volgend jaar ga ik vier weken, dan moet ik dus de boel een weekje langer doorslikken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebeccaa schreef:Gewoon een tampon erin duwen, ik snap dat probleem nooit.
Om de een of andere stomme reden ben ik praktisch bijna altijd ongesteld op vakantie en het maakt me echt gewoon niks uit, tampons doen hun werk prima.
Zoveel gedoe.. Het niet lang weg kunnen blijven omdat je steeds moet verversen. En ook wel erg jammer als je met je vriend alleen op vakantie bent

op mijn 11de kreeg ik de pil, overigens voor de hevige menstruaties..
Batlow schreef:ik had het niet hevig, ik vond het onregelmatige stik vervelend, op mijn 13/14 tegen mama gezegd, yo momma ik wil aan de pil
bam en daar was hij haha

Maandverband zit zo enorm poedersuiker. En goor dat het is..
Geryon schreef:Batlow schreef:ik had het niet hevig, ik vond het onregelmatige stik vervelend, op mijn 13/14 tegen mama gezegd, yo momma ik wil aan de pil
bam en daar was hij haha
Als ik dit zo lees heb ik toch best geluk dat ik ''laat'' ongesteld ben geworden![]()
Enige nadeel van de pil is dat ik nu vaker ongesteld ben (als ik meerdere keren doorslik word ik het alsnog). Toen ik hem niet slikte was ik het eens in het half jaar of jaar![]()
Ik gebruik zowel tampons als maandverband. Liefst tampons. Maar soms zakt het bij mij zo erg tijdens menstruatie dat er geen ruimte voor isMaandverband zit zo enorm poedersuiker. En goor dat het is..
Liesje1611 schreef:Geryon schreef:
Als ik dit zo lees heb ik toch best geluk dat ik ''laat'' ongesteld ben geworden![]()
Enige nadeel van de pil is dat ik nu vaker ongesteld ben (als ik meerdere keren doorslik word ik het alsnog). Toen ik hem niet slikte was ik het eens in het half jaar of jaar![]()
Ik gebruik zowel tampons als maandverband. Liefst tampons. Maar soms zakt het bij mij zo erg tijdens menstruatie dat er geen ruimte voor isMaandverband zit zo enorm poedersuiker. En goor dat het is..
Zakken..?
Bedoel je dan dat alles.. Zákt? Als in; dat je er niks meer inkrijgt..?
*verbijsterd*
De kant aan je buik zakt vaak iets (niet richting ingang, maar naar 'binnen') of best veel als je heftig menstrueert. Ik ben daar al heel smal dus als het ook nog wat zakt dan is er echt bijna geen ruimte
Mijn baarmoeder zit hopelijk nog netjes op z'n plek
XAnoukdb schreef:dalijk denkt me moeder dat ik zwanger ben als ik dat wil; gebruiken, hahahahahahaahahaah ben pas 15