Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

als hij een darm spoeling wel aan raad dan ben ik wel bereid om dat nog een keer te proberen.
Toen dinsdag laxeermiddel genomen en na een halve liter kon ik savonds naar de toilet! Dus dat is al een hele verbetering. Normaal was het dagelijks een liter en dan pas na 3/4 dagen naar de toilet. Nu heb ik gister en vandaag niets genomen en ga ik morgen weer een liter in nemen. Ben benieuwd of ik dan weer de zelfde dags naar de toilet kan. I hope so! Verder was ik nog naar de huisarts geweest maar die wil mij niet door sturen voor een onderzoek. Hij zegt dat er niets is wat een verstopping kan veroorzaken en dat ze daar in het ziekenhuis ook niets aan kunnen doen. Het enige wat mogelijk zou kunnen zijn is een tumor bijv. Maar gezien ik dit probleem al jaren heb (alleen de laatste 2,5/3 maand erger) kan het dat niet de oorzaak zijn. Dan was ik er al lang niet meer geweest
Het is dus zo dat de boel gewoon weer op gang moet komen volgens de HA. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden en of ik moet doorzetten met een colonscopie.. Misschien dat ik nu eerst gewoon de homeopatische druppels in moet blijven nemen en afwachten wat het lactose en gluten vrije dieet met mij zal gaan doen. marleen_usar schreef:Darmspoeling kan je zelf doen, ik doe wanneer het weer nodig is.Op internet vind je een thuis pakket.
dat is wat anders dan liters drinken. Ik eet nu gluten en lactose vrij. Eerst maar even kijken wat dit met me gaat doen. Wat is het nut van alles stuk koken en geen brood en zo meer eten? Bedoel waar is dat voor nodig? Dan kook je ook alke vitamines uit het eten? Glossi schreef:marleen_usar schreef:Darmspoeling kan je zelf doen, ik doe wanneer het weer nodig is.Op internet vind je een thuis pakket.
Zoals ik al schreef blijft het water dagen lang in mijn darmen zitten. Bovendien kun je je darmen dan beschadigen. Geen aanrader voor mensen met erge darmproblemen.
Hannanas, geloof dat mijn darmen het weer doen! Ben zo blij! Gister na maar 2 glazen laxeermiddel naar de toilet geweest! Wow hihidat is wat anders dan liters drinken. Ik eet nu gluten en lactose vrij. Eerst maar even kijken wat dit met me gaat doen. Wat is het nut van alles stuk koken en geen brood en zo meer eten? Bedoel waar is dat voor nodig? Dan kook je ook alke vitamines uit het eten?