elektrisch geladen , ik word er zot van ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:48

Kentaro schreef:
spachtelputz muren zijn ook niet veilig..... :')

Ligt dat niet aan mij _O-

01San

Re: elektrisch geladen , ik word er zot van ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:51

Heb er de laatste 3 dagen ook erg last van

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:51

Hier nog iemand die super geladen is.
Dat ben ik normaal al het hele jaar door maar de laatste tijd is het echt heel erg.
Bijna alles wat ik aanraak geeft me stroom, zelfs als ik naar een straal water uit de kraan wijs, krijg ik een schok.
Heb eigenlijk alles al geprobeerd, verschillende schoenen/sokken of blootvoets, andere kleren etc. maar niets helpt.
Voor mezelf vind ik het niet zo erg, ik ben er bijna aan gewend maar vind het zo sneu voor mijn dieren die ook steeds schokken krijgen, soms zelfs meerdere achter elkaar :(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:53

Jess schreef:
Hier nog iemand die super geladen is.
Dat ben ik normaal al het hele jaar door maar de laatste tijd is het echt heel erg.
Bijna alles wat ik aanraak geeft me stroom, zelfs als ik naar een straal water uit de kraan wijs, krijg ik een schok.
Heb eigenlijk alles al geprobeerd, verschillende schoenen/sokken of blootvoets, andere kleren etc. maar niets helpt.
Voor mezelf vind ik het niet zo erg, ik ben er bijna aan gewend maar vind het zo sneu voor mijn dieren die ook steeds schokken krijgen, soms zelfs meerdere achter elkaar :(

Ik ken het. Die schokken zijn soms best heftig!

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:54

Ja idd, de rest ben ik wel bijna aan gewend maar die "waterschokken" zijn echt erg.

Flaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:52

Wijsheid van mijn moeder: Dat je zoveel schokken krijgt de laatste tijd, komt waarschijnlijk door de droogte. Dus ik en mijn huisgenoot waren maar wat blij dat het gisteren eindelijk weer een regende :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:38

Ik heb er de laatste paar weken ook enorm last van.
Maar ik heb het 'gelukkig' alleen als ik de honden aanraak.
De honden (en ik) zijn er alleen niet zo blij mee.
Zodra ik ze aanraak geef ik ze schokken en heb ik een bijna constant 'prikkend' gevoel in mn vingertoppen. Arme dieren.
Ik heb er alleen geen last van als ik andere dingen of mensen aanraak dus ontaarden lijkt niet echt nut te hebben. Ik draag ook niet andere kleding of schoenen dan voorheen dus ik hoop dat het puur door het weer komt en dat het na wat regenbuien over is.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:58

Ik heb er, nu het geregend heeft, wel een stuk minder last van hoor :j
Alleen nog maar als ik mensen aanraak eigenlijk. Deurkrukken e.d. zijn alweer veilig. Maar goed ik heb mezelf nu al aangeleerd eerst even te aarden.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:51

Ik heb 't de laatste tijd als ik uit de auto stap en ik wil de deur dicht doen. Doe nu altijd heel voorzichtig de auto deur dicht met zo min mogelijk aanraking :')

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:53

Ik heb er een paar weken last van gehad. nu het weer geregend heeft is het ineens over! gisteren en vandaag nergens last van gehad! schijt aan de droge lucht te liggen...

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 13:59

Leverage schreef:
Ik heb 't de laatste tijd als ik uit de auto stap en ik wil de deur dicht doen. Doe nu altijd heel voorzichtig de auto deur dicht met zo min mogelijk aanraking :')

haha heel herkenbaar.
nieuwe auto van de baas gehad, en durf hem nu niet eens meer aan te raken :=

bij elke aanraking een schok, en moet je even voorstellen dat ik zo'n 30 keer in en uit stap PER DAG! :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 14:01

Ik heb het echt heel erg de laatste tijd... De dieren rennen weg voor me, vriend geen kus meer, m'n auto open maken is niet zo fijn, lichten aan doen etc. etc. :+

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:26

Herkenbaar en idd zijn mijn schoenen ook bepalend, sinds gisteren is het weer minder, ik dacht dat het meer met de temperatuur te maken had maar het is dus de droogte?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:51

Oh wat een goed topic :D Ik was ook al wezen googlen :P
Moet zeggen dat het inderdaad beter is nu het geregend heeft!!

