_Noor schreef:Ik heb hetzelfde doelWeg met de blubber en lovehandles!

Begin vanavond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Haha okeNet terug van de lidl. Matjes waren om 10 uur sochtends vanochtend uitverkocht!!!! Op de eerste dag van verkoop, gekke nederlanders toch lol. Mocht iemand nr de lidl gaan en ze hebben er nog 1 over, zouden jullie dan voor me mee willen nemen? Ik betaal uiteraard de verzendkosten of kom hem desnoods ophalen.
Heb de sportschoenen meegenomen en de gewichtjes. Matchen ook zo mooi bij elkaar haha. Sport bh had ik nog niet eens aan gedacht, heb ik hier wel liggen overigens.sabini schreef:Geen sportschoenen? Ik ken niemand die geen sportschoenen heeft haha. Maar succes met shoppen bij de Lidl! Neem direct een sport-BH mee , die van de Lidl zijn wel fijn
Hehe, ik had nooit echt geld of hield niet veel over en sportschoenen stond nou niet op mn nr 1 lijst =P
Sabini schreef:@ Loose, daar krijg je vanzelf handigheid in. Supertof dat je ook bent begonnen! Hoe beviel het verder?
@ Cindeeh: Eerst rustig opbouwen is denk ik wel een goede manier voor jou om vervolgens te beginnen aan de 30 Day ShredHeel veel succes! En rood worden we allemaal wel (een keer)
Cindeeh schreef:Raponsje, dankjewel voor de tip.
Ik merk gewoon dat mijn lichaam nog gewoon niet klaar is, Ik ben echt heel goed ziek geweest en dat heeft zijn sporen achter gelaten. Het opbouwen heeft voor mij dan ook nog geen resultaat als doel, maar meer opbouwen en zorgen dat ik niet elke oefening half hoestend en proostend doorga.
Ik begin gewoon lekker rustig op mijn eigen tempo en als mijn lichaam nee zegt, ga ik nog even door maar als het echt niet gaat, ga ik niet door want ik ken mezelf en dat is gewoon niet goed.
Moet nu zoiezo toch eerst even eten gaan koken.
Loose schreef:Ik begin vandaagGoed!Wil er zeker mee doorgaan (nu hopen dat ik het volhoud). Had trouwens niet verwacht dat de oefeningen nog zo zwaar zouden zijn. En ik moet ff kleine waterflesjes hebben, heb nu 2 van 1.5 liter voor de helft gevuld maar dat klotst te erg.
Hoe ver ben jij al? Of ben je ook net begonnen?
Is het trouwens erg als je een keer een dagje overslaat? En dan natuurlijk wel weer gewoon verder gaan waar je gebleven was.
Mootje schreef:Julia, ik woon in een appartement maar mijn buren hebben af en toe een losgeslagen peuter dus het mag wel van mijzelf
Phor, jij woont toch ook in een appartement?
Mootje schreef:Ik woon ook in een appartement. Heb overal laminaat, behalve het kleed voor de bank. Daar heb ik net de workout gedaan. Dat is wel zo lief voor de onderbuurman.Julia, ik woon in een appartement maar mijn buren hebben af en toe een losgeslagen peuter dus het mag wel van mijzelf
Phor, jij woont toch ook in een appartement?
Linni_ schreef:Zo, ik heb mijn fitnessmatje en gewichten ook binnen, net even langs de Lidl gereden. Ze hadden hier nog zat van die matjes! (er was iemand die er graag nog 1 wou hebben toch? ik moet zaterdag voor boodschappen weer naar de Lidl, mochten ze ze dan nog hebben wil ik er wel eentje halen?) Heb nu net avondeten achter de kiezen dus even uitbuiken en dan over een uurtje ga ik het maar eens proberen