Revalideren, wat een hel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:56

Al een tijdje niet meer gepost in het topic maar aangezien ik 14 maart voor mijn 2e hallux valgus voetje ga, wil ik het toch proberen weer wakker te schudden!
De eerste heb ik 4 november gehad, links, dat is me alles meegevallen, behalve dat ik het gips heel snel zat was!
Ik heb de eerste 1,5 week na de operatie alleen met mn voet omhoog gelegen en daarna pas met krukken gaan lopen (op wat uitstapjes naar de WC en het bed na dan). pas na 3 weken langzaam gaan belasten met het loopgips en dat ging prima, ging de laatste 3 a 4 weken van het gips gewoon zelf naar mijn werk en paard (automaat) en als het gips niet zo groot was geweest had ik bijna gewoon gaan paardrijden ;-)
Was wel ontzettend blij toen het gips eraf ging, wat voelde ik me een leppie met dat klompvoetje!
Heeft een paar dagen geduurd en toen liep ik weer normaal, nu kan ik alles weer en voelt mijn nieuwe voetje veel beter en minder pijnlijk dan mijn andere, ben dus wel blij dat ik de rechtervoet snel ga doen.
Alleen kijk ik nu veel meer op tegen de (vind ik lange) revalidatie.. toen links gedaan was kon ik nog autorijden, maar straks ben ik ontzettend afhankelijk van andere, bleh.

Hoe deden jullie dat? Hoe ging je naar je werk/school/paard?