Boras schreef:Daar heb je schimmeldodend poeder voor.
oh, hoe heet dat poeder? Dat moet ik hebben dan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:"Een schimmelnagel genezen kan alleen met deze kuur. Met middeltjes van een drogisterij kun je zelf alleen de symptomen verminderen."
Citaat:Te overwegen valt om in het buitenland een antischimmelnagellak te kopen –amorotfine-, welke in Nederland niet te verkrijgen is. Deze nagellak is zeer geschikt voor de bestrijding van een oppervlakkige witte nagelschimmel.
martinique schreef:Hier net zo.Mijn huisarts raadde het niet af, maar ik moest wel eerst 10 dagen proberen en als ik ergens last van had gekregen had ik niet verder mogen gaan.
Alnate schreef:De schimmel komt van binnenuit. Als je dus schimmelnagels hebt ( ook wel kalknagels genoemd) is er maar één manier om eraf te komen en dat is een bezoek aan de huisarts. Die geeft je een receptje om de schimmel te vernietigen. Al die reclames met smeerseltjes en andere stiften proberen je echt alleen maar iets onzinniges aan te smeren. De nagel lijkt te verbeteren, maar echt, de schimmel ben je niet kwijt!
Nymphe schreef:Ik heb zelf ook al zo lang ik kan herinneren (ben nu 23) last van schimmel/kalknagels gehad. Het begon bij mijn duim (ooit tussen de deur gehad) en toen ik een jaar of 16 was waren het inmiddels 8 tenen en een duimnagel. Ik heb daar toen ook allemaal spullen die ik via de drogist kon krijgen voor geprobeerd. Toen dat alles niet werkte ben ik naar de huisarts gegaan, die vertelde me dat ik die medicijnen ook beter niet kon nemen en dagelijks azijnbadjes moest nemen. Niets werkte dus 5 jaar later (2 jaar geleden) ben ik weer opnieuw naar de huisarts geweest, in de hoop dat er iets beters op de markt was gekomen. Dit was gelukkig zo, deze medicijnen zouden nu niet meer zo erg belastend meer zijn voor je lever/nieren wat het ook wasIk heb toen 3 maanden lang tabletten geslikt, en het is sindsdien nooit meer teruggekomen
Ik ben echt blij dat ik het gedaan heb. Ik heb tijdens die kuur nergens last van gehad. Ook was ik bang dat mijn nagels weer raar terug zouden groeien maar alle nagels zijn weer mooi.
Naamloos1 schreef:Oh? Dat klinkt interessant! Dan ga ik nog even een paar weken door met de 'behandeling' van nu, en na mijn operatie ga ik dan eens informeren naar die AB.. (Wil niet mn lichaam 'verzwakken' door de AB voor mijn operatie)