Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik was eerder dan 31 december begonnen met de Shred, maar ik moest echt stoppen toen ik ongesteld werd, ik dacht dat ik dood zou gaan van de pijnBen benieuwd hoe dat deze maand gaat!
Bzoem schreef:phormicola schreef:Ik was eerder dan 31 december begonnen met de Shred, maar ik moest echt stoppen toen ik ongesteld werd, ik dacht dat ik dood zou gaan van de pijnBen benieuwd hoe dat deze maand gaat!
Echt? Ik ben juist begonnen in die week
Maar ik heb ook geen extreem last van krampen, wel altijd extra last van m'n darmen. Alsof die extra gestimuleerd worden.
Verwacht ook dat dat het verlies van de eerste cm verklaart, dat ik nu niet meer opgezet ben
Bonjoy schreef:Ik heb ook een hellige menstruatieLage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......
Bonjoy schreef:Ik heb ook een hellige menstruatieLage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......
phormicola schreef:Bonjoy schreef:Ik heb ook een hellige menstruatieLage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......
Krijg jij ook die overheerlijk menstruatiekrampen in je dijen, kuiten en tenen?
De rug- en bekkenpijn vind ik nog het beste uit te houden van alles
Julia schreef:Bonjoy schreef:Ik heb ook een hellige menstruatieLage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......
* Shake hands. Yep. Heel herkenbaar. Wat hebben vrouwen het toch zwaar.![]()
Ik ben begonnen met shredden vlak voordat ik met een nieuwe strip begon. Heb nu ook een andere pil gekregen, dus ben benieuwd hoe dat dadelijk bevalt als ik in mijn stopweek zit. Welke gebruik jij? Of gebruik je niks?
Destino schreef:Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap
Ergens rondom mijn navel, dus het is niet mijn mild
Tijdens kracht+abs nergens last van, alleen tijdens de cardio stukken
Ga nu kracht+abs wel afmaken, maar ik kan niets anders dan de cardio overslaan