Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En wellicht zijn er wel andere oorzaken (ziektes, reactie op antidepressiva, allergische reactie, weet ik veel) waardoor bloedsuiker ineens drastisch daalt.
Cayenne schreef:_Nelleke_ Hij krijgt nog steeds antidepressiva (weet de naam even niet van welke medicatie) maar dat was nog voor de zekerheid omdat hij het moet afbouwen, hij is allang niet meer depressief. Hij had deze aanvallen echter al voor hij met deze medicatie begon. Verder zou ik niet weten waar hij nog meer op zou kunnen reageren
Probeer alleen met je mee te denken. Soms zijn dingen wat minder voor de hand liggend en moet je zoeken in hoeken waarvan je zelf nooit zou bedenken dat daar een oorzaak zou kunnen liggen. (Zo las ik laatst nog bij de huisarts in de wachtkamer een blaadje over allergie-en met een verhaal over een meisje met heftige hooikoorts-achtige klachten, die was allergisch voor d'r tandpasta die ze al jaren gebruikte.
)
ilayda schreef:Cayenne schreef:Dat zou kunnen wanneer er op de MRI en EEG wel tekenen te zien waren die zouden kunnen duiden op epilepsie, maar daar is ook niets op te zien.
Ja maar in zo een kliniek kunnen ze een 24 uurs eeg maken en misschien zien ze dan wel wat
amigootje schreef:Toch richting het hart gaan kijken, had mijn pa ook, die viel ook plots op, die heeft een kasje onderhuids gekregen wat alles registeerde, na weer zo een aanval konden ze zien waar het zat,
En nu pacemaker en al tijd gezond !