Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Witwi schreef:Voor een PAAR euro?de bedragen zijn soms meer dan +4000 euro naargelang de duur van de studie

arans schreef:ik heb het vaak gezien, en ga er de laatste tijd toch wel over twijfelen.
Ik ben namelijk al een tijd werkeloos, en dit(+-2000) is dus echt een heel groot geldbedrag. Natuurlijk ligt het helemaal aan wat voor medicijn het is. Een huisgenootje heft het gedaan, en toen werd er een pleister variant gemaakt van een bestaande pil.
GamblersCup schreef:Raponsje, het valt me op dat jij altijd en overal even moet melden hoe geweldig jullie het financieel wel niet hebben![]()
En er hoeven helemaal geen kwaaltjes te zijn zoals al eerder gezegd. Niet iedereen is zelfstandig zoals jij en ik, en kan dus niet "gewoon" meer uren maken voor meer geld. De meeste mensen hebben een normale baan van 9-17 uur en als je een week vrij neemt wordt je én gewoon doorbetaald én krijg je het extra geld van de kliniek.
Ik zou het beide doen: tussen de onderzoeken, testdingen door zou ik gewoon doorwerken op mijn laptop, zelfde uren, dubbel geld

Witwi schreef:Maar ach, wat zit ik hier te zeggen tegen iemand die leek is in deze onderzoeken..
Van alle foute aannames die je doet in dit topic vind ik dit toch wel de leukste. Ik ben al langer betrokken bij klinisch onderzoek dan dat jij werkt
GamblersCup schreef:FlyAway, stel je niet zo aan zeg.