Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:52

Ik was eerder dan 31 december begonnen met de Shred, maar ik moest echt stoppen toen ik ongesteld werd, ik dacht dat ik dood zou gaan van de pijn :') Ben benieuwd hoe dat deze maand gaat!

Anoniem

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:54

*Leest bovenstaande berichten*

Ik denk dat ik de pil doorslik deze maand :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 18:55

Olina schreef:
*Leest bovenstaande berichten*

Ik denk dat ik de pil doorslik deze maand :Y)

Ik heb nergens last van Olina ;)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:56

Dag 1 level 1, check! Viel me nog niks tegen!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:57

phormicola schreef:
Ik was eerder dan 31 december begonnen met de Shred, maar ik moest echt stoppen toen ik ongesteld werd, ik dacht dat ik dood zou gaan van de pijn :') Ben benieuwd hoe dat deze maand gaat!

Echt? Ik ben juist begonnen in die week :P
Maar ik heb ook geen extreem last van krampen, wel altijd extra last van m'n darmen. Alsof die extra gestimuleerd worden.
Verwacht ook dat dat het verlies van de eerste cm verklaart, dat ik nu niet meer opgezet ben :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:57

O jee, ik word dinsdag ook ongesteld. Ik heb er sowieso al vrij veel last van, dus we gaan het beleven :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:05

Sterkte :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:07

Bzoem schreef:
phormicola schreef:

Echt? Ik ben juist begonnen in die week :P
Maar ik heb ook geen extreem last van krampen, wel altijd extra last van m'n darmen. Alsof die extra gestimuleerd worden.
Verwacht ook dat dat het verlies van de eerste cm verklaart, dat ik nu niet meer opgezet ben :=

Ik wou dat ik zo'n heerlijke menstruatie had :)) Niet alleen m'n darmen zijn dan overstuur, maar m'n baarmoeder lijkt met messen gevuld en wil uit m'n buik springen. Ook ik ben een dweil, drie dagen lang, val dan om de tien minuten bijna flauw, dat soort grappen. En oh ja, laat ik de migraine niet vergeten, die natuurlijk lekker samengaat met de misselijkheid en duizeligheid die ik dan al ervaar.

Maar goed, ik weet dat als ik elke dag sport dat m'n menstruatie dan een stuk minder pijnlijk is. Ik slik ook m'n voedingssupplementen religieus, dus het moet goed komen :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:09

Ik heb ook een hellige menstruatie := Lage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:10

Oh jakkes, dat klinkt echt heel erg naar :(:)

Ik ben net weer een maand aan de pil, dus mijn menstruatie stelt niks voor. Anders weet ik niet of ik wel zo fanatiek had staan springen en crunchen en lungen, geloof dat we dan een overstroming hadden gehad := Maar nu was het eigenlijk wel lekker.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:11

Bonjoy schreef:
Ik heb ook een hellige menstruatie := Lage rugpijn, last van mijn bekken, ongelooflijke steken, hoofdpijn, diarree, chagerijnig (met name door de pijn), bloeddruk die omlaag knalt met als gevolg flauw vallen, duizeligheid.......

* Shake hands. Yep. Heel herkenbaar. Wat hebben vrouwen het toch zwaar. -O- :D Ik ben begonnen met shredden vlak voordat ik met een nieuwe strip begon. Heb nu ook een andere pil gekregen, dus ben benieuwd hoe dat dadelijk bevalt als ik in mijn stopweek zit. Welke gebruik jij? Of gebruik je niks? :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:17

Bonjoy schreef:

Krijg jij ook die overheerlijk menstruatiekrampen in je dijen, kuiten en tenen? :')

De rug- en bekkenpijn vind ik nog het beste uit te houden van alles :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:19

Bonjoy schreef:

Hier 't zelfde!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:24

Wat vervelend dat jullie er zoveel last van hebben zeg :\ Ik loop leeg, verder gelukkig geen pijn (meer). In plaats daarvan loop ik rond m'n eisprong twee weken krom van de pijn, dan kan ik echt níks hebben. Niet best, ga ook naar de gyn voor een echo. Shredden met die pijn is ook écht geen optie := Kan niet eens gaan staan/zitten zonder enorme pijn, laat staan shredden. Maar gelukkig tot die tijd aan de pil :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:25

Ik had donderdag de start van maandelijkse feest. Ook altijd veel pijn, maar sporten is voor mij een goed medicijn. En flinke afleiding. Slecht punt vandaag: pa en ma met een zak vol patat en snacks net toen ik wilde shredden. Strals dis een extra goed doodgaan.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:28

phormicola schreef:
Bonjoy schreef:

Krijg jij ook die overheerlijk menstruatiekrampen in je dijen, kuiten en tenen? :')

De rug- en bekkenpijn vind ik nog het beste uit te houden van alles :=

Ja, alles lijkt wel samen te trekken, echt vreselijk! Ik ben absoluut niet kleinzerig en heb een aardig hoge pijngrens, maar als ik een flinke 'aanval' hebt lig ik soms te schreeuwen op bed (Of waar ik op dat moment in mekaar ben gezakt :') ) Mijn moeder heeft me ook al eens gevonden 's nachts terwijl ik lag te kreunen op de badkamervloer, not funny!

