ongesteld op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:49

Dat vind ik wel erg prettig aan de pil, ik plan het lekker om mijn vakantie heen :)) volgend jaar ga ik vier weken, dan moet ik dus de boel een weekje langer doorslikken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:51

Rebeccaa schreef:
Gewoon een tampon erin duwen, ik snap dat probleem nooit.
Om de een of andere stomme reden ben ik praktisch bijna altijd ongesteld op vakantie en het maakt me echt gewoon niks uit, tampons doen hun werk prima.

Dat jij er zo weinig last van hebt is natuurlijk heel fijn voor je, maar dat geld helaas niet voor iedereen. Ik ben ook echt liever niet ongesteld op vakantie, dat bloeden is tot daar aan toe maar de buikpijn/rugpijn/lusteloosheid die ik er bij cadeau krijg is echt geen pretje -O-

Geryon

Re: ongesteld op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:53

Ik wil ook echt niet ongesteld op vakantie zijn hoor := Zoveel gedoe.. Het niet lang weg kunnen blijven omdat je steeds moet verversen. En ook wel erg jammer als je met je vriend alleen op vakantie bent :=

Daarom ben ik ook zo blij met de pil :D

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 16:14

dalijk denkt me moeder dat ik zwanger ben als ik dat wil; gebruiken, hahahahahahaahahaah ben pas 15

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:16

Ik moest op m'n dertiende aan de pil van de huisarts, niks geks aan hoor haha :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:16

XAnoukdb schreef:
dalijk denkt me moeder dat ik zwanger ben als ik dat wil; gebruiken, hahahahahahaahahaah ben pas 15

_O-

Ik denk dan eerder dat je moeder denkt dat je seks hebt :+ Maar je kan natuurlijk ook aan de pil gewoon omdat je menstruatie hevig is of omdat je dat goed wilt kunnen plannen.

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:22

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:57

Joh je kan toch gewoon uitleggen dat je aan de pil wilt zodat je je menstruatie kaj reguleren? Dan word je gewoon ong 3 dagen na stoppen van de pil, in je stopweek, ongesteld en ga je op een gezette dag weer beginnen. Altijd dezelfde. En elke dag braaf, 3 weken lang. Niks raars aan. En áls je dan uiteindelijk seks hebt is het alleen maar een bijkomstig voordeel dat je al aan de pil bent.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:09

als ik net ongesteld ben gebruik is 2 a 3 tampons per dag, na 2 dagen gebruik ik er 2 in 24 uur... ochtend als ik wakker wordt een nieuwe en als ik naar bed ga een nieuwe. Hekel aan om die dingen te verwisselen, nogal lui.

Ik leef nog

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:16

Ik was 11 toen ik aan de pil begon. niet zo heel raar op je 15e dus! Toen was ik al geen lieverdje meer Hahaha! :=

Edit: serieus, geeft het instructie video's voor het inwegen? Geniaal :')
Laatst bijgewerkt door KimD op 05-07-13 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:17

KimD schreef:
Ik was 11 toen ik aan de pil begon. niet zo heel raar op je 15e dus! Toen was ik al geen lieverdje meer Hahaha! :=

Had jij op je 11e al sex? :')

Ik ben aan de pil en gebruik ook alleen tampons. Heerlijk :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:18

Op je 11e. Op de basisschool met leeftijd 11 speelde ik net niet meer met blokken..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:20

Nee met mijn 15e. :P op mijn 11de kreeg ik de pil, overigens voor de hevige menstruaties.. ;)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:22

ik had het niet hevig, ik vond het onregelmatige stik vervelend, op mijn 13/14 tegen mama gezegd, yo momma ik wil aan de pil

bam en daar was hij haha

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:23

KimD schreef:
Nee met mijn 15e. :P op mijn 11de kreeg ik de pil, overigens voor de hevige menstruaties.. ;)

Hoe oud was je dan toen je ongesteld werd??

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:34

Batlow schreef:
ik had het niet hevig, ik vond het onregelmatige stik vervelend, op mijn 13/14 tegen mama gezegd, yo momma ik wil aan de pil

bam en daar was hij haha

_O-

Als ik dit zo lees heb ik toch best geluk dat ik ''laat'' ongesteld ben geworden :P

Enige nadeel van de pil is dat ik nu vaker ongesteld ben (als ik meerdere keren doorslik word ik het alsnog). Toen ik hem niet slikte was ik het eens in het half jaar of jaar :')

Ik gebruik zowel tampons als maandverband. Liefst tampons. Maar soms zakt het bij mij zo erg tijdens menstruatie dat er geen ruimte voor is := Maandverband zit zo enorm poedersuiker. En goor dat het is.. :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:38

Maandverband, 1 woord: GADVEEEEEEEEEEER

Dat is natuurlijk mijn eigen mening maar het is 1 groot bloedbad daaronder, en dan droogt dat ook nog op
ieeeeeelllllllllllllllllll

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:40

Geryon schreef:
Batlow schreef:

bam en daar was hij haha

_O-

Als ik dit zo lees heb ik toch best geluk dat ik ''laat'' ongesteld ben geworden :P

Enige nadeel van de pil is dat ik nu vaker ongesteld ben (als ik meerdere keren doorslik word ik het alsnog). Toen ik hem niet slikte was ik het eens in het half jaar of jaar :')

Ik gebruik zowel tampons als maandverband. Liefst tampons. Maar soms zakt het bij mij zo erg tijdens menstruatie dat er geen ruimte voor is := Maandverband zit zo enorm poedersuiker. En goor dat het is.. :+

Zakken..?
Bedoel je dan dat alles.. Zákt? Als in; dat je er niks meer inkrijgt..?

*verbijsterd* :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:41

kyraties schreef:
KimD schreef:

Hoe oud was je dan toen je ongesteld werd??

Net 10 geworden...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:44

Liesje1611 schreef:
Geryon schreef:

_O-

Zakken..?
Bedoel je dan dat alles.. Zákt? Als in; dat je er niks meer inkrijgt..?

*verbijsterd* :')

Haha het is niet heel apart hoor :P De kant aan je buik zakt vaak iets (niet richting ingang, maar naar 'binnen') of best veel als je heftig menstrueert. Ik ben daar al heel smal dus als het ook nog wat zakt dan is er echt bijna geen ruimte :=

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:46

Ooh zo.. Ik ging me net inlezen over baarmoederverzakkingen enzo. Dacht dat je dat bedoelde, haha.

Nu ben ik bang :') _O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:48

wow,,, maar zo'n tampon is vet smal...,,

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:57

Oh nee _O- Mijn baarmoeder zit hopelijk nog netjes op z'n plek :+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 18:06

XAnoukdb schreef:

Nah, moeders snappen dat wel hoor :P

Ik moest op een gegeven moment van mijn vader aan de pil omdat ik altijd ziek was tijdens mijn periode. Zou niet meer anders willen, ideaal, als mijn vakantie verkeerd uitkomt slik ik gewoon een weekje langer door.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 18:10

Ik werd, en word overigens nog steeds, geregeld er zwaar beroerd van als ik menstrueer. Heeft bij mij niks te maken met dat ik nu wel de pil slik en vroeger niet. De ene keer word ik er zwaaaaar beroerd van, de andere keer ondervind ik er lichte ongemakken van en weer een andere keer merk ik niks van en ga ik er bijna fluitend doorheen. Is heel verschillend, maar meestal krijg je toch minder last van vervelende nadelen als je de pil slik dus ik ben zelf wat dat betreft gewoon een beetje raar denk ik :P