Jullie allemaal beterschap
Veel drinken, citrosan, en fruit!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Veel drinken, citrosan, en fruit!
just_kiki schreef:zo ben net voor de tweede x naar de huisarts gegaan vanwege het hoesten en continu overgeven
heb er een longontsteking bij dus kuurtje
tevens wat gehad voor de misselijkheid dus hopelijk werkt het snel
helaas toch ook weer verhoging
beterschap voor de rest
takkie_muis schreef:Ojee ik werd wakker met hoofdpijn en sta onstevig op.mijn benen , heb het koud en toch warm.. Ben ik aangestoken?
. Beterschap! fresley schreef:takkie_muis schreef:Ojee ik werd wakker met hoofdpijn en sta onstevig op.mijn benen , heb het koud en toch warm.. Ben ik aangestoken?
*prik* Ja, nu wel. Beterschap!
Ik ben gelukkig weer bijna beter, maar ik heb echt erg veel last van een kriebel hoest. Echt tot buikpijn aan toe, herkent iemand dit ook?

MarjanB schreef:Dat had ik ook de eerste dagen. Zeurend, maar ook heel slap. Ik dacht dat ik beter was maar nu zitten m'n holtes nog helemaal vol. Ben nu al vanaf vorige week zaterdag onder de pannen. Normaal ben ik er in een dag of 4, 5 helemaal vanaf maar dit blijkt toch een hardnekkig griepje te zijn...Hebben jullie ook zere gewrichten? Ik wordt gek van mn zeurende knieen..
Beterschap! No_worries schreef:MarjanB schreef:Dat had ik ook de eerste dagen. Zeurend, maar ook heel slap. Ik dacht dat ik beter was maar nu zitten m'n holtes nog helemaal vol. Ben nu al vanaf vorige week zaterdag onder de pannen. Normaal ben ik er in een dag of 4, 5 helemaal vanaf maar dit blijkt toch een hardnekkig griepje te zijn...Hebben jullie ook zere gewrichten? Ik wordt gek van mn zeurende knieen..Beterschap!
Gelukkig had zowel de tandarts als de assistente zelf ook last van verkoudheid/griep dus ze begrepen het wel dat het soms wat rochelde en zo. Verder voel ik me best weer goed, wat minder moe heb ik het idee. Morgen mijn postwijk maar eens afwachten. 

. Dat luchte al , donderdag tandarts maar geen zin dus ik bel die af , en blijf lekker nog bij mijn ouders op een verrot luchtbed.