Julia schreef:
Bonjoy schreef:

* Shake hands. Yep. Heel herkenbaar. Wat hebben vrouwen het toch zwaar. -O- :D Ik ben begonnen met shredden vlak voordat ik met een nieuwe strip begon. Heb nu ook een andere pil gekregen, dus ben benieuwd hoe dat dadelijk bevalt als ik in mijn stopweek zit. Welke gebruik jij? Of gebruik je niks? :)

Ik gebruik de 'Diane' pil, weet zo de stofnaam niet uit mijn hoofd, zal zo even kijken! Ik ben ooit gestart met een andere, maar overgestapt op deze ivm. flinke acne op mijn schouders in de puberteit.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:30

Jeetje zeg, wat een ellende lees ik zo. Ik heb nooit ergens last van gehad tijdens de menstruatie. Inmiddels ben ik al jaren aan de prikpil en heb ik dus ook al jaren geen menstruatie meer. Ook een zaligheid :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:35

Jeutje wat een ellende bij jullie allemaal!
Ik heb er altijd jaren last van gehad dat ik de 1e 2 dagen veel krampen had, maar nu sinds de zomer helemaal niet meer :) Ben alleen 8/9 dagen ongesteld da's dan weer jammer, maar heb geen centje pijn :+

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:44

Ben ik ook weer! Ik heb al even een pbtje naar Mri gestuurd want erbij staan is inderdaad heel belangrijk. :')

Ik ben trouwens ook ongesteld en ook al ben ik vrij futloos valt het wel mee wanneer ik eenmaal goed bezig ben.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:48

Hoe is het trouwens vandaag gegaan bij de dames die voor het eerst level 2 gingen doen :) ?

Enne ik wil heel even mijn lieve verzorgpaardje spammen: Destino @ [RIJ-ITP] Voor het eerst op bokt; Nicky!
Trots op de vooruitgang die we in een paar weken gemaakt hebben :)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:51

Jeetje, wat naar dat jullie zoveel last hebben tijdens de menstruatie.. Lijkt me erg vervelend!
Hen zelf gelukkig maar hele lichte klachten.

Ik heb zojuist dag 1 van level 2 achter de rug, killing! Echt een heel stuk pittiger dan level 1, heb nog nooit zo gezweet geloof ik.. Dus nu eerst maar even onder de douche springen!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:52

Yes nieuw topic! super snel!
Ik heb vandaag me verjaardag gevierd maar zodirect verplicht eventjes verder!!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:52

Destino schreef:
Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap :?
Ergens rondom mijn navel, dus het is niet mijn mild :=
Tijdens kracht+abs nergens last van, alleen tijdens de cardio stukken :\
Ga nu kracht+abs wel afmaken, maar ik kan niets anders dan de cardio overslaan :(

Ik heb dat met hardlopen ook heel erg, meestal pas na dik uur maar soms al na 5 minuten sla ik ook krom van de pijn. Schijnbaar komen bij het lopen ( en dus helemaal als je gaat springen tijdens level 1) je darmen heen erg op gang omdat alles schud en doet. En dat kan inderdaad soms pijn doen. Veel water idd drinken en het even uitzitten, ook al kan het (bij mij) soms wel een uur of 5 duren.

Ik heb alweer 12 km erop zitten vandaag, lekker gewerkt en dan nu even omkleden zodat ik nog halfuurtje kan shredden. Daarna lekker douche en op de bank in pyama en ontvoerd kijken <3

Succes iedereen die nog moet vanavond *\o/*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:30

Pfft hele dag weggeweest, vermoeiende dag, maar moet nog shredden. Zo maar doen dan want ik voel me een partij duf := word ik hopelijk ook meteen wat wakkerder van.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:31

Pff... is het ook goed als ik het topic niet helemaal doorlees, iedere keer dat ik weer online kom? Ik ben meer tijd kwijt met nieuwe posts te lezen, dan met shredden := Dus dat ga ik nu snel doen en daarna eten, want ik heb ook honger!