Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YellowGray schreef:Ik heb er ook lange tijd zo over gedacht, maar het is ook wel erg makkelijk om er zo over te praten als je zelf overal tevreden over bent en ook gezegend bent in de chest area (en dan praat ik alleen over mezelf overigens).
Zeggen dat het "zonde" vind ik niet zo'n leuke opmerking. Hoezo is het zonde? Het is toch niet jouw lichaam? Ik vind het heel knap en bewonderenswaardig als je tevreden bent met je lichaam zoals het is, en ik vind het ook wel van moed getuigen als je dat niet bent en er iets aan wilt doen.
Ik vind dat als het een weloverwogen keuze is, het eindresultaat mooi is en iemand er echt gelukkig van wordt, dat nooit zonde kan zijn.
Kimbers schreef:Daarom zeg ik ook, ik vind het zonde.. En niet ' het is zonde'.
Vind het gewoon jammer dat mensen zo ontevreden kunnen zijn met hun lichaam/uiterlijk. Je gezondheid op het spel zetten voor iets wat met je uiterlijk te maken heeft vind ik bizar. En nogmaals.. Dat vind ik.
Ik hoop dan voor iedereen die hier de keuze heeft gemaakt om wel onder het mes te gaan, dat alles goed gaat.
rockey schreef:Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??
Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel
Iris82 schreef:rockey schreef:Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??
Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel
Er zijn er die het onder plaatselijke verdoving doen. Het is goedkoper, niet omdat er geen ziekenhuisruimte gehuurd hoeft te worden zoals hier ergens stond, maar omdat er geen anesthesist aanwezig hoeft te zijn die de narcose begeleidt.
Het nadeel is wel dat er extreem veel plaatselijke verdoving gespoten moet worden dat meer kansen op bijwerkingen geeft en er alsnog een roesje gegeven worden. Er zijn meer risico's aan verbonden en een hoop plastisch chirurgen willen er ook echt niet aan.
Over achter en voor de spier: vriendin van mij die laat zich opereren binnenkort en daarbij wordt het implantaat tussen de spier geplaatst. Is een nieuwe techniek zonder de nadelen van beiden methodes.
mohica schreef:Ik weet of het er al ergens staat, maar het genezen van littekens hangt ook een deel af van jouw eigen lichaam en dus niet enkel en alleen van de chirurg