Ik slaap op mijn buik met óf mijn handen onder mijn lichaam, of met mijn arm om mijn mannetje
Nu ik zwanger ben is buikslapen lastiger dus trek ik 1 been op of lig ik op mijn zij. Maar dat vind ik minder lekker slapen. Of ik veel draai weet ik niet, maar ik denk het niet. Hoor m'n man er nooit over. Verder slaap ik ook heel vast. Nu wordt ik door de zwangerschap wel 1 keer wakker omdat ik dan moet plassen. Maar normaal heb ik dat niet.
verder duurt het heel erg lang voor ik eindelijk in slaap val en 's ochtends kan ik niet wakker worden... Als je 's nachts mijn deur (hoe zacht ook) opent, dan ben ik wel meteen wakker
Ik praat en snurk soms ook. Vroeger nam ik ook nog wel een een nachtelijk wandeling, maar dat is nu een stuk minder.
verder moet ik onder een deken liggen, als het snikheet is onder een laken maar zonder deken slaap ik niet. Behalve dat ben ik echt een ideale slaper. Woel niet, snurk niet en kan overal in elk bed slapen. Of het nu licht en lawaaierig ia of niet. Als ik alleen slaap lig ik over dwars, maar als er iemand naast me ligt lig ik keurig stil zonder iemand lastig te vallen.
.
) aan en dan slaap ik zo