Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
Dat heb ik nu dus wel op meer plekken in huis.

noorhermans1 schreef:Mijn beste vriendin ziet geesten. Ik weet niet presies wat ze ziet en hoe ze ze ziet. Ze heeft het mij een keeer verteld. Nu ben ik alleen wel bang in het donkerik zal dit topic is naar haar sturen

(held op sokken
) 

Geloof er zelf heilig is dat er iets bestaat, weet niet precies wat (nouja geesten dan..) Ik voel me vaak aangekeken of niet alleen als ik op mn kamer ben, nog nooit iets gezien op dat moment maar ja dat gevoel.. Ik geloof ook in illuminatie heeft er mischien ook iets mee te maken, sommige mensen verklaren me hiermee voorgek xd Ik heb zelf dus ook nog nooit iets gezien maar wel gevoeld, bijv in bed sta op het punt instaap te vallen en dan voel ik ineens ( een soort hand? ) om mn voet of been maar verder niks. Mijn moeder wel, vroeger als klein kind had ze bijna iedere avond een man in der schommel stoel in de kamer, de man zei niks en ging ook niet weg. Zodra ze der vader riep om hem weg te jagen zag niemand hem behalve zei.. Ben toch wel blij dat dat bij mij niet gebeurt
daniquexx schreef:ik heb dat jaren gehad toen ik vroeger mijn hoogslaper had, altijd rende ik het trapje op omdat ik bang was dat er een hand mijn voeten zou pakken en me naar onderen onderen zou trekken.. ook weer door films :p

maar dat zal wel aan mij liggen.

Rider1 schreef:Heb even weer bijgelezen![]()
Wel raar, dat dit topic er is gekomen door een andere topic ( Ik kan het... )
Maar , heeft er iemand hier aleens een 'kwade' ziel/geest/gedaante ontmoet?
Ik ( gelukkig ) niet. Ik heb ook er nooit eentje gezien, al lijkt het me wel een hele ervaring.
Wel "zie" ik soms figuren, gedaantes. Maar ik denk gewoon dat dit tussen mijn oren zit