Stomme accidentjes die grote gevolgen hebben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:45

Afgelopen zomer lagen we met vrienden aan het zwembad, beetje stoeien in het water.
Ineens stoot ik mijn (hoe noem je die tenen?) wijs/2e teen? aan de bodem. Hoe hard kan dat nou gaan in het water denk je dan?
Nou, mijn teen was door midden gebroken, gewoon helemaal doorgebroken.. -O-

Anoniem

Re: Stomme accidentjes die grote gevolgen hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:26

Au dit topic is pijnlijk :+ , heb weleens een periode van knie leed gehad P. Dan viel ik op de ene , was die weer heel op de ander en dat 4x :). Nooit wat gebroken , zit zonder computer anders had ik wel meer stunts opgeschreven...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:57

Lisann__ schreef:
Afgelopen zomer lagen we met vrienden aan het zwembad, beetje stoeien in het water.
Ineens stoot ik mijn (hoe noem je die tenen?) wijs/2e teen? aan de bodem. Hoe hard kan dat nou gaan in het water denk je dan?
Nou, mijn teen was door midden gebroken, gewoon helemaal doorgebroken.. -O-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHHHH

-O-

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:14

mn achillespees in mn voet was gescheurd omdat ik de laatste trede van de trap overloeg :o maand met krukken moeten lopen.

Door mn pony gekneusde ribben gehad omdat ik helemaal onder haar lag.
Van mn paard kreeg ik als verjaardagscadeau 4 uur eerste hulp en een maand gips aan mn voet omdat hij opeens bedacht om te gaan liggen terwijl ik er nog opzat en mn voet dus geklemd zat tussen de grond het het paard.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:43

Toen ik 8 jaar was ofzo ging ik op de leuning van de bank zitten en gleed eraf tegen de punt van het computermeubel, best pijnlijk een hechting naast je oog -O-..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:44

Foto :o

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 02:45

Potje volleybal op school, we zaten nog maar in de warming up, ik blok een bal, en ineens zeggen 2 duimen knak :+ 'S middags naar de HA, die me weer naar huis stuurde, een week later toch maar foto's gemaakt, en jawel hoor, allebei gebroken! Daarbij 2 maand later nog eens onder het mes, want ook mijn pees bleek helemaal afgescheurd, nu nog steeds last van, na 3 jaar...

Dus toen zat ik met een paars gipsje aan de ene arm, en een roze gipsje aan de andere arm :P

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:38

Hier nog zo'n brokkenpiloot. :o
December 2011 heb ik een hersenschudding opgelopen, door domweg me even te bemoeien met een vriendschappelijke stoeipartij van mijn vader en mijn broer. Ik wilde mijn broer helpen en als stank voor dank kreeg ik zijn voet keihard tegen mijn achterhoofd met als het gevolg dat ik zo'n 2 a 3 maand erover heb gedaan om weer helemaal de oude te worden.

Nu een jaar en 4 weken verder is het weer zover...
Vier weken terug had ik training met mijn paard en na de training had ik haar hoofdstel even voor me neergelegd, zodat ik haar halster op kon doen. Toen ik mijn hoofdstel op wilde pakken en overeind kwam ging paardjelief net met haar hoofd naar mij toe met als gevolg, dat ik haar kaak op mijn achterhoofd kreeg. Heel fijn... NOT. Nou goed, nu heb ik dus weer een flinke hersenschudding. :s Waar ik de komende tijd nog zoet mee ben.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:41

Ik ging een keer met een meisje samen hand ik hand in het zwembad springen. Corectie, ik sprong en zij bleef staan => gekneuste pols.

Met volleybal wou ik mij afremmen tegen de muur => 2 gekneuste polsen.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:54

Ik was 3 of 4 jaar toen een ringetje in een put was gevallen . Zo`n putdeksel met langwerpige ruimtes ertussen zeg. Een toen wat grotere jongen wilde hem wel opmaken zodat ik ringetje kon pakken.
Toen knalde de deksel op mijn wijsvinger. Hing nog aan een klein stukje vel te bungelen.
Held uithangen toen ik tiener was en zonder zadel en hoofdstel op paard klimmen en die daar duidelijk geen trek in. Bokken, steigeren en daar lag ik plat op mijn rug. Wervel gebroken. Gewoon door blijven lopen want durfde niets tegen ouders te zeggen. Bang om nooit meer naar de paarden te mogen }:0

