Ben jij tevreden met je haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:37

Ik heb er een slag in, het zit al jarenlang hetzelfde en geen kapper die er een ander model in kan krijgen, ben mijn kapsel echt helemaal beu!

RivaldoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:38

Opzich wel, kan alleen m'n haar niet vaak geheel los hebben. Het is ontzetten stijl en dat staat niet echt bij mijn gezicht. heb 2 kruinen voor en achter. Moet er altijd haarlak in doen en mijn pony vast zetten naar achter met een schuifje. ik kan dus niet zomaar even midden op school mn haar los doen, daar gaat wel wat tijd in zitten. Doe daarom ook dagelijks naar school een staart, knot of vlecht in. Kleur vind ik weel leuk, zal ik niet snel veranderen.
Laatst bijgewerkt door RivaldoX op 17-03-13 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

nafnaf

Re: Ben jij tevreden met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:40

bah nee mag me haar echt niet het is echt heeeeeeeeeeel dun.
de kleur gaat nog wel..
veder vind ik het te kort... en het groeit dus voor geen meter.
maaar ik kan er niks mee, een knot zakt uit en niks blijft zitten..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:41

De ene keer wel, de andere keer niet haha!

Soms is mijn haar steil.. Maar soms krult het eerder :+ Beslis eens joh :')
De kleur vind ik wel oke, donkerbruin. Maar ik ben nu 24 jaar, en heb al een jaar of 6 grijze haren er héél duidelijk tussen zitten :+ Meestal vind ik dat niet zo erg, maar soms stoort het wel haha.
De lengte is wel goed, tot aan m'n broekrand <3

Maar knopen, dat kun je je niet voorstellen :+ Heb ik het net gekamd, kijk ik de andere kant op, kan ik opnieuw beginnen :+

Edit: een schuine vlecht is eigenlijk mijn nieuwste trend, als ik er tijd voor heb :+ Zoniet, draai ik de hele boel op in een dot. Los draag ik het eigenlijk nooit, alleen met Kerst en trouwfeesten enzo haha!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:46

Ik ben op zich wel tevreden qua kleur en dikte! Alleen pluist het zo enorm als het net gewassen is en ik heb het wondermiddel daarvoor nog niet gevonden. Al had ik laatst bij de kapper mythic oil shampoo van l'oreal geprobeerd en dat deed denk ik wel iets voor mijn haar. Heb het toen niet gekocht, maar misschien zal ik toch eens moeten kijken voor een fles :j

Allerlei andere anti-pluis middeltjes geprobeerd van verschillende merken, maar sommige dingen gaan zo in je haar plakken waardoor het lijkt alsof het al 3 weken niet gewassen is en anderen doen helemaal niets voor mijn haar }:0

Overigens baal ik soms wel van mijn twee kruintjes (die eigenlijk totaal niet opvallen) vooraan mijn hoofd. Hierdoor zit een pony of lok nooit zo goed en zal ik het altijd moeten stijlen, omdat er anders een rare 'bobbel' in zit -O- Vandaar ook dat ik nooit een pony neem! :Y)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:54

Ja, ik ben zeker tevreden met mijn haar :j Heb dik, krullend haar met veel volume, waar ik veel mee kan :) Ook ben ik blij met de kleur, er zitten wat (natuurlijke en geverfde) highlights in en ik heb een roodtint als de zon erop schijnt
De enige nadelen zijn dat het snel droog wordt en daardoor ook erg klit en dat het in de zomer wel erg warm is om zo'n bos haar te hebben.. Maar als dat alles is, dan hoor je mij niet klagen :D

Foto:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... =3&theater
en zie profiel :)

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:55

Ik heb dik krullend haar, maar ik stijl het altijd omdat ik die krullen maar niks vind. Met de dikte ben ik wel blij :)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:01

Droomster schreef:
Ik ben op zich wel tevreden qua kleur en dikte! Alleen pluist het zo enorm als het net gewassen is en ik heb het wondermiddel daarvoor nog niet gevonden. Al had ik laatst bij de kapper mythic oil shampoo van l'oreal geprobeerd en dat deed denk ik wel iets voor mijn haar. Heb het toen niet gekocht, maar misschien zal ik toch eens moeten kijken voor een fles :j

Allerlei andere anti-pluis middeltjes geprobeerd van verschillende merken, maar sommige dingen gaan zo in je haar plakken waardoor het lijkt alsof het al 3 weken niet gewassen is en anderen doen helemaal niets voor mijn haar }:0

