Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).
Ik woon in een klein dorp en dan valt het blijkbaar dubbel zo erg op.lrtj_ schreef:Daar kan ik zo niet tegen als mensen zo doen,
Mijn moeder is 1.65 en weegt over de honderd. Iedereen denkt altijd dat het het eten. En kijkt noet verder als hun neus lang is.
Mijn moeder komt gewoon aan terwijl ze amper eet, en sja ik ben ook dik en doe het zelfde als mijn ma ik eet ook amper, maar kom gelukkig niet snel aan.
Stofwisselingsziektes zijn uit gesloten bij mij en mijn ma. Het is een raadsel hoe zij zo snel kan aankomen zonder ongezond te leven.

opmerkingen naar jullie hoofd geslingerd krijgen snap ik echt niet!
Tigra_ schreef:Ik ken dat eigenlijk helemaal niet. Ik ben ook te zwaar. Wil er nog zeker 10 af hebben maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik echt nare opmerkingen krijg, misschien dat mensen het wel denken. Meestal krijg ik te horen, "je bent niet te zwaar" of "je bent toch niet op dieet hé?" als ik een keer iets niet wil hebben.

zonnebloem18 schreef:En trouwens het idee dat mensen naar je kijken komt vaak vanuit jezelf in een groot deel van de gevallen ben je zelf al zo onzeker dat je denk dat iedereen naar je kijkt terwijl dat niet zo is.
corinne1981 schreef:Goede tip voor als je onzeker bent: ga eens naar de sauna, dan zie je dat echt niemand zijn lichaam perfect is!

) eigen manier
Zelfs mensen met een imo perfect figuur zijn onzeker, dus tsjah...