Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beslis eens joh
Meestal vind ik dat niet zo erg, maar soms stoort het wel haha.
Heb ik het net gekamd, kijk ik de andere kant op, kan ik opnieuw beginnen 
Zoniet, draai ik de hele boel op in een dot. Los draag ik het eigenlijk nooit, alleen met Kerst en trouwfeesten enzo haha! 
Vandaar ook dat ik nooit een pony neem!

Heb dik, krullend haar met veel volume, waar ik veel mee kan
Ook ben ik blij met de kleur, er zitten wat (natuurlijke en geverfde) highlights in en ik heb een roodtint als de zon erop schijnt

Droomster schreef:Ik ben op zich wel tevreden qua kleur en dikte! Alleen pluist het zo enorm als het net gewassen is en ik heb het wondermiddel daarvoor nog niet gevonden. Al had ik laatst bij de kapper mythic oil shampoo van l'oreal geprobeerd en dat deed denk ik wel iets voor mijn haar. Heb het toen niet gekocht, maar misschien zal ik toch eens moeten kijken voor een fles
Allerlei andere anti-pluis middeltjes geprobeerd van verschillende merken, maar sommige dingen gaan zo in je haar plakken waardoor het lijkt alsof het al 3 weken niet gewassen is en anderen doen helemaal niets voor mijn haar![]()
Overigens baal ik soms wel van mijn twee kruintjes (die eigenlijk totaal niet opvallen) vooraan mijn hoofd. Hierdoor zit een pony of lok nooit zo goed en zal ik het altijd moeten stijlen, omdat er anders een rare 'bobbel' in zitVandaar ook dat ik nooit een pony neem!
Droomster schreef:Ik ben op zich wel tevreden qua kleur en dikte! Alleen pluist het zo enorm als het net gewassen is en ik heb het wondermiddel daarvoor nog niet gevonden. Al had ik laatst bij de kapper mythic oil shampoo van l'oreal geprobeerd en dat deed denk ik wel iets voor mijn haar. Heb het toen niet gekocht, maar misschien zal ik toch eens moeten kijken voor een fles
Allerlei andere anti-pluis middeltjes geprobeerd van verschillende merken, maar sommige dingen gaan zo in je haar plakken waardoor het lijkt alsof het al 3 weken niet gewassen is en anderen doen helemaal niets voor mijn haar![]()
Overigens baal ik soms wel van mijn twee kruintjes (die eigenlijk totaal niet opvallen) vooraan mijn hoofd. Hierdoor zit een pony of lok nooit zo goed en zal ik het altijd moeten stijlen, omdat er anders een rare 'bobbel' in zitVandaar ook dat ik nooit een pony neem!

JessicaChico schreef:Ik had dik, lang krullend haar. En ik heb het verpest om zelf aan de slag te gaan met blondeertroep. Me haar is donker van nature, en ik wou het mooi goudblond hebben. Dat lukt natuurlijk nooit, dus heb het meerdere keren geblondeerd.
Nu is het veel dunner geworden, krul is er bijna uit, en me donkere haar word nooit meer zoals het was, of ik moet alles eraf knippen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.