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:06

Iemand drong er al op aan maar ik vergeet het steeds te vertellen.
Meest bizarre is mijn incidentje met een tentharing.
In rengalop over een lege campingplaats met blote voeten om mijn huilende kind te halen..en het gevolg was een snee onder/tussen mijn tenen tot op de pees.
Natuurlijk ding het ontsteken, bloedvergiftiging, eind van het liedje was een repatriatie door de ANWB omdat ik te ziek was en teveel pijn had om van de Jura naar huis te rijden.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 03:12

corientjuhh schreef:
1x liep ik in het donker over de overloop
Opeens stond ik op wat zachts, dacht een kussen
Was t me kat.. Die heeft me hele been open gehaald..
Gelukkig zag hij niet wie op m stapte (ik ging er niet met mijn volle gewicht opstaan) en zijn we nog steeds vriendjes

Ik heb me suf gelachen om dit verhaal :')
Wel zielig dat je perongeluk op die kat stond maarja je hebt toen gelijk een prijsje mogen betalen idd :(:)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 09:43

Moet toch om sommige verhalen we'll een beetje lachen hoor maar ben gelukkig niet de enige lompe persoon op aard. Gisteravond nog wat lomps deodorant in me oog met als gevolg rood oog en wazig zicht gelukkig nu me zicht weer terug het is al de derde keer in een jaar tijd iets met me ogen.

Ging jaren terug een shetlander longeren op stage maar die was best sterk en gewoon dan ontsnappen he en ja hoor hij trek me onderuit de modderige bak in en wou het tegen over stalgenootjes verbergen ja alles ging goed hoor uhm je gezicht zit onder de modder en dat had ik niet door natuurlijk.

Vallen over je eigen gedweilde vloer met gevolg gekneusde enkel ,ben ik boodschappen aan het doen en denk waarom heb ik pijn in me enkel oja ik was gevallen.

Schop regelmatig tegen de traptredes aan als ik naar boven loop en dan lig ik weer languit over de trap.

Je kan zo een boek over me schrijven heb nog meer lompe dingen.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:31

Ik heb ook heel vaak wat gehad.

Kopstoot gehad van een paard, oogkas gescheurd
traptrede vergeten, enkelband gescheurd.
Van paard afstappen op een balk enkelband gescheurd
hand geplet tussen paard en kast, hand zwaargekneusd en geschaafd
Van pony gevallen zwaargekneusde nek en hersenschudding
paard in mijn duim gebeten en eraan getrokken, ontwricht en bandjes gescheurd
uitglijden op een parkeerplaats knieschrijf gebroken en meniscus gescheurd
trap van een paard gehad op mijn schouder, schouderblad gebroken
Zus die met een halstertouw loopt te zwaaien, precies de gesp op mijn sleutelbeen, hoppa ook gebroken...

Volgens mij was dat het ergste van de afgelopen jaren :P

Edit nog 1tje; zat in de eerste klas en had techniek les. Moesten met een figuurzaagje dingetjes zagen. Ik zet kracht, krak hout door en ik was net naar beneden aan het zagen en vol mijn wijsvinger in. Deed niet echt zeer maar bloedde als een rund. Even onder de kraan dacht ik toen. Man de hele wasbak rood en langzaam aan werd het zwart voor mijn ogen en viel ik flauw :P. Was een diepe snee en had het bot geraakt. Kon alleen niet meer gehecht worden want ik was te laat gekomen. Nu geen gevoel in mijn wijsvinger topje links en een litteken.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:13

flauwvallen van een doodnormaal spuitje bij de HA en wakker worden in het ziekenhuis
met een nekkraag omdat hij zwaargekneusd is..
ben blijkbaar gevallen op de ijzeren kast va de HA en op de poten van haar stoel en zo op de grond terrecht gekomen.

was grappig nadien maar op het moment zelf niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:19

Eleio , dan wordt je raar wakker :=

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:37

ja en het was dan nog een oud mevrouwtje die naast me kwam roepen met de vraag wat ik hier alweer deed en waarom ik zoveel kabaal maakte ?
ik lag in slaap en had deze mevrouw nog nooit eerder gezien :+