Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:36

DoxLover schreef:
Daantjee12 schreef:

Hahahah . Bart alsjeblieft ? :')

_/-\o_

Whahahaha dit is te leuk _O- _O- _O- evenals het topic met alle verhalen, geweldig gewoon!! :))

Ik praat ook in mijn slaap zowel in het nederlands als in het spaans.
Mijn zoon ook evenals slaapwandelen zou nooit de keer op vakantie vergeten dat hij heel hard begon te roepen brand, brand zijn bed uitrende naar het raam.
Doodeng ik zei tegen hem ga nu maar weer lekker naar bed en slapen.
Zo is hij gelukkig terug naar bed gegaan.

sjaslique

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:39

Leuk topic. Hier nog een. Heb eens mijn dekbed naar mij toe getrokken en ondertussen geroepen dat het mijn tent was.
Op introductiekamp wilde ze mij schminken in mijn slaap en toen ben ik blijkbaar flink gaan vloeken, volgende ochtend wist ik van niks.

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:15

Hier nog zo eentje, wel toen ik half sliep/half wakker was.. Zo heb ik een paar weken geleden nog een geweldig gesprek gevoerd met mijn ondertussen ex..

Hij (probeert me wakker te maken want ik ben hopeloos te laat)
Ik: neeeee laat me gerust, ik .. ik.. ik ben aan het studeren!!!
Hij: (zag ook wel dat ik gewoon languit in bed lag te slapen) Wat ben je dan aan het studeren? :D
Ik: grey's anatomy!! En laat me nu gerust!
Hij: _O-
Blijkbaar ben ik toen nog kwaad geworden omdat hij me niet wou geloven :')

Het was een antwoord dat mij echt perfect logisch leek op dat moment zelf, ik snapte niet hoe ik door de mand gevallen was wegens niet studeren maar willen verderslapen :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:18

Het is toch nu niet je ex omdat je studeert in je slaap eh :=

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:20

Mijn vriend is ook hilarisch 's nachts. De eerste keer dat ik hem hoorde praten riep hij "IK HEB DE KAAS!". }:0

Ook een keer waren we met vrienden, ongeveer 10 man op een kamer. Schreeuwt ie opeens keihard "HET GAAT FOUT!".

En de laatste keer vond ik ook wel heel cool.
Hij: "We kunnen niet gaan, ik moet eerst Frankrijk stichten!"
Ik: "Hoe wil je dat doen dan?"
Hij: "Gewoon afpakken."

Tja :') Of ik zelf ook praat in mijn slaap weet ik niet, heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik praat.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:22

Wat een geweldige verhalen. Ik ben ook echt een kletskous. Soms niet te verstaan, soms heel duidelijk.
Vriendlief is meestal de dupe :(:). Vooral als ik droom dat ik een roze ninja turtel ben :=.
Poosje terug ook een sirieus gesprek met hem gehad dat hij de olifant nog moest uitlaten want die moest plassen :').
Soms ook blinde paniek in mijn slaap. Das rot voor vriendlief, maar ik weet er de volgende dag niks meer van.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:23

Mijn vriend zegt ook altijd heeele grappige dingen in zijn slaap, dan word ik natuurlijk half wakker en wil ik het onthouden voor de volgende dag.
Maar de volgende dag weet ik het echt niet meer, alleen dat het grappig was -O-

en volgens mijn moeder hoort ze me wel eens snachts als ze naar de wc gaat en als ze dan kijkt zit ik rechtop in bed, daar word ze beetje bang van :')

en als klein meisje had ik een doekje dat ik altijd bij me had en ben ik een keer in mijn slaap naar beneden gelopen heb ik de la een paar keer open en dicht gedaan en zei: doekje, doekje! Toen brachten mijn ouders me weer naar bed. -O-
Laatst bijgewerkt door KirstenChes op 23-05-13 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:29

Ik kom hier echt compleet niet meer bij van het lachen! _O-

Ik weet dat ik in m'n slaap praat, maar geen idee of het veel spannends is. Ik weet wel dat ik in Engeland toen ik daar woonde een keer (jawel, echt in het Engels ik droomde dus ook echt in het Engels) heb gezegd (zei m'n nu ex) iets in de trant van 'I don't even know myself anymore' :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:31

ik praat ook, weet ik van mede kamer genoten tijdens vakanties..

