Kentaro schreef:spachtelputz muren zijn ook niet veilig.....
Ligt dat niet aan mij
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jess schreef:Hier nog iemand die super geladen is.
Dat ben ik normaal al het hele jaar door maar de laatste tijd is het echt heel erg.
Bijna alles wat ik aanraak geeft me stroom, zelfs als ik naar een straal water uit de kraan wijs, krijg ik een schok.
Heb eigenlijk alles al geprobeerd, verschillende schoenen/sokken of blootvoets, andere kleren etc. maar niets helpt.
Voor mezelf vind ik het niet zo erg, ik ben er bijna aan gewend maar vind het zo sneu voor mijn dieren die ook steeds schokken krijgen, soms zelfs meerdere achter elkaar

Leverage schreef:Ik heb 't de laatste tijd als ik uit de auto stap en ik wil de deur dicht doen. Doe nu altijd heel voorzichtig de auto deur dicht met zo min mogelijk aanraking
Ik was ook al wezen googlen
IMJ schreef:Herkenbaar en idd zijn mijn schoenen ook bepalend, sinds gisteren is het weer minder, ik dacht dat het meer met de temperatuur te maken had maar het is dus de droogte?

Met dat droge koude weer ben ik nergens meer veilig.

gipsyboy schreef:Leverage schreef:Ik heb 't de laatste tijd als ik uit de auto stap en ik wil de deur dicht doen. Doe nu altijd heel voorzichtig de auto deur dicht met zo min mogelijk aanraking
haha heel herkenbaar.
nieuwe auto van de baas gehad, en durf hem nu niet eens meer aan te raken![]()
bij elke aanraking een schok, en moet je even voorstellen dat ik zo'n 30 keer in en uit stap PER DAG!
ooo zo herkenbaar, ik zat laatst 5 minuten in de auto moed te verzamelen om eruit te gaan
En toen kreeg natuurlijk alsnog een KEIHARDE schok
het doet ook echt pijn gewoon
.
. Weet niet meer waarom dit zou werken en soms krijg ik dan ook nog wel een schok, maar veel minder!