mensen die geen water lusten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lust jij water?

ja natuurlijk lust ik water
266 (69%)
ik heb liever frisdrank, maar ik lust het wel
71 (18%)
nee ik lust geen water
46 (12%)

Totaal aantal stemmen: 383

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:24

dressagelady schreef:
Ik vind het grappig dat de mensen die geen water lusten zeggen dat het nergens naar smaakt en de waterfans verschil proeven :)) ik vind juist het water in het westen weer lekkerder dan in enschede :+

Ik ben absoluut geen waterfan, in tegendeel, maar ik proef duidelijk verschil.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:27

Ik drink het de ganse dag door :D
Alleen 's avonds bij het eten drink ik melk, maar voor de rest eigenlijk alleen maar water.
Lekker? Nee, niet echt.... maar werkt gewoon het beste als ik dorst heb, is het makkelijkste te pakken (gewoon ff met mn hoofd onder de kraan ;)) en lekker goedkoop :Y)

Verder vind ik ook eigenlijk alleen maar thee en heel af en toe appelsap lekker.... Maar drink dat echt niet vaak!

edit; je merkt duidelijk verschil tussen water hoor :j
Op school is het echt niet lekker (te koud en te veel kalk)
en bij vrienden van is het echt heerlijk :o dat is een soort van 'zacht' water ofzo, heel moeilijk uit te leggen ;)

meisje2000

Re: mensen die geen water lusten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:32

Ik vind het ook niet lekker en drink het eigenlijk ook alleen maar als er echt niets anders is.
Als er een smaakje aanzit zoals bij limonade, koffie. thee dan is het goed maar zonder dat alles nee dank je alleen als de nood heel erg hoog is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:36

Ik drink juist alleen maar water en thee. Eerder dronk ik wel frisdrank, maar mis het totaal niet.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:54

Hoe kun je nou geen water lusten :? Ik drink alleen maar water en thee. Af en toe een wijntje oid, maar verder geen frisdrank/vruchtensap, allemaal onnodige suikers en het lest ook de dorst niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:57

saskiakefie schreef:
Bijkomen? Fiets je marathons ofzo? :P of wielrennen? Normaal fietsen zou je niet van bij hoeven komen behalve dan even zitten natuurlijk...

Nee 10 kms naar mijn ouders en terug , dan snak ik naar iets suikerigs :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:01

Suikerverslaafd? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:14

Hoe kom je erbij :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:16

Ik kon een aantal jaren terug echt out gaan uit het niets, werd ik duizelig en MOEST ik gaan zitten, ging pas weer oké als ik een half blikje Coca Cola op had, keer op keer. Eten hielp niet (vet eten, groente, snoep), en water ook niet...
Voel me nu nog steeds af en toe redelijk slecht (begin licht te rillen, misselijk) tot ik suikerwater of cola (bijna het zelfde...) op heb.

Suiker heb je volgensmij toch echt nodig af en toe :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:24

Lauwe cola <3

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:28

Water is de lekkerste dorstlesser wat er bestaat.

koffie en thee lust ik ook graag en beetje limonadesiroop met water.

Frisdranken drink ik niet.

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:07

Ik 'lust' het wel, maar drink het bijna nooit 'puur', alleen 's avonds soms een beetje voor het slapen gaan. Ik drink overdag gewoon ranja, en bij het avondeten dubbel fris. Omdat ik zo gewend ben aan smaak aan mijn drinken, lijkt water niet mijn dorst te lessen :'). Daar blijf ik van drinken zodat dat ik me 'verzadigd' voel.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:30

ik ben geen waterdrinker. maar heb wel zo mijn momenten. (drink meestal thee)
En als t echt warm is vind ik het heerlijk water te drinken. Mits gekoeld :)
Maar dat iemand het niet lust (niet dat het hun weinig doet maar dus echt vies vind) dat heb ik nog nooit gehoord. Net omdat het heel neutraal is van smaak.
heb dan toch t gevoel dat dat meer tussen de oren zit