Overigens baal ik soms wel van mijn twee kruintjes (die eigenlijk totaal niet opvallen) vooraan mijn hoofd. Hierdoor zit een pony of lok nooit zo goed en zal ik het altijd moeten stijlen, omdat er anders een rare 'bobbel' in zit -O- Vandaar ook dat ik nooit een pony neem! :Y)

Je zou ook condition only kunnen proberen, niet meer wassen met shampoo alleen nog met conditioner. Daar wordt je haar ook schoon genoeg van en er zitten niet de afwasmiddelbestanddelen in die wel in shampoo zitten en je haar strippen van alle vetten. :)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:30

Ja heel tevreden! Het is lang, steil en donker. :D

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:28

Ik heb lang blond steil haar.
Ben er heel tevreden mee :))

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:08

Tegenwoordig wel. Vroeger had ik heel stijl haar waar geen slag in te krijgen was. Nu kan ik wel krullen maken en die blijven zitten. Met dank aan mijn kapper heb ik nu een mooie kleur en nu het weer wat langer begint te worden (na het vorig kaar zo kort te hebben geknipt dat ik geen staartje meer kon maken) ben ik er helemaal blij mee. Hoef er nooit zo heel veel aan te doen gelukkig.

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:15

Droomster schreef:

Je moet van dat soort olie voor afro-haar. dat gebruikt mn zus en t werkt super en ruikt ook nog eens heeerlijk :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:17

Jawel hoor, ik ben er blij mee. Heb mooi, lang haar, best dik en ik kan er veel mee. Kan er krullen in krijgen als ik dat wil maar kan het ook heel steil maken.
Kleur is bij mijzelf wat asblond maar ik verf het regelmatig, coupe soleil en dan is het heel mooi en natuurlijk.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:20

Ik heb verschrikkelijk dun haar met veel grijze haren. Ik draag altijd extensions én verf mijn haren elke 3 weken, dán ben ik wel tevreden :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:50

Ja absoluut!
Heb erg dik haar met een flinke slag!
kan het krullen en stijlen, wil wel graag een ander model maar weet niet wat.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:32

Ik vind mijn haar veel te dun. Doe (en kan) er niks mee.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:33

Ik ben er niet blij mee...
Veelste dik drullend haar!!

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:37

Ik had dik, lang krullend haar. En ik heb het verpest om zelf aan de slag te gaan met blondeertroep. Me haar is donker van nature, en ik wou het mooi goudblond hebben. Dat lukt natuurlijk nooit, dus heb het meerdere keren geblondeerd.
Nu is het veel dunner geworden, krul is er bijna uit, en me donkere haar word nooit meer zoals het was, of ik moet alles eraf knippen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:47

Ja, afro! <3

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:47

JessicaChico schreef:
Ik had dik, lang krullend haar. En ik heb het verpest om zelf aan de slag te gaan met blondeertroep. Me haar is donker van nature, en ik wou het mooi goudblond hebben. Dat lukt natuurlijk nooit, dus heb het meerdere keren geblondeerd.
Nu is het veel dunner geworden, krul is er bijna uit, en me donkere haar word nooit meer zoals het was, of ik moet alles eraf knippen maar dat ga ik natuurlijk niet doen.

Ik heb dat idd ook. Had zwart haar (van nature blond) en wilde weer terug naar blond. Heb 2x me haar laten blonderen en verven en nu is het echt prut... Is pluizig en de mooie pijpekrullen zijn er uit..

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:37

Ik heb krullend haar en ben er op zich tevreden mee.
Ok, sommige dagen word ik er gek van, maar meestal hoef ik er nagenoeg niks aan te doen om de deur uit te kunnen. Ideaal :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:41

Ik zelf ben echt super tevreden met mijn haar, Ik heb lang bruin [geverfd] haar van zo'n 60 cm lang [ja ik heb het opgemeten :') ]

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:43

Nee, mijn haar is echt dun en het groeit voor geen meter behalve me pony :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:45

Ja, ik heb veel en dik haar en het heeft een mooie kleur en soms is het best steil, soms heb ik krullen maar meestal gewoon een wilde slag.
Ben er heel erg blij mee, enige nadeel is dat ik het wel elke dag moet wassen.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:52

Op zich mag ik niet klagen. Mijn haar heeft wel aardig wat verzorging nodig om niet te droog te worden, maar qua kleur en structuur/vorm (lang, fijn en een klein beetje slag) ben ik zeer tevreden. Ik heb het hierdoor ook nooit hoeven verven of uren bij de kapper hoeven zitten.

Ik baal alleen ontzettend dat het afgelopen winter, toen ik een poos niet lekker in mijn vel zat, erg is uitgevallen, waardoor het helaas een stuk dunner is geworden. hopelijk komt dat vanaf nu weer helemaal goed...