Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:38

Ik slaap heel snel. Voor mij maakt het niet uit of het licht of donker is.
Ik slaap op mijn buik met óf mijn handen onder mijn lichaam, of met mijn arm om mijn mannetje :+:
Nu ik zwanger ben is buikslapen lastiger dus trek ik 1 been op of lig ik op mijn zij. Maar dat vind ik minder lekker slapen. Of ik veel draai weet ik niet, maar ik denk het niet. Hoor m'n man er nooit over. Verder slaap ik ook heel vast. Nu wordt ik door de zwangerschap wel 1 keer wakker omdat ik dan moet plassen. Maar normaal heb ik dat niet.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:41

Ik slaap op mijn buik, beweeg enorm veel in mijn slaap, en praten kan ik ook wat van :') verder duurt het heel erg lang voor ik eindelijk in slaap val en 's ochtends kan ik niet wakker worden... Als je 's nachts mijn deur (hoe zacht ook) opent, dan ben ik wel meteen wakker :j

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:43

Ik slaap niet lang maar ook niet kort maar wel heel diep. Ik slaap ook altijd heel snel. Ik lig op mijn buik dan maak ik met mijn arm een soort van driehoekje en leg ik op het kussen met mijn hoofd op me arm :Z

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:46

Op mijn buik (free fall houding :') of met armen naast mijn lijf met de handpalmen aar boven) en best wel diep maar kort (ong. 5 a 6 uur.). Ik kan echt niet lang slapen. :o Ik praat en snurk soms ook. Vroeger nam ik ook nog wel een een nachtelijk wandeling, maar dat is nu een stuk minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:43

Ik slaap altijd op mijn rechteroor. Mijn linker is doof en zo hoor ik niks. Heerlijk. :D verder moet ik onder een deken liggen, als het snikheet is onder een laken maar zonder deken slaap ik niet. Behalve dat ben ik echt een ideale slaper. Woel niet, snurk niet en kan overal in elk bed slapen. Of het nu licht en lawaaierig ia of niet. Als ik alleen slaap lig ik over dwars, maar als er iemand naast me ligt lig ik keurig stil zonder iemand lastig te vallen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:46

Jorienn schreef:
Ik slaap op mijn zij met mijn gezicht naar de muur, mijn hand onder mijn hoofd/kussen en verder lig ik in foetushouding met de deken ondermijn voeten gewikkeld. :')

Hier ook :j. Wel met de tv aan, anders word ik gek van het gesnurk van vriendlief :').
Meestal liggen we lepeltje lepeltje, maar hij moet wel van mijn deken afblijven, anders blijf ik draaien als een gek _O-.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:17

Ik slaap echt héél vast. Lig of op m'n zij of op m'n buik met m'n handen onder m'n buik gevouwen. Ik draai gigantisch veel en wordt meestal één keer wakker (rond 3/4 uur). Daarna val ik weer als een blok in slaap. Als ik ga slapen ga ik liggen en slaap ik binnen 2 min.
Bij mijn ouders is het altijd héél donker (rolluik), op mijn studentenkamer is het wat lichter en daar woon ik ook tegen het spoor aan. kan dus heel goed tegen lawaai gelukkig, dat is echt fijn want ik slaap nu echt overal als een blok.

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:25

Ik lig eerst op mijn rug en blijf dan maar draaien tot ik in slaap val, het moet helemaal donker zijn en er moet geen geluid zijn, ik vertel altijd hele verhalen in mijn slaap en ga dan ook recht opzitten met mijn ogen open :+
Laatst bijgewerkt door Lotte_98 op 15-04-13 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:28

De hele winter heb ik een halfuur voordat ik naar bed ging mijn elektrische deken aangezet. Vervolgens gaan liggen, op mijn rechter zij (hoofd maar de andere kant van de deur) met mijn linkerhand onder mijn hoofd en een hele grote handdoek in mijn rechterhand tegen me aan gepropt. In mijn gedachten zeg ik tot morgen an (paard) en binnen 5 min ben ik weg. Mijn kamer is wel altijd pikkedonker en je hoort ook vrij weinig. Ik praat onwijs veel in mijn slaap, hard en vaak ook verstaanbaar.. Verder slaap ik wel vrij rustig. Denk zo'n 7/8 uur.

De zomer daarentegen.. Dan moet voor de hitte mijn raam open of ventilator aan. Met als gevolg een lichte kamer en herrie. Daarnaast ben ik panisch voor muggen en zit altijd onder de gigantische bulten die altijd gaan jeuken 's nachts. Dan slaap ik denk zo'n 5 uur per nacht.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:29

Ik slaap op mijn buik met mijn handen als het ware onder mijn lijf, onder mijn benen op precies te zijn,met de handpalmen naar boven toe.

