Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:En of adhd dan op een andere manier belemmerend is dan borderline durf ik te betwijfelen hoor.

Mindypony schreef:Ik ken veel mensen die bordeline hebben en in de zorg werken,ikzelf heb alleen last met nachten,en kan heel goed overdag en 's avonds funtioneren,waarom zou iemand met bordeline dat niet kunnen,ik ben niet gek.
Morgen ga ik trouwens naar de crisisopvang,en hoop dat ze wat aan mij medicijnen gaan doen,en of ik weer hulp krijg.
En dinsdag naar de arbo dienst.
Maar jij geeft zelf al aan niet te functioneren. Ik had ook al eerder geschreven dat je zou kunnen gaan kijken wat wel geschikt voor je is. Hopen dat de crisisopvang iets voor je doen kan morgen. Hilli schreef:Ik denk dat de ene tak van zorg verschilt van de andere en dat je in bepaalde takken prima kunt werken als je een 'haakje' hebt. Niemand is perfect en een baan binnen het kunnen van de TS houdt haar alleen maar in het werkende leven i.p.v. thuis en werkeloos of afgekeurd.
Voor werken, of niet, op bepaalde tijdstippen vind ik dat er afspraken gemaakt kunnen worden. Dat heb je niet alleen nodig in de zorg, maar ook in een supermarkt of zelfs op kantoor. Als je werkt, dan vind ik wel: gelijke monniken, gelijke kappen. Iedereen was een ondergepoepte cliënt, iedereen helpt die eeuwige zeurklant bij de kassa, etc.