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:35

Ik heb jarenlang geen water gelust. Werd er gewoon misselijk van :') Alleen na het tandenpoetsen lukte het :+

Ondertussen lust ik het wel, maar ook niet meer dan een paar slokken achter elkaar, en ik proef echt heel duidelijk verschil tussen verschillend soorten water of water uit andere gebieden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:42

NeverGiveUp schreef:
Op de een of andere manier geloof ik het niet.
Ik vind het zoiets als dat je zegt dat je niet van zuurstof houdt. :Y)

_/-\o_

Het is toch gewoon wat je hoort te drinken?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:43

Ik drink alleen maar water.. Af en toe wel is een glaasje fris wat hier dan in de koelkast staat, maar ik ben vaak te lui om te lopen en een fles Spa heb ik altijd wel binnen handbereik. Vind het heerlijk, vooral dat koele water. Drink heel veel, dus water is dan echt een -gezonde- uitkomst!

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:49

Ik hou ook niet echt van gewoon water...
Het is zo saai.. maar de optie frisdrank past ook niet bij mij.

Ik drink eigenlijk voornamelijk thee en spa rood. Spa rood maakt het net wat spannender en lest dan ook meer mijn dorst.
Al hoeft er ook weer niet superveel prik op te zitten. Dus spa marie henriette is ook prima!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:50

Ik vind water ook niet lekker. Gebruik het eigenlijk alleen om thee te zetten of om limonade te maken. Enkele keer drink ik kraanwater als ik echt uitgedroogd ben, 's zomers na een uitgebreide bosrit of zo of na een flinke fietstocht.

Enige water dat ik echt lekker vind is San Benedetto (mineraalwater zonder koolzuur) uit Italie. Heb het nu ook bij de Makro gevonden.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:16

moonshine88 schreef:
Ik drink het met perioden. Vooral zomers en swinters heel weinig.

Het is inderdaad zonder E-nummers en suiker maar fleswater en kraanwater is ook niet geheel zuiver. zit ook chloor in etc. Water uit een Zwitser beekje moet je tegenwoordig denk ik drinken om het geheel zuiver te hebben....

In 80% van het kraanwater zit geen chloor hoor. Dat wordt gereinigd van bacteriën door UV. En als er al wel chloor gebruikt wordt, is dat maar weinig. In Amerika ruik je het gewoon, bah.

Ik drink zelf alleen maar water en thee. Als er dan bezoek komt, heb ik dus ook niks anders te drinken dan water en thee :')

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:46

Ik vond water zoo heerlijk en mis het Nederlandse water ook enorm. hier wordt er regenwater gedronken die opgevangen wordt in watertanks, zooo vies!! Zelfs water uit een fles is vies. daarom drink ik nu veel sparkling water dat smaakt wat normaler. zal wat dat betreft blij wezen als ik ooit weer is naar Nederland kom..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:52

Water is heerlijk. Wij drinken thuis altijd water en thee, hebben frisdrank wel voor de visite.
Ik vind het echt niet gezond om altijd maar wat anders dan water te drinken :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:57

Water :9 Wel uit de kraan dan, mineraalwater lussiknie :')

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:01

Ik heb mezelf moeten aanleren meer water te drinken. En geloof me, je gaat het vanzelf lekker vinden. Je moet je lichaam leren dat hij niet constant suikers hoeft te hebben. Het is echt beter voor je lichaam. Maar vergeet niet dat teveel water drinken schadelijk is voor je.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatie

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:03

Water niet lusten vind ik zo raar :+ Wat val eraan te lusten? Het smaakt naar weinig...
Dat je het saai vindt, of liever iets anders kiest snap ik...Maar het vies vinden? :')

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:03

ik lust plat water wel maar liever niet.
toch drink ik iedere dag 1 tot 2 flesjes water leeg, maar dan wel bruisend dus meer spa rood.
dat vindt ik dan weer heerlijk!