Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maaike5581 schreef:Ze is nog niet eens overtijd!
Lieszje schreef:XLeandrosX schreef:Mijn schoonzus was 7 maanden zwanger en kwam er toen pas achter......
Gelukkig kwam zij er nog achter
Mijn schoonzusje is afgelopen weekend bevallen van een zoontje..
Ze wist niet eens dat ze zwanger was, was ook bijna niet te zien..
maaike5581 schreef:En ook al ben je wat verder, je hcg verdwijnt niet dusdanig dat je geen positive test meer hebt.
Citaat:Hoe kan dat dan, dat merk je toch?

anneliesdj schreef:Hemeltje, dan ben je echt wel hééél erg druk met anderen dingen wil je zoiets niet merken.
Afgezien van wat je lichamelijk allemaal voelt, dat kind gaat de laatste 2 maanden ook behoorlijk dwars liggen, onvoorstelbaar dat ze dat nooit gevoeld heeft.
Maar lijkt me onzettend banketstaaf om van de ene op de andere dag moeder te zijn en de hele zwangerschap te missen.
maaike5581 schreef:Je hoeft mij niet te vertellen hoe een zwangerschap werkt.
Ze geeft aan met regelmaat ongesteld te zijn.
Een pseudo menstruatie zoals men dat noemt als men zwanger is en toch ongesteld lijkt te zijn is niet vergelijkbaar met een echte menstruatie.
Zou dus gewoon lekker even afwachten deze week.
En ook al ben je wat verder, je hcg verdwijnt niet dusdanig dat je geen positive test meer hebt.
Lieszje schreef:Citaat:Hoe kan dat dan, dat merk je toch?
Je zou denken van wel..
Ze is alleen een periode wat moe geweest maar toen had ze twee banen.
Misschien dat ze niet veel gevoeld heeft omdat ze aardig wat buikspieren heeft.
De ochtend heeft ze ook nog gewoon gewerkt maar ze is ziek naar huis gegaan.
Later op de dag zijn ze naar het ziekenhuis gegaan omdat het echt niet goed ging en daar aangekomen zagen ze het hoofdje al
Toen kwamen ze er pas achter dat ze zwanger was.
Ik heb haar met kerst nog gezien en ook niks aan haar gemerkt, ze had wel een klein buikje gekregen maar haar vriend ook
bo0tjeee schreef:Maar ik kon met 7 weken zwangerschap (dacht dat het langer was) al terecht bij de verloskundige.