Hoe er ouder uit zien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:23

Hier was het al iets langer...maar goed :P
let niet op mn lelijke foto hoofd haha
Afbeelding

Hier was het weer iets langer...
Afbeelding

En nu is het weer langer
Afbeelding

Freya6

Re: Hoe er ouder uit zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:42

Yamasaki, jij hebt gewoon een heel lief gezicht! Uniek, daar kun je trots op zijn.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:44

Lotgenoten, ik voeg me bij jullie _/-\o_

Volgende week word ik 24, maar reken maar dat ik mijn ID nog mag laten zien wanneer ik een flesje wijn koop in de supermarkt!
Bij mij ligt het aan mijn bolle wangen denk ik, waar ik helaas al mijn hele leven mee gezegend ben.
Mijn make-up doet me er volgens mij ook niet echt ouder uitzien, evenals mijn kleding, dus ik lees mee voor andere tips.
Volgens mij heb ik wel een vrij 'jong' ogend kapsel, maar dit staat nou eenmaal het beste bij mijn bolle wangen, dus het is kiezen of delen voor mij :')

Ik word wel automatisch ouder geschat als ik met mijn vriend ergens ben, die is 28 en ziet er ook zo uit :j
Dus gelukkig hoef ik als wij samen uit zijn nooit mijn ID te laten zien voor de deur bij kroegen, dat vind ik zo gênant!

Edit: YamaSaki, eens met mijn voorganger, echt een uniek gezicht heb jij! Erg mooi, mag je trots op zijn!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:59

Aaahw echt meiden?! Thnx! Dat vind ik echt lief van jullie ^_^ <3
Geeft me weer wat extra zelf vertrouwen ^_^

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:00

Ging pas een fles sterkte drank halen en mevrouw achter de kassa vroeg serieus om me te legentimeren.
Ik rageerde nogal boos en ze bood gelijk haar excusus aan....
Wordt er soms zoooo moe van!
Als ik met mn vriend loop, kijken ze me ook weleens aan van hu??
Hij is 36 en ik 30 maar ja dat krijg je als ze je 24 schatten :')

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:41

Ach ja, zo te lezen hebben we allemaal wat gemeen, dus we zijn niet de enige! :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:48

YamaSaki je hebt inderdaad een heel lief gezicht! :j
Ik heb geen tips om ouder te lijken :n ik ben zelf 22 en word nog regelmatig om mijn legitimatie gevraagd om sigaretten te halen, erg vervelend.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:55

tante_trien schreef:
YamaSaki je hebt inderdaad een heel lief gezicht! :j
Ik heb geen tips om ouder te lijken :n ik ben zelf 22 en word nog regelmatig om mijn legitimatie gevraagd om sigaretten te halen, erg vervelend.

Thnx! :), en voor de sigaretten heb ik de tip.
Ik heb er zelf namelijk nooit last van met dat soort dingen :P
Stoppen met roken!
(ik heb nooit gerookt dus nooit t probleem gehad haha)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:05

Yamasaki, jij hebt inderdaad echt een lief gezicht :)
Ik moet me ook altijd legitimeren als ik sigaretten voor vriendlief mee neem.

Ik ging eens met vriendinnen naar een feestje, ik was de bob! Ik parkeer de auto (was 22) en loop naar de ingang en toen hielden ze me aan, feestje was voor 16+ :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:17

Lotgenoten!!

Ik ben 27 en wordt met gemak 19/20 geschat. Nou heb ik ook de pech dat ik opnieuw ben gaan studeren en dus in een klas vol 19 jarigen zit en ja... dan wordt je vaak ook die richting opgeschat.

Daarnaast zie ik er gewoon jong uit blijkbaar. Aan mn houding ligt het niet, zelfverzekerd ben ik wel. Vriendelijke gezicht heb ik ook niet, want volgens veel mensen heb ik een hard en arrogant gezicht.

