Ik woog dus na de kerst 84 kilo (ben 1.86 lang en 36 jaar) en ben 3 januari begonnen en ben net op de weegschaal gegaan en gewoon 4 kilo kwijt! En ik had mijn kleding nog aan, net gegeten en moet nog naar de wc
Dat geloof ik Zooist! Zijn wel positieve berichten tot nu toe. Ik ben vorig jaar 17 kilo afgevallen en heb nu een prima gewicht maar een mens wil meer he. De laatste 5 kilo gaan er niet af door goed te blijven eten. Ik moet meer bewegen om die te verbranden. Met jullie positieve berichten wil ik wel graag.
pris87
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 14:59
Moet wel eerlijk zeggen dat ik heel de dag ermee bezig ben. Bij alles wat je eet ga je nadenken. Uiteindelijk moet er een midden weg in komen, zodra ik op gewicht ben.
Ik heb een vraagje hierover... bedoelen ze niet kcal? (dus kilocalorieën) Want ik heb zojuist een reep Frosties cereal & milk bar op, en daar zitten al 104000 calorieën in... dan zou ik volgens m'n formule (waarbij ik zo'n 1750 cal op 'n dag nodig heb) een paar dagen op zo'n reepje kunnen doen
Ik snap echt niets van die formules Iemand die ik lief aan kan kijken om het voor mij uit te rekenen? Ik ben trouwens ook al wat afgevallen en hoewel ik denk dat het heel erg wishfull thinking is, heb ik het idee dat mijn buik al gespierder is.
Maiska
Geplaatst: 19-01-13 19:34
Ik ben even afwezig geweest Nog steeds druk op zoek naar de dvd's dus maar een advertentie op MP gezet Ik lees nog even stil mee Wil graag ook beginnen!
Ik ook niet. Vandaag dag 1 week 2 gedaan. Heerlijk! Vanavond wel flink gezondigd. Avond eten pannenkoeken en visite nam appeltaart mee. En later op de avond toastjes met paturain en filet. Slecht slecht! Maar erg lekker.
Annetje
Geplaatst: 20-01-13 11:21
Hier ook geen hartslagmeter, maar om eerlijk te zijn zou ik ook niet weten wat ik daarmee zou moeten. Hij zegt wel steeds dat je op je hartslagmeter moet kijken, maar wat moet je erop zien en hoe kun je je training daarop aanpassen?
Pris87 kijk uit dat je niet doordraait in het gezonde eten en hard sporten. Je zegt nu al dat het je de hele dag bezighoudt. Pannenkoeken als avondeten is echt niet erg en een keer een goede dag snacken is ook echt niet erg. Ik heb juist besloten om zoveel mogelijk gezond te eten, maar als ik echt zin heb in die reep chocolade, of die zak chips, dan eet ik hem wel gewoon. Op die manier voorkom ik vreetbuien of terugvallen. Volgens gezondheidswetenschappers is het gezonder, beter en blijft je overgewicht langer weg wanneer je maar 1 klein ding uit je eetpartoon verwijderd. Bijvoorbeeld elke ochtend het koekje bij de koffie, of van twee scheppen suiker in je thee maak je er 1 van. het duurt op die manier langer om af te vallen, maar daardoor blijft het er langer vanaf en is het beter voor je lichaam.
oh en ik ga nu ook les 1 doen van week 2 Ben benieuwd. Ik vond het gisteren stom genoeg gewoon jammer dat er een vrije dag was
Ja is ook zo, moet oppassen dat ik niet doordraai. Hou wel gewoon op zondag patat dag haha, dat doen we al jaren. Zit nu lekker aan de thee op stal, zo pony binnen halen dan thuis aan dag 2 van week 2.
Julia
Geplaatst: 20-01-13 13:11
CCCCC schreef:
Ik lees hier ook even mee!
Ben nu op de helft van 30 day shred en wil daarna iets met wat meer uitdaging!
Same here! Ik ben ook op de helft van de shred ongeveer, dus kunnen we mooi tegelijkertijd beginnen.
hetbommeke
Geplaatst: 20-01-13 13:12
Ik heb nav jullie enthousiasme toch maar de filmpjes op mijn kompu gezet. Ook even uitgerekend wat ik mag eten op een dag en heb nu nog een schop onder mijn kont nodig
Heb ieder jaar in deze periode wat last van een winterdip: futloos, hangerig, moe, weinig energie en trek in zoetigheid.