Als het nou gewoon een schokje was is het niet zo erg, maar het doet bij mij ook echt zeer!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:52

IMJ schreef:
Herkenbaar en idd zijn mijn schoenen ook bepalend, sinds gisteren is het weer minder, ik dacht dat het meer met de temperatuur te maken had maar het is dus de droogte?

Heeft idd met de droogte te maken, afgelope tijd hadden we wind van het land af en dat is droog (Landklimaat) En nou komt het weer van zee (Zeeklimaat) en dat is vochtig :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:08

Kzou zeggen, jullie zijn allemaal goede geleiders +:)+
als je er een filosofisch kantje bij ziet he :')

maf zeg :=

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:11

Ik heb er ook last van, als ik mijn schoenen uit trek een stuk minder!
Maar als ik in de auto rijdt en de deuren op slot wil doen(electrisch werk niet meer) krijg ik ook een flinke schok

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:23

ooh ik ben niet de enige zo te lezen! Jeetje ik word er echt hysterisch van onderhand := Met dat droge koude weer ben ik nergens meer veilig.

Ik krijg echt overal schokken van, mn auto, als ik ga tanken eerst van de deur dan van het pinautomaat toen van mn tankdop 2 keer HEEL HARD. In de supermarkt kan ik de diepvriesdeuren niet meer aanraken. Iedereen die ik een hand wil geven als ik net buiten ben geweest krijgt een opdonder. Ik durf mn vriend niet meer te zoenen als ik in de auto heb gezeten :+
Eergister was het zo erg dat ik de deur van de auto niet meer op slot wilde draaien, krijg daar zulke harde schokken van dat ik de sleutels gewoon uit mn handen laat vallen. En dat al 2 weken lang ofzo, maar vooral als ik in de auto heb gezeten, dan ben ik echt nergens veilig voor. Werd er helemaal panisch van :')
Vandaag nog geen last gehad, zou de regen dan echt geholpen hebben?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:24

gipsyboy schreef:
Leverage schreef:

haha heel herkenbaar.
nieuwe auto van de baas gehad, en durf hem nu niet eens meer aan te raken :=

bij elke aanraking een schok, en moet je even voorstellen dat ik zo'n 30 keer in en uit stap PER DAG! :')

_O- ooo zo herkenbaar, ik zat laatst 5 minuten in de auto moed te verzamelen om eruit te gaan :') En toen kreeg natuurlijk alsnog een KEIHARDE schok -O- het doet ook echt pijn gewoon

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:32

Mensen lees mijn berichten nog eens, ik heb al diverse keren uitgelegd hoe je een schok bij het uitstappen van de auto gemakkelijk zou moeten kunnen vermijden :) .

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:42

En krijg je dan ook geen schok meer met op slot doen, en mensen daarna aanraken, en als je vervolgens de vriezerdeur in de AH aanraakt. Want die deur is nog niet eens het ergste :+

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:31

@kwanyin ik heb jouw manier geprobeerd en ik kreeg meteen een schok.. Ik krijg ook schokken als ik gewoon in de auto zit en mijn gordel bijv aan doe die naast een stuk metaal van de auto hangt.. |(

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:48

Ik heb er ook last van! Statisch haar en overal schokken van krijgen. Op het laatst zelfs zo erg dat ik me niet meer durf te bewegen, ik kreeg namelijk van mijn stoel bij het opstaan ook een schok :')

Bij auto's heb ik een beetje apart trucje voor het openen van de deur. Ik raak de deur altijd eerst met de nagel-kant van mijn vingers aan :P . Weet niet meer waarom dit zou werken en soms krijg ik dan ook nog wel een schok, maar veel minder!