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:29

Op mijn buik en het liefst slaap ik zo lang mogelijk! :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:31

op mijn buik, handen onder het kussen. en slaap prima dankzij mijn slaappillen haha want zonder slaap ik niet.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:37

Hoe ik slaap..? Als ik alleen slaap, altijd geschaart. Dus met beide handen onder mijn kussen op mijn buik en een van mijn benen hoog opgetrokken en de ander gestrekt :') Anders slaap ik niet, haha! Verhaaltjes verzinnen durf ik ook nog wel als ik echt niet kan slapen. Slaap ik samen met mijn vriend, dan nestel ik me tegen hem (kacheltje <3 ) aan en dan slaap ik zo :z

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:38

Ik doe mijn ogen dicht en ik ben weg.

Echt heer-lijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:40

Ik lig comateus in bed, ik slaap snel en makkelijk. In mijn volgende leven word ik een luiaaard :j
Meestal lig ik gedraaid op mijn zij/buik, hand onder het kussen en één been opgetrokken en de andere gestrekt.

Ik slaap heel vast, als ik fit ben en in een ritme zit heb ik ook een hele hardnekkige biologische klok. Dan spring ik voor de wekker uit bed en ben ik ook echt wákker. Leuk, op zondagochtend als ik uit kan slapen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:41

Heerlijk sommige (oprechte en hilarische) poses _O-

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:53

Ik slaap vooral slecht vanwege mijn rusteloze benen, ondanks medicijnen. Zomers ook omdat ik panisch ben voor insecten. Elke minuut gaat de lamp weer aan omdat ik denk een insect te horen. Duurt vaak dus lang voordat ik eindelijk slaap. Begin meestal op mijn rug, draai elke paar minuten weer in een andere houding. Heb een grote knuffel die regelmatig aan het voeteneind onder mijn voeten ligt. Meestal val ik in slaap met één voet op de knuffel en de ander daaronder en liggend op mijn buik met mijn armen onder mijn lichaam. Word regelmatig weer wakker omdat mijn armen geen gevoel meer hebben. Gelukkig ben ik dan zo moe dat ik snel weer slaap. Kan sochtends heel slecht mijn bed uit komen en merk in de zomer dat ik vaak slaaptekort heb. Gelukkig gaat het in de winter al wat beter :)

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:55

Ik denk dat ik in één nacht zo'n beetje alle mogelijke slaap-posities aanneem. :D
Ik kom 's avonds verschrikkelijk slecht in slaap wat dan weer een nadeel is voor het opstaan, lang leve de puberteit en slaapproblemen die ik eigenlijk altijd al heb. -O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 09:10

Ik slaap op mijn zij, het maakt niet uit op welke zij ik slaap, meestal op mijn linker :')
Vriendje ligt vaak achter mij, want ik heb het altijd koud :')
Verder slaap ik vrij vast, word pas wakker van mijn vriend zijn wekker 's ochtends en slaap daarna binnen 5 tellen weer verder tot mijn eigen wekker gaat :P
Ben ook altijd snel moe als ik op bed lig, zodra ik m'n kussen voel kan ik slapen :))

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 09:15

Ik slaap binnen 10 minuten, vaak direct diep in, merk dan niet eens als mijn vriend thuis komt en bij me in bed kruipt. :+ Lig meestal op m'n rug/half op m'n rechterzij.

Licht/donker/lawaai/stil maakt me geen zak uit :+

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:02

Oh ja, ik knarsetand ook heel veel in m'n slaap. Als er vriendinnen komen worden die her helemaal gek van!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:44

Ik slaap vaak op mijn buik en wordt ook zo wakker... maar ik schijn tijdens me slaap wel echt heel druk te zijn qua omdraaien etc... krijg er zelf nooit iets van me haha

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:48

Ik slaap half op mijn zij met één been opgetrokken, maar 's ochtends als ik wakker word lig ik op overdwars in bed op mijn rug. En ik ben iedere ochtend om dezelfde tijd wakker, ook in het weekend -O-

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:49

Ik ben een slechte slaper. Ik word in de nachten vaak wakker, al moet ik het afkloppen, ik zit nu in een periode dat ik redelijk door kan slapen. Ik slaap wel heel erg snel in, als ik ga slapen en mij op mijn linkerzij draai ben ik zo weg.

Waar ik vroeger tot diep in de middag door kon slapen in het weekend of vrije dagen, ben ik nu redelijk op tijd wakker.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 16:24

Ik lig meestal zo'n 2 uur wakker voordat ik in slaap val. Ben dan altijd lekker aan het piekeren over van alles. Ik draai heel veel in m'n slaap en lig of in foetushouding of op m'n zij. Meestal als ik eenmaal slaap, slaap ik wel bijna overal doorheen. :)