"Mensen zonder make-up kan ik niet serieus nemen"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:08

Wow bizar zeg.

Misschien kan ze het beter andersom zien. Dat jij hun niet serieus zou moeten nemen omdat zij zich altijd verbloemen onder make-up.

SaiLady

Re: "Mensen zonder make-up kan ik niet serieus nemen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:14

Een hele kortzichtige opmerking wat mij betreft.
Ik heb zelf een gevoelige huid dus ik gebruik eigenlijk alleen mascara en iets voor op mijn lippen.
Verder gebruik ik niks op mijn huid omdat dat problemen geeft, is toch te gek voor woorden dat er dan gedacht zou worden dat je je zelf niet verzorgt en daarom niet serieus genomen wordt.
Eigenlijk vind ik veel make-up niet eens mooi, het natuurlijke verdwijnt daardoor en dat vind ik zonde.
Het zegt meer over die persoon dan over jezelf denk ik dan maar.

Rosannee_

Re: "Mensen zonder make-up kan ik niet serieus nemen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:11

ik denk dat je haar beter niet serieus kan nemen :')

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:11

Zo, das wel een bizarre opmerking ja. Ik gebruik wel redelijk wat make-up (ik ga de deur bijvoorbeeld niet uit zonder mascara), maar zo denken over mensen die geen make-up gebruiken? :7 Moet zeggen dat ik eigenlijk juist wel een soort van respect ofzo heb voor mensen die wel zonder make-up de deur uit 'durven', ik voel me dan gewoon echt niet fijn (te onzeker denk ik, terwijl het echt niet is dat 1 laagje mascara zo'n megaverschil maakt). Als ik dan meisjes zie zonder make-up en met hun haar in een knot gefriemeld met allerlei plukjes eruit, dan denk ik: 'Verdorie, waarom kan ik dat niet?' Zou me veeeel tijd schelen :')