trek in een sigaretje zeg...
Maaarr, ik kan en ga dit volhouden!
En jullie kunnen het ook meiden! We will survive!
marletjj schreef:Sassol schreef:En marletjj, gelukt?
Ja