Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lauraennala schreef:En ik ben wel benieuwd, als je je ter beschikking stelt hoe groot de kans van oproep dan is! ( bij nierdonatie)
eempiej schreef:Qua nierdonatie, kijk het programma van laatst eens terug. Niertransplantatie in het AMC. Daar wordt een hoop informatie bij gegeven.
http://www.nierstichting.nl/asset/folde ... -leven.pdf
HorseTopShop schreef:En waarom kan dat niet? Alles kan. Heb het zelf zien gebeuren.
En dan nog wil ik niet dat andere gaan bepalen wat er met mijn organen gebeurd. Dus geen donor voor mij.
vuurneon schreef:HorseTopShop schreef:En waarom kan dat niet? Alles kan. Heb het zelf zien gebeuren.
En dan nog wil ik niet dat andere gaan bepalen wat er met mijn organen gebeurd. Dus geen donor voor mij.
Je kan ook donor worden bij het leven; heb je tenminste actief invloed erop.
Of bloeddonor, stamceldonor of noem maar op!
wel mooi gebleekt natuurlijk 
Jorinda__ schreef:En hoe zit dat dan in jouw geval met wie niet kan geven, Mer1980? Mogen die wel jouw organen hebben?
Ik ben ook erg benieuwd hoe een beenmergdonatie in zijn werk gaat, hoe lang ben je inderdaad bijvoorbeeld uit de running, mochten ze het wel uit je beenmerg moeten halen? Iemand hier op Bokt die al eens zo'n donatie uit het beenmerg (dus niet uit het bloed) heeft ondergaan?
F_Orumster schreef:Alles, al twijfel ik aan het afstaan aan de wetenschap, dus misschien pas ik dit aan.
Mijn nabestaanden vinden dit namelijk niet zo leuk.
Heb mijn uitvaartverzekering ook wel gewoon lopen.