Ineens stoot ik mijn (hoe noem je die tenen?) wijs/2e teen? aan de bodem. Hoe hard kan dat nou gaan in het water denk je dan?
Nou, mijn teen was door midden gebroken, gewoon helemaal doorgebroken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, heb weleens een periode van knie leed gehad P. Dan viel ik op de ene , was die weer heel op de ander en dat 4x
. Nooit wat gebroken , zit zonder computer anders had ik wel meer stunts opgeschreven... Lisann__ schreef:Afgelopen zomer lagen we met vrienden aan het zwembad, beetje stoeien in het water.
Ineens stoot ik mijn (hoe noem je die tenen?) wijs/2e teen? aan de bodem. Hoe hard kan dat nou gaan in het water denk je dan?
Nou, mijn teen was door midden gebroken, gewoon helemaal doorgebroken..
maand met krukken moeten lopen.
..
'S middags naar de HA, die me weer naar huis stuurde, een week later toch maar foto's gemaakt, en jawel hoor, allebei gebroken! Daarbij 2 maand later nog eens onder het mes, want ook mijn pees bleek helemaal afgescheurd, nu nog steeds last van, na 3 jaar...
corientjuhh schreef:1x liep ik in het donker over de overloop
Opeens stond ik op wat zachts, dacht een kussen
Was t me kat.. Die heeft me hele been open gehaald..
Gelukkig zag hij niet wie op m stapte (ik ging er niet met mijn volle gewicht opstaan) en zijn we nog steeds vriendjes

. Was een diepe snee en had het bot geraakt. Kon alleen niet meer gehecht worden want ik was te laat gekomen. Nu geen gevoel in mijn wijsvinger topje links en een litteken.