Sterkte nog met de laatste loodjes Lindy.. hoop dat die kleine dwarsligger je het makkelijk gaat maken.. Voorspeld wel wat met die kleine dame dat het nu al een dwarsligger is

En toch denk ik dat het net zo'n schatje wordt als de oudste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:Net weer uit het ziekenhuis vandaan. Vanochtend dat ik opstond een plens in mijn handen ..
Ze twijfelde in het ziekenhuis of het de slijmprop was of mijn vliezen dus weer hop naar het ziekenhuis
Ivm het gevaar en risico met instabile ligging.
Bleek mijn slijmprop te zijn ..
Zei al kunnen jullie het nu niet halen ben morgen 40 weken maar alle verloskamers lagen vol![]()
Om 15.00 moet ik weer heen voor de afspraak die al stond die kon jammer genoeg niet verschoven worden.. En om nou te zeggen dat we om de hoek wonen ook niet dus dat was ff balen .
Vanmiddag horen we weer verder
tinker6 schreef:ik wil je alvast heel veel succes wensen met de bevalling.
zelf ben ik 10 wkn geleden bevallen van een zoontje wat ook zo in mijn buik aan het rondtollen was, bij groeiecho in 10 min tijd van bijna goed naar stuit en weer terug, dus ik snap je onzekerheid.
misschien hebben ze in het zkh niet over gehad, maar bij mij was de bedoeling in te leiden en dan hem goed te draaien en dan de vliezen te breken zodat de baby geen kant meer uitkon, ik ben met 40+1 ingeleid en gelukkig lag ie al goed zodat de torsie niet hoefde.
troi schreef:Lindy1982 schreef:Net weer uit het ziekenhuis vandaan. Vanochtend dat ik opstond een plens in mijn handen ..
Ze twijfelde in het ziekenhuis of het de slijmprop was of mijn vliezen dus weer hop naar het ziekenhuis
Ivm het gevaar en risico met instabile ligging.
Bleek mijn slijmprop te zijn ..
Zei al kunnen jullie het nu niet halen ben morgen 40 weken maar alle verloskamers lagen vol![]()
Om 15.00 moet ik weer heen voor de afspraak die al stond die kon jammer genoeg niet verschoven worden.. En om nou te zeggen dat we om de hoek wonen ook niet dus dat was ff balen .
Vanmiddag horen we weer verder
Waar beval je, groningen of delfzijl? Succes strakjes op je afspraak! Als je echt in net ziekenhuis wil blijven zou je kunnen overwegen een tikje hysterie te laten zien, werkt soms nog wel eens..