Meestal vind ik het niet erg, en kan ik er wel om lachen. Maar soms ben ik het wel eens zat. Mannen kijken niet naar mij want ik ben toch te jong volgens hen, ik moet mij nog steeds legitimeren voor een flesje wijn, en een kroeg kan ik niet eens binnen gaan zonder dat ik mijn legitimatie heb laten zien :roll:

Van het voorjaar maar eens tuttige kleding gaan kopen bij tuttige winkels, misschien helpt dat :')
Maar goed ik ben niet van de tuttige kleding en draag gewoon graag sportieve kleding.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:16

Bloemetjes jurken ? :P

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:40

mymy schreef:

_O-
Ja liever niet...

Mensen nog tips voor winkels met leuke kleding die niet de prijskaartjes hebben zoals bij Steps??
Want als student is mij dat gewoon té duur.

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:53

Och heel herkenbaar dit. Ben nu 23 maar word nog steeds 16/17 geschat.
Moet overal me ID bij me hebben. Zelfs met uitgaan word ik er knettergek van. Ben haast in staat om m van tevoren op me voorhoofd te plakken zodat ik m niet uit me tasje hoeft te pakken.Of inderdaad die jonge jochies uit de buurt te houden. Vind het soms verschrikkelijk. Vooral als je je voor moet stellen aan mensen en dat je ze dan al ziet kijken van wat doe je hier "jong" meisje.
Met uitgaan ben ik meestal van de hele groep de oudste. En wie moet als enigste der ID laten zien.. Ik..
Op me werk ook.. O je werkt wel veel he.. (-_-") tja...Ben oud genoeg om minimaal 28 uur in de week te werken.
Of mensen die denken dat je nog een middelbare scholier ben. O loop je hier stage?? Ehm nee. Ben al iets meer dan 2 jaar afgestudeerd en wel. Maar heel herkenbaar.
Nu is het dus ook zo dat mijn vriend een stuk langer is dan mij. En daardoor denken ze al snel dat iemand dan ook ouder is.Maar hij is een jaar jonger dan mij.
Ouder eruit zien qua kleding is me nog nooit echt gelukt. (Alleen vrouwelijker dat is wel gelukt) :p
Ach ja.. Ik zou het ook niet zo snel weten..
De fotos in mijn profiel laten vooral zien hoe ik bij de paarden eruit zie. Meestal beetje onverzorgd. :+
Maar als ik niet bij de paarden ben heb ik me haar netjes gedaan en make up op enz.

Daarbij ben ik klein, blond haar blauwe ogen > word al snel schattig genoemd.Me naam is meestal Daantje ipv volledige naam.
En alle bijnamen die je maar kan bedenken.. -O- heb een beetje een baby face... }:0 Vrienden van mij zijn bijna allemaal een halve of hele kop en groter dan mij.
Misschien dat t helpt maar ik rook niet. :+ Heb altijd gehoord dat als je niet erg lui aangelegd ben
en je dagelijkse beweging gewoon hebt en buitenkomt etc dat je huid daar ook jonger van blijft.
Of dit echt zo is geen idee.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:03

Anoli schreef:
mymy schreef:

_O-

helpt niet want die heb ik aan

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:13

Anoli schreef:
mymy schreef:

_O-
Ja liever niet...

Wat is daar mis mee?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Bloemetjes jurken zijn leuk! :))
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 29-01-13 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:14

Nee ik heb helemaal niks met die bloemetjes patronen die afgelopen jaar zo "in" waren...
Niet aan mij besteed :')

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:15

En bij de HM, Wonder Woman enzo geen leuke kleding te vinden?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:17

YamaSaki schreef:
En bij de HM, Wonder Woman enzo geen leuke kleding te vinden?

Wonder woman koop ik geen kleding van, dat vind ik pas kleding voor 14 jarigen :)

HM is bij ons in de stad áltijd een puinzooi en dat bestel ik dus vaak wel via de webshop. Maar ik vind het niet altijd wat qua kwaliteit hoor :n
Dan heb je nog The sting, ook wel leuk, maar ook niet altijd wat ik zoek :')
Verder vind ik s. oliver wel leuke kleding hebben, maar ook dat is vaak prijzig. Dus heeeel af en toe koop ik daar wat van...

moonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:29

Wouw wat fijn, eindelijke lotgenoten!
Ik ben 21 en word altijd 16/17 geschat.
Ik vind dat zo vervelend, vooral omdat ik het idee heb dat ik niet zo snel serieus word genomen. Vooral nu ik een eigen bedrijf heb, zie ik vaak mensen denken en vragen van hoe oud ben je dan? en moet je niet naar school toe?
Ik heb mijn haar en kleding al heel wat keer verandert, in de hoop dat ik er ouder uit zie. Maar nee.. dan vraagt iemand weer om mijn ID, Of kijkt weer 16jarige jongen heel verliefd naar mij, en dan weet ik al genoeg, dat het weer mislukt is.
Maar nu vind ik het heel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben!
En Dames wij blijven wel heel lang er jong uit zien, en daar zullen menige andere dames jarloers om zijn!

