Ik heb het helaas ook, en net op het moment dat ik examens moet doen.. Helaas geen examens voor mij.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xJitskee schreef:Ik kom me ook melden. zo'n 2,5 week geleden begon ik me wat slecht te voelen, het begon met hoofdpijn en zere ogen. Mijn ouders gooiden het op een flinke allergische reactie door mijn hooikoorts. Daarna ging het een tijdje wat beter. Tot vorige week dinsdag, ik voelde me lamlendig, enorme hoofdpijn,koorts en een verschrikkelijk zere keel. Woensdag naar de dokter geweest en bleek een zware keelontsteking te hebben, en waarschijnlijk ook pfeiffer. Heb toen een antibioticakuur meegekregen, vrijdag teruggeweest omdat het niks beter werd, toen ibuprofen tegen de pijn gekregen en sindsdien gaat het steeds wat beter. Morgen moet ik dan gaan bloedprikken, en dan weten we of het wel of geen pfeiffer is..

MissBonny schreef:Uiteindelijk is er ook bloed afgenomen en ja hoor, pfeiffer
xJitskee schreef:He bah, wat naar dat je nu je groep nog over moest dragen, maar snel herstellen en dan volgend schooljaar lekker aan de slag met een nieuwe groep!
Mijn uitslag van het bloedonderzoek is ook binnen, blijk helaas wel pfeiffer te hebben. Ik heb gelukkig nergens last van, voel me super goed. Woensdag na het bloedprikken 2 uurtjes naar school geweest en 's middags gewerkt, en donderdag en vrijdag de hele dag naar school geweest. Merk wel dat ik nu 's avonds een uurtje eerder aan slaap toe ben en dat sommige activiteiten te vermoeiend zijn, maar verder gelukkig nergens last van. Dus hopen dat het zo blijft.
bello2005 schreef:MissBonny schreef:Uiteindelijk is er ook bloed afgenomen en ja hoor, pfeiffer
kan niet,, op het moment dat je pfeiffer hebt kunnen ze het niet achterhalen.
dit kan pas achteraf beoordeeld worden. als je er dus al vanaf bent.
ze kunnen inderdaad wel aan de symptomen wat je verteld er uit maken dat je het hebt, maar op bloed kunnen ze dat niet testen
als je het nu hebt.