Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wil er ook mee starten!
Gisteren ging de ripped lekker, maar ik deed maar een halve 6w6p (dus alle oefeningen 1 keertje), ik had eventjes genoeg van Jillian
Ben benieuwd hoe vaak ik precies dood zal gaan morgen 

Maar morgen gaat het vast beter, en zoniet gun jezelf dan een rustdagje
Mijn mams was zo lief gisteren twee gewichtjes van 2 kg op de kop te tikken, aangezien ik die armen open - armen dicht in chairpose niet zo hoog als de dames kan uitvoeren (qua gewichten dus), en ik mij afvraag of het dan wel effect heeft. De rest lukt wel met 3 kg.
Jillian zei op de dvd ook dat je sowieso 1 rustdag moet pakken hier.
Mijn spieren brandden al tijdens de workout. 
Ik wist niet dat dat kon. 
Vind hem beter vol te houden dan level 3 van de shred, en ook leuker! Vooral die afwisseling tijdens de kracht. Alleen sommige oefeningen zijn een beetje ingewikkeld.
Vooral eentje van de warming up en nog een van kracht circuit 1 maar misschien zat ie ook nog wel bij de warming up. Vind Jillian ook heel leuk en enthousiast bij Ripped. 
Heb nu steeds waterflessen en ik gebruik nu 1 gewicht van mijn broertje (had er maar 1) voor die oefeningen waarbij je maar 1 gewicht hoeft te gebruiken. Maar ik moet nu toch echt eens achter echte gewichten aan.
Had het nog niet gekocht omdat ik zo iemand ben die overal meteen weer zat van is, dus vond het zonde om meteen van alles aan te schaffen.
.