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:34

Ik kan hier niet over meepraten of tips geven. Ik wordt eigenlijk altijd ouder geschat. Toen ik 13 was schatte mensen mij al als 18. := Ik zou liever hebben dat mensen mij jonger schatten qua uiterlijk, dan gedrag. Dat je je als 25-jarige als iemand van 16 gedraag, verschrikkelijk. Maar zover ik lees, gedraag je je totaal niet zo. Zoals veel mensen al zeggen, als je 40 bent en je wordt jonger geschat ben je er blij mee!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:36

Ik koop graag bij de Mango en Zara, vind dat ze daar wel wat volwassenere kleding hebben dan Vero Moda bijvoorbeeld.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:38

Haha, hier ook zo. Toen ik heel jong was schatte men mij goed of iets ouder, maar ben ergens stil blijven staan.
Ik ben nu 38 en heb een zoon van bijna 16. Een tijd terug in een winkel hadden wij het over oma. Mijn moeder, zijn oma. Vroeg de kassadame of ze het voor onze oma moest inpakken.
Nu is hij te groot voor alle rotzooi kaartjes etc, maar ik krijg ze nooit aangeboden. Mensen zien mij niet als moeder geloof ik. Als zoonlief erbij is twijfelt men.

Ik zie mensen wel kijken en schrikken als we laten merken datw e moeder en zoon zijn. Of als mensen het weten, omdat ik bijv op school bij rapportgesprek kom voor hem.

Het maakt niet echt uit wat ik aan heb. Ik heb idd veel te vaak casual of iets sportiefs, maar goed........Ook zat meiden die opeens mevrouw zeggen. Misschien heb ik dan een slechte dag?? hahaha Of juiste ene goede, net hoe je het wil zien.

Mijn man heeft het ook. Hij kwam 1 feb in nieuw bedrijf werken en was in Maart jarig. Toen hij vertelde dat hij 40 was geworden, geloofden ze hem echt niet.

Als ik zelf terug kijk naar foto's en laatst filmpjes, zie ik echt duidelijke verschillen, maar ja....Dan nog loop je achter als je altijd jong eruit ziet.

Soms vind ik het wel lastig. Mensen die amper ouder zijn krijgen moedergevoelens/bemoederen me. En je wil gewoon serieus genomen worden. Uiteindelijk genoeg meegemaakt en levenswijsheid........

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:47

haha mijn vader ziet er trouwens ook heel jong uit, als ik met hem op pad ben denkt men dat wij een stel zijn....

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:53

YamaSaki schreef:
Wat is daar mis mee?
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Bloemetjes jurken zijn leuk! :))

Die valle inderdaad mee :P

Ik denk inderdaad dat je ook jonger lijkt als je wat 'slank' gebouwd bent en klein, ik ben trouwens wel 1.70 dus dat maakt niet uit, maar wel redelijk 'meisjes'/ slank figuur :+
Rook ook nog eens.. maar krijg er tot nu toe geen rimpels van haha pff.

Valt me trouwens op dat de meeste die jonger lijkt vaak een 'dikkeré' neus hebben of hoe ik het moet typen :+
bv die van de olsen twins of van nick&simon die ene lijkt ook jonger en vaak hebbe die zo'n neus en mensen met een spitze neus lijken vaak ouder, uhm snapt iemand wat ik bedoel? hehe

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:02

@Mymy mensen met een puntneus spitse neus lijken gewoon op een heks en dan wordt je algauw verwart met die lelijke oude heks uit hans en grietje???

Nee geen idee, maar ik heb wel een aanwezige neus ja... Niet super groot ofzo maar gewoon aanwezig :j