Oh mooi dan ligt het niet aan mij Gisteren ging de ripped lekker, maar ik deed maar een halve 6w6p (dus alle oefeningen 1 keertje), ik had eventjes genoeg van Jillian
Vandaag is een rustdag hier (doch ik ga badmintonnen en wellicht ook zwemmen, dus voldoende beweging). Veel succes dames!
Nondeju! Dag twee was het compleet tegenovergestelde van dag een. Ik begon gisterenavond mijn hamstrings al te voelen en kon ik gisteren aan het eind bijna de grond aanraken bij het voorover buigen, vandaag kwam ik nog niet eens halverwege. En halverwege de pushups werd ik iedere keer onderbroken. Eerst door een haperend filmpje en even later door mijn man die de het verkeerde tijdstippen bellen tot een kunst heeft verheven. Maar het zit er weer op en het was voornamelijk moeilijk door pijnlijke spieren dus dat zullen we dan maar als positief bestempelen.
Sluit me ook even aan in dit topic als dat mag? Ben nu op dag 22 van de shred. Maar andere topic is zo druk en iedereen post eigenlijk een beetje zijn eigen ding. Hier is het wat knusser heb ik t idee
Bhriseis
Geplaatst: 08-02-13 12:13
@ phor: dankje @ CCCCC: wat knap dat je nog geen enkele dag overgeslagen hebt @ Dorus: ocharme... ik moest toch wel giechelen met die zin over jouw man Maar morgen gaat het vast beter, en zoniet gun jezelf dan een rustdagje
Ik heb gisteren gevreten als een beest (en LEKKER dat ik het vond!) dus ik ga straks weer trouw rippen. Ik heb er maar zo en zo zin in, omdat dan level 2 dichterbij komt en net als phor doe ik het zowat in mijn broek bij het idee van die planken Mijn mams was zo lief gisteren twee gewichtjes van 2 kg op de kop te tikken, aangezien ik die armen open - armen dicht in chairpose niet zo hoog als de dames kan uitvoeren (qua gewichten dus), en ik mij afvraag of het dan wel effect heeft. De rest lukt wel met 3 kg.
Ik heb ontzettende spierpijn in knieen en dijen, dus ik ben benieuwd wat dat straks wordt
@ Neroo: vooral de overgang vond ik wel leuk, naast level 3 van shred vond ik level 1 ripped niet zo zwaar
Ik heb vandaag ook smoothie dag, dus echt alleen rauw voedsel uit de blender. 's Avonds mag er iets gekookts tusse zitten. Ik doe dit zo'n 2-3x per week, heerlijk
Loose
Geplaatst: 08-02-13 12:50
CCCCC: 35 dagen nonstop. :wow Dan heb je ook wel een rustdag verdiend. Jillian zei op de dvd ook dat je sowieso 1 rustdag moet pakken hier. Dorus: Haha dan weet ik wat me morgen te wachten staat. Mijn spieren brandden al tijdens de workout. Bhriseis: Spierpijn in je knieën? Ik wist niet dat dat kon.
En ik vind ook dat iedereen supergoed bezig is. Vooral dat iedereen het zo goed volhoudt!
Heb net dag 1 erop zitten. Vind hem beter vol te houden dan level 3 van de shred, en ook leuker! Vooral die afwisseling tijdens de kracht. Alleen sommige oefeningen zijn een beetje ingewikkeld. Vooral eentje van de warming up en nog een van kracht circuit 1 maar misschien zat ie ook nog wel bij de warming up. Vind Jillian ook heel leuk en enthousiast bij Ripped. Trouwens, ik heb nog steeds geen echte gewichten. Heb nu steeds waterflessen en ik gebruik nu 1 gewicht van mijn broertje (had er maar 1) voor die oefeningen waarbij je maar 1 gewicht hoeft te gebruiken. Maar ik moet nu toch echt eens achter echte gewichten aan. Had het nog niet gekocht omdat ik zo iemand ben die overal meteen weer zat van is, dus vond het zonde om meteen van alles aan te schaffen.