Moet nu echt de knop omzetten heb ik met mezelf afgesproken, alleen die knop is wat lastig te vinden
Wat mij overigens opviel is dat je voor diner eigenlijk minder eet aan calorieën dan voor ontbijt. Of zit ik nu scheef te kijken???
Volgens mij moet je 5 maaltijden per dag eten, en dan van 300, 400 of 500 calorien, afhankelijk van het aantal calorien die je nodig hebt. Volgens het dieet van Shaun T dan he. Ik volg zelf dat dieet niet. Probeer wel een beetje op mijn eten te letten en gezonde dingen te eten. Hoewel ik afgelopen paar dagen heel veel chips heb gegeten Maar als ik me teveel ga focussen op gezond eten, dan krijg ik alleen maar vreetbuien. En ik ben al wel een beetje een dwangmatige eter. Beter kan ik gewoon een beetje gezond proberen te doen, maar als ik zin heb in chips of iets dergelijks, dan pak ik dat. En dan probeer ik de dag daarna weer gewoon een beetje gezond te doen
Ik heb de app Calorie Teller op mijn aaiped gezet. Nu kan ik heel de dag bijhouden hoeveel calorieen ik op zit te smikkelen. Je kan ook je activiteiten invoeren en dan berekent hij uit hoeveel calorieen je verbrand.
Ik baal ook als een stekker als ik de rustdag heb!
Gelukkig is die op vrijdag en mag ik straks weer lekker aan de bak. Even eten laten zakken!
Ik ben vandaag begonnen met 30 day shred ipv insanity. Toch omdat dat iets minder zwaar is, als ik die 30 dagen heb doorgelopen, wil ik overstappen op insanity. Dus ik blijf jullie wel volgen
Voelde me in ieder geval een stuk beter nadat ik had geshred en gedoucht.
Nu even aankijken hoe het gaat, heb al tijden een slijmbeursonsteking in mijn rechter knie. Is de laatste maand wel minder geworden omdat ik 7 kilo kwijt ben in de afgelopen maanden. Dat is wel fijn.
Ik tel ook niet iedere dag de calorieen, krijg dan ook vreetneigingen en ben continue met eten bezig. Ik heb mijn "eigen" dieet, beetje combi van koolhydraat arm en weight watchers. Daar ben ik sinds eind oktober dus 7 kilo mee kwijtgeraakt. Nu op naar de volgende 7!
Ik heb het al een paar keer gezien op tv, en al een paar keer aan willen beginnen, maar nog nooit de moed gevonden. Vanaf morgen haal ik alles uit de kast en ga beginnen, doe nu al weight watchers en hoop in combinatie met dit dat ik resultaat ga zien. Ben al een paar weken niet naar de bodycombat en xco kunnen gaan, en ik begin het toch te voelen aan mijn broeken dat ik niet zo strak meer ben.
Zooist, ik skip ze niet helemaal uit mijn dieet. Maar merk door minder koolhydraten te eten, ik beter in m'n velletje zit, letterlijk. Heb al sinds m'n 2e eczeem en nu ik meer fruit, groenten, geitenmelkproducten eet, de eczeem ook een stuk minder is. Voor brood heb ik spelt brood en daarvan heb je maar weinig nodig om vol te zitten.
En ik doe nu 30 dagen shred ipv insanity, dat is een stuk minder intensief.
Amyke, gewoon doen! Al die je t maar 3x per week, altijd beter dan niets
Bah spelt brood... dat hebben wij thuis ook een tijdje geprobeerd maar nee, dat kregen we met moeite naar binnen.
Ik heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en ik zag iets heel leuks. Niet zozeer qua kilo's, maar de onze geeft ook vetpercentage aan. Toen we de weegschaal net hadden (2 maanden terug?) gaf het ding 33% aan en nu 29%! Geen idee of het te maken heeft met Insanity, maar ik kan me niet bedenken waarmee het anders te maken kan hebben.
Hetbommeke, waar heb jij de DVD's gekocht? Zodra mijn rug blessure weer een beetje genormaliseerd is wil ik het ook gaan doen maar moet alles nog aanschaffen hihi
Wat goed annetje! Toch een dikke 4%, trost op zijn! Wat voor weegschaal is dat eigenlijk?
heel goed toch 4% minder! Hier is de weegschaal blijven staan dit weekend. Haha maar niet zo gek, weekenden gaan er altijd lekkere dingen doorheen. Maar zolang er niks aan komt vind ik het best. Als ik door de weeks op me eten let en afval en in het weekend wat lekkers kan pakken en op gewicht blijven, ben ik tevreden.