Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sweetheart schreef:Nog een tip. Als je er 2 hebt. Doe er 1 zodra je thuis komt. En als die negatief is, doe je het beste er een 's ochtends met ochtend urine. Dan is je urine het meeste geconcentreerd en heb je de meeste kans op een betrouwbare uitslag. Als je eerste test vanmiddag al positief is, dan hoef je morgen ochtend niet op nieuw te testen. Positief is over het algemeen positief.
sweetheart schreef:Nog een tip. Als je er 2 hebt. Doe er 1 zodra je thuis komt. En als die negatief is, doe je het beste er een 's ochtends met ochtend urine. Dan is je urine het meeste geconcentreerd en heb je de meeste kans op een betrouwbare uitslag. Als je eerste test vanmiddag al positief is, dan hoef je morgen ochtend niet op nieuw te testen. Positief is over het algemeen positief.
Natasjavegas schreef:de pil beschermt niet altijd hoor. Mijn eerste kwam door de pil en condoom heen hoe?? weten we nog steeds niet
ik had 2 periodes van bloeding gehad maar wel anders dan anders.
Verder klinkt het meer als iets van een tekort laat je hb enz even testen.
Vaak(niet altijd) is de eerste symptoom zere borsten en of misselijkheid. Ik wist het bij
de 2de en 3de meteen aan mijn borsten die meteen voller werden en mega veel zeer deden verder geen
last gehad van misselijkheid bij de eerste 2 bij de 3de alleen als ik niet at.
In de eerste periode kom je eigenlijk niet aan pas in t 2de trimester dat de baby gaat groeien ga
je het pas merken aan gewicht. Vaak hebben vrouwen meer dat ze afvallen in het eerste trimester.

Dus de symptomen zeggen ook niet altijd wat!