gelukkig onverstaanbaar.

ik weet het zelf ook wel, want ik word wel af en toe schreeuwen wakker..

een keer al trappend tegen de centrale verwarming.. leuk dat deunt door het hele huis heen..

mijn broer praat ook in zijn slaap. dus of het erfelijk is weet ik niet. maar hij doet het ook.

ooit op kamp op het mbo kon je inderdaad met iemand praten.. die antwoorde wel maar sliep toch echt.. dat was echt maf om te zien.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:35

hihi ik weet wel een leuke van m'n moeder trouwens.

M'n moeder kwam uit haar bed gelopen en loopt de gang op, waarop ik (zittend achter de computer vraag), "waar ga je naartoe?!?!''
M'n moeder ''naar de wc''
Ik ''die is niet op de gang?!''
*moeders loopt vrolijk door*

Dus ik sta op (ik had immers weinig zin om de gang te dweilen :') ) en haal haar weer uit de gang en duw haar richting de wc, waar ze toen gewoon naartoe liep. Volgende dag wist ze nérgens meer van! Dit is trouwens tweemaal gebeurt.

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:35

Ik ging vroeger altijd als ik naar bed moest slapend de trap op en soms af en ga dan in uit me bed en dan kan ik niet meer herrineren dat ik naar bed was gegaan
En kwam een keer uit bed liep naar de trap riep keihard MAMA en ging weer. verder slapen

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:48

Haha geniaal topic!

Ik praat nooit uit mezelf, ik beantwoord alleen wel vragen waar ik vervolgens niks meer vanaf weet :') zo zeg ik blijkbaar iedere nacht tegen mn vriend als ie naar bed komt (en vraagt of ik lekker sliep) dat ik niet kan slapen/ nog niet geslapen heb....

Mn vriend daarentegen maakt me soms echt wakker door zn verhalen! Vaak onverstaanbaar gemompel of gelach, maar soms ook wat mooie quotes als : 'JE STAAT IN MN VIZIER!' Of 'heb jij ook zon zin in een ijsje?'

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:48

blensink schreef:
Het is toch nu niet je ex omdat je studeert in je slaap eh :=

Haha was het maar waar maar neen hoop andere redenen dat ik hem aan de deur heb gewezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:51

haha leuk leuk die verhalen xp app gedownload en kijken als ik spraakzaam ben vannacht (of m'n kat:-))

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:51

Haha blijkbaar heb ik zo in de examens (herinner ik me net) een grappig gesprek gevoerd met mijn moeder die me wou wakker maken (ook over studie-zorgen, ergens diep in mij schuilt een nerdje geloof ik :') ). Ik was geloof ik 13. Mijn moeder was mij aan het wakker maken en had mijn deken van mij af getrokken. Ze zei ook iets van sta op! En toen heb ik blijkbaar gezegd: "neen ik moet nog zooooooveel wiskunde studeren! Kijk: van HIER tot HIER" (en toen heb ik blijkbaar gewezen van mijn voet tot mijn knie _O- )

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:54

JorisDy schreef:
dat hij de olifant nog moest uitlaten want die moest plassen :')

Ik kom niet meer bij van het lachen _O-

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:59

Mijn vriend en ik praten ook wel eens in onze slaap.
Meestal zeg ik iets wat nergens op slaat, en na 2 of 3 x zeggen, besef ik dat ook en zeg ik nee laat maar en ga ik weer slapen.
Mijn vriend praat ook wel eens, ik ga er altijd express op in, maar na een paar vragen reageert hij niet meer en slaapt hij dus gewoon verder.
Soms vraag ik dingen aan hem, en hij reageert ook echt alsof hij wakker is, maar blijkbaar weet hij het niet meer als hij wakker is :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 00:04

Een vriendin van mij praat ook in haar slaap, helaas onthoud ik er niet zoveel van :') Maar de laatste keer ging zo:

Zij *springt recht* : "Verdorie, waar is mijn iPhone? Hé, help help help!"
Ik *schrik me rot, direct wakker* : "Hij lag toch naast je bed? Kijk eens?"
Zij *geen antwoord, sliep alweer verder* :Z

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 00:30

Ik praat ook in mijn slaap.

