Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vergeet dat moment niet meer.
ze krijgt chemo en stralen. Ze is een vechter, maar ook al een oudere dame.
mnkortleve schreef:Wat een verschrikkelijke ervaringen met deze ziekte.
Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
We hebben sinds enige maanden te horen gekregen dat mijn moeder kanker heeft en niet meer beter gaat worden.
Ze was opgenomen, omdat ze het zo benauwd had ze is ook astma patiënt, ze dachten eerst aan een longontsteking, maar helaas er zit een enorme tumor in haar long.
Inmiddels heeft ze chemo en bestraling gehad, de tumor is wat verkleind, maar ze blijft vreselijke pijn houden, aanvallen waarbij ze ligt te kronkelen in bed dat is thuis niet te doen, ze krijgt behoorlijke morfine is dan ook niet echt helder meer.
Ze heeft sondevoeding, omdat ze niet kan slikken.
Ze is al een paar keer in en uit het ziekenhuis geweest, nu ligt ze er weer in en hebben we vanmiddag weer een familie gesprek.
Ik heb nog een paar tantes die ook kanker hebben, mijn oma heeft kanker gehad en een paar goede kennissen zijn er aan overleden.
Een vriendin heeft ook kanker ''gehad'' daar is heel veel verwijderd, borsten, lymfklieren, eierstokken, baarmoeder etc. helaas is het een erfelijk soort dat ze heeft en ze heeft 5 dochters, die dus allen een kans hebben om het te krijgen.
ze vocht al vanaf haar 22 jaar met deze rotziekte en was in die jaren 2,5 jaar schoon en haar kinderwens was heel groot!
helaas heeft ze net haar zoontje zijn 1e verjaardag niet mee maken!