en niet op de slechte letten. ook moet je t natuurlijk niet erger maken dan t is. als je ergens heel erg op gaat letten wordt het vanzelf (in jou ogen) meer en erger
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en niet op de slechte letten. ook moet je t natuurlijk niet erger maken dan t is. als je ergens heel erg op gaat letten wordt het vanzelf (in jou ogen) meer en erger
Het is het lichaam waar je mee door moet, hou ervan. 

blensink schreef:Ik heb ja gestemt,
Ben ondertussen wel bezig met buikspier oefeningen want die stoorde me , maar ga wel lekker in mijn bikini zonnen.
Lekker vrouwelijk juist al die rondingen stevige heupen, borsten en benen.
Dus omdat ik geen "rondingen" heb en "stekkebeentjes" ipv "stevige benen", en een zandloperfiguur ipv "stevige heupen" ben ik NIET vrouwelijk?

phormicola schreef:Bedenk dat als je 70 bent dat je had gewilt dat je jezelf niet zo had aangestelt en gewoon met je ass op het strand was gaan hangen in een bikini
phormicola schreef:@Junk, wat mij betreft ijn vrouwen lichamen sowieso mooi. Extreem over- of ondergewicht vind ik persoonlijk niet mooi, maar voor de rest is het fenomeen vrouw gewoon fantastisch
Al die verschillende vormen en verhoudingen, ik vind dat, zelfs als hetero vrouw, gewoon altijd prachtig om naar te kijken

JunkDeLuxe schreef:blensink schreef:Ik heb ja gestemt,
Ben ondertussen wel bezig met buikspier oefeningen want die stoorde me , maar ga wel lekker in mijn bikini zonnen.
Lekker vrouwelijk juist al die rondingen stevige heupen, borsten en benen.
Tegenwoordig zie je op facebook heel veel van die plaatjes en tekstjes passeren, dat een "échte" vrouw rondingen heeft, en dat 'dat beetje extra' net leuk is, vooral om vast te grabbelen tijdens jeweetwel.
Nou, mooi is dat voor van die magere pezige smurfen als ikDus omdat ik geen "rondingen" heb en "stekkebeentjes" ipv "stevige benen", en een zandloperfiguur ipv "stevige heupen" ben ik NIET vrouwelijk?
Ik ben op mijn gewicht, en da's best moeilijk als je lengte tegenwerkt (haal de 1.60m niet). En dan loop ik steeds vaker tegen berichten en posts aan, die insinueren dat ik bij wijze van spreke een jongetje ben omdat ik geen laagje heb? Fijn![]()
Ik heb maatje 34-36, en daar ben ik verdorie trots op. Ik ben geen magere barbie, ik kots m'n eten niet uit, tel geen caloriëen en pizza is gewoon wekelijkse kost. Maar tegenwoordig lijkt het alsof je je moet schamen als je een gezond gewicht hebt, en geen extra laagje...
Hoewel! Ze zijn tenminste steviger nu, dat is ook al iets natuurlijk!
(maar dat komt wel!)
Ik loop ook niet meer panisch mijn buik in te trekken als ik rondwandel, dat is allemaal wel erg relax in mijn hoofd. troi schreef:phormicola schreef:Bedenk dat als je 70 bent dat je had gewilt dat je jezelf niet zo had aangestelt en gewoon met je ass op het strand was gaan hangen in een bikini
Precies! Ik ben nu 32 en durfde vorig jaar na een zwangerschap voor het eerst in mijn leven me in bikine te vertonen. En geloof me die zwangerschap heeft me, naast een prachtig kind, echt niet zoveel moois qua lijf opgeleverd. Straks ben ik 80 en heb ik spijt dat ik niet durfde!
En wat een lol heb ik gehad! Damn wat zit een bikini lekker zeg, veel lekkerder dan zo´n verstikkende rot zwempak. Voelde me altijd bekant een oma met dat rot kleef ding! Ben dit jaar ietsje zwaarder dan vorig jaar (4kilo) maar ga gewoon weer! En tussen de andere moeders zie ik er nog lang niet zo beroerd uit.
@junkiedeluxe: Ik denk dat je dat niet zo persoonlijk moet opvatten, als iemand een dikkers mooi vind wil dat toch niet zeggen dat een dunnerd lelijk is?? Vrouwelijkheid en mannelijkheid komt in ontzettend veel, mooie, vormen toch??
Cchanny schreef:Ik ken het probleem.Heb een echte peervorm.
Mijn heupen zijn te breed, buik te dik, boven benen te dik.
Nu ben ik begonnen met hardlopen, maar het enige wat veranderd is mijn conditie en mijn kuiten zijn breder geworden.
Ik vind het vreselijk om in bikini te lopen, het enige voordeel was toen ik in het buitenland nog ging; was dat die zwembroeken bij meiden in waren. Dus kon ik mijn heupen en benen verbergen. Maar hier in Nederland zie je niemand er mee lopen.
Ook ben ik bezig met buikspier oefeningen, maar dat veranderd ook niet veel.