Een jaar terug droomde ik dat ik mijn spaargeld in ging leveren bij de rabobank. en dat ik een cadeautje uit mocht kiezen en ik wilde een spaarvarken. En toen kwam mijn vriend naar bed.. hij. Vroeg: wil je een kusje?
Ik antwoordde: kies het varken!
Hij nog een keer: wil je een kusje?
Ik weer: kies het varken!

Wordt er nog steeds belachelijk mee gemaakt :')

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 01:58

Ikzelf niet. maar mn moeder zegt soms wel wat. Afhankelijk van welke droom reageert ze soms net zoals jij als ik dr bv wakker maak.

Als de wekker gaat zegt ze vaak foei (omdat ze denkt dat de honden blaffen)

toen ik klein was heeft ze ook wel eens iets gezegd wat ik toen heel serieus nam :P en toen ze zelf nog thuis woonde heeft ze ook al van alles geroepen of gezegt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:29

Haha, geweldige dingen. Ik vraag me echt af hoe het te verklaren is en waarom we zulke rare dingen zeggen :')

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 10:37

Ik ben ook schuldig... Ik praat ook in mijn slaap.. En soms doe ik ook slaapwandelen.

Gisteren heb ik de app gedownload... Ik kon maar 2 uur opnemen (de gratis versie).
Vanmorgen dacht ik dat ik niets had gezegd... Vond het wel een rustig nachtje eigenlijk ;)
Toen even de app afgeluisterd... Was geen rustig nachtje dus ;) wat geweldig om te horen zeg! Ook wel een beetje freaky om jezelf zo raar te horen praten ;).

Ik droomde kennelijk over hondjes, en ik was bezig met foto's maken van een bruidspaar... Haha...
Heb meteen de app gekocht en kan nu heel de nacht opnemen! Ben benieuwd! :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 10:59

KirstenChes schreef:
en volgens mijn moeder hoort ze me wel eens snachts als ze naar de wc gaat en als ze dan kijkt zit ik rechtop in bed, daar word ze beetje bang van :')

Dat ken ik ook! Mijn vriend heeft dat erg:
een keer toen we bij zijn ouders sliepen vertrok zijn vader voor nachtwerk met de auto. Gebeurde er bij het naar buiten rijden een ongeluk en met zijn vader (alleen de auto was kapot) maar het was zo'n enorme klap dat iedereen meteen wakker was, behalve mijn vriend :Y) .
Zijn stiefmoeder begon te schreeuwen uit angst dat mijn vriend moest opstaan om te komen helpen.
Wat deed mijn vriend?! Recht gaan zitten in bed met zijn ogen open en gewoon niet reageren 8-)

En ik maar roepen: ben je wakker? Je moet wakker worden! Opstaan, ze zijn aan het roepen!
Het heeft 5minuten geduurd voor hij wakker was, ik snapte er zelf niets van, zo'n drukte in huis, zo'n lawaai en meneer zat rechtop in bed, ogen open, maar gewoon nog aan het slapen :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:06

Ik ben tijdens het slapen actiever dan overdag :') Wel een beetje jammer voor manlief...

Hij vindt het soms wel eng. Ik lees graag voor het slapen gaan, maar meestal val ik dan met m'n boek in slaap. Als hij dan het licht uit komt doen, doe ik spontaan m'n ogen op hun wijdst open, blader heel creepy door het boek en zeg dat ik nog aan het lezen ben. Het lijkt dan wel alsof ik bezeten ben _O-

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:10

Ik schijn zelfs eng te zijn snachts :+ Mijn moeder is wel eens mijn kamer uitgerend omdat ik met wijd open ogen dramatisch tegen haar riep dat ze niet van die grote stappen moest nemen :') 'Niet van die grote stappen, kleine stapjes, NIET ZO GROOT NIET ZO GROOT!!' :')