Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoiets had ik nog nooit gevoelt en dat wil ik ook niet meer voelen.
'Gewoon' ontspannen gaat al niet meer zodra ik ook maar íets van die pijn voel...
Heb er zelfs over gedroomd.

AngeliqueB schreef:Even een stomme vraag, heeft de HA een stoel/bank met van die kniesteunen of moet je zelf je benen laten openvallen? Want dan gaat het niets worden, dan kan ik niet ontspannen.. Ooit lang geleden bij de gyn kon ik het prima ondergaan, vooral omdat ik mijn benen kon laten hangen.

Hij ging er wel in en heel ietsjes open maar er stond zo'n druk op dat ik het niet meer vol kon houden.
Ze wilde het nog een keer proberen maar ik niet.
Ik wordt dan alleen maar meer gespannen...ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb het geprobeerd en dat vind ik al heel wat. Bellatrix schreef:Ik haal dit topic even weer omhoog...
Ik ga morgen poging 2 wagen voor mijn uitstrijkje. Het is de eerste keer echt niet goed gegaan. Had heel veel pijn.
Heb van de HA Oxazepamgekregen en die moet ik een half uurtje er voor innemen. Ik hoop echt dat ik dan wel kan ontspannen en het wel lukt maar ik zie er toch wel heel erg tegenop.....
Kinke schreef:Wat jammer dat het niet gelukt is Bellatrix. Toch jammer dat je niet nog een keer geprobeerd hebt, naar wat je zo vertelt komt ze op mij niet over als een vervelend persoon? Was misschien de uitgelezen kans om over je angst heen te komen.