Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shayla schreef:Mag ik me ook melden ?Even voordat ik naar bed ga....
Hier ook gruwelijke angst voor de tandarts. Ik lig rillend als een rietje in de stoel....ondertussen ook al ruim 5 jaar niet meer geweest voor controle en normale behandeling, dus er is ook van alles mis aan het gaan nu.
Vorige maand brak er een stuk van m'n kies af en heb ik mezelf een schop onder m'n kont gegeven om toch maar gelijk te bellen (vorig jaar 1x kiespijn gehad...dat hoeft van mij echt niet meer)
Vorige week woensdag voor het eerst bij een andere tandarts geweest die ervaring heeft met angstpatienten en evt kan behandelen met lachgas.
Komende donderdag zou m'n eerste behandeling zijn, 2 kiezen trekken (1 gewone boven en een verstandskies onder) en een wortelkanaal behandeling..... Wordt al misselijk als ik er aan denk, maar probeer toch (met steun van m'n moeder) door te zetten.
Twijfel alleen heel erg aan het 2 kiezen tegelijk laten trekken....1 links en 1 rechts.....ik mag gelukkig zelfs bij de tandarts zelf nog beslissen of ik er 1 of 2 laat doen....
Aan de ene kant denk ik dan ben ik er maar vanaf en is het ergste achter de rug, aan de andere kant zie ik het niet zitten om met een hele zere mond te lopen.....
Ben wel allang blij dat op het moment dat het niet meer gaat voor mij dat het lachgas er dan bijgepakt kan worden. Wil het wel eerst "gewoon" proberen.
Moet ook doorzetten van mezelf, wil niet dat m'n zoontje van nu 2 straks dezelfde angst gaat krijgen omdat hij gezien heeft dat z'n moeder het eng vind....