Mijn fobie is elke keer weer de baas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:06

Spreek me er niet van ;(
Ik ben als de dood!

Vorige week ging ik mijn laatste sigaretje roken, zag ik wat voorbij lopen.. Ja hoor een vieze grote spin..
Ik heb met een lampje gegooid, durfde die daarna niet meer op te rapen want te dicht bij de spin, naar binnen gevlogen, een krant gepakt, deze op de spin gegooid, boek daar boven op gegooid en daarna er op gaan staan.. En moedig dat ik mezelf vond!

De volgend morgen boek er af met voet, en krant.. Toen was die plat!

Mijn oma heeft ook wel eens een spin in haar nek gehad toen ze op de bank zat, zo een vieze zwarte dikke weet je wel!?
Die schrok zich toen ook kapot, wij gillen joh!

In griekenland hadden mijn vriendin en ik dit liefje op het balkon.. Recht boven mijn hoofd!

Afbeelding
Foto van een andere website, wel dezelfde spin. Heb zelf wel een foto.
Die van ons miste alleen een paar poten :')

_Tara_

Re: Mijn fobie is elke keer weer de baas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:20

Leven er zulke spinnen in Griekenland? :oo paasei...

Wel lekker tactisch trouwens, dit soort foto's in een topic vol mensen met een spinnenfobie :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:25

Ja die had je beter in een link kunnen doen, heb nu alweer de kriebels en kijk nu constant rond in mn kamer... :')

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:30

Ik heb precies hetzelfde maar dan met kikkers! Ik zat pas tv te kijken 's avonds en hoorde de hele tijd een geluidje. Ik dacht eerst dat het de kraan was ofzo die een paar druppels lekte, maar dat was het niet. Het was die dag trouwens heel lekker weer en de achterdeur heeft de hele dag open gestaan. Opeens springt er een kikker onder de bank vandaan, ik moest ZÓ hard gillen en sprong via de andere bank zo ver mogelijk weg van die kikker. Ik heb de tussendeur dicht gedaan en ben bovenaan de trap gaan staan. Ik belde de buurman en gelukkig kwam hij hem weghalen. Ik ben alsnog de hele avond de woonkamer niet meer ingegaan want ik dacht dat er nog wel 5 kikkers onder de bank zaten :') Ik vind dode kikkers op de weg ook zo eng, als ik er een zie neem ik een zo groot mogelijke bocht zodat hij niet op me kan springen, ookal is die dood :o

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:32

_Tara_ schreef:
Leven er zulke spinnen in Griekenland? :oo paasei...

Wel lekker tactisch trouwens, dit soort foto's in een topic vol mensen met een spinnenfobie :')

Precies. Ik denk dat ik dit topic ga verlaten. Vannacht weer geen oog dicht gedaan :n

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:23

Sorry, tactisch is anders inderdaad..
Vergeven jullie mij als ik hier een foto van een lief konijntje of zo plaats?

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:33

Ik krijg ook de kriebels van spinnen! Ooit eens een mega-grote in m'n schoen gevonden, toen ik die wilde aantrekken..

Anyway, ik doe het in mijn broek van die beesten. Mijn vriend ook haha, dus da's ook niet bepaald een hulp :+
Mijn broer daarentegen plukt de grootste spinnen van de muur/vloer/whatever zonder blikken of blozen, misschien moet je die eens contacteren :+

Ik gooi meestal een zware werkschoen (als het beest op de grond zit), of ja.. Deo + vuur.. :+
Ga nou niet lopen zeuren over mishandeling, dit is gewoon de snelste en de beste oplossing :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:45

Pfoehh, ik moet zeggen, ben er ook wel hartstikke bang voor :')
Zo zat ik eens rustig piano te spelen, zie ik opeens links van mij een giga spin op de muur voorbij lopen die vervolgens achter de piano kroop, ik heb twee weken lang heel spastisch zitten piano spelen :')
Zit je in de zetel tv te kijken, zie je op de grond ook zo'n giga spin voorbijlopen, krijg je zo'n hele tinteling door je lijf, weet niet of jullie dat ook hebben :+
toen was ie onder mijn boekentas gekropen.. man wat was ik bang om 's morgens mijn boekentas te maken :+
Onlangs ook nog naar tv aan het kijken en opeens komt er een sping naar beneden gesjeest voor de tv _O- gelukkig was het een hooiwagen, daar ben ik dan niet bang voor :P die heb ik z'n gangetje laten doen :+

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 20:00

Balou_k schreef:
Sorry, tactisch is anders inderdaad..
Vergeven jullie mij als ik hier een foto van een lief konijntje of zo plaats?

Hahaha! ik vergeef het je! :)

Ik ga over 2 weken naar de huisarts voor een gesprekje. Ik hoop dat het iets oplevert. (Ik ga vrijdag voor een week